Ik heb eerlijk gezegd zoveeel vragen over ondernemen, ik hoop dat ik hier vele antwoorden kan vinden.
Ik ben al sinds februari bezig met het uitzoeken van alles.
Mijn ondernemingsplan is voor 86% af!.
Nu zit ik met een paar dingen, ik wilde in eerste instantie beginnen als parttime ondernemer. Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat ik van mijn werkgever geen eigen onderneming mag starten die verkoopt als ik bij hun in dienst ben.
Dit maakt voor mij alles moeilijk. Ik zou dus ontslagen kunnen worden, ik ben er nog mee bezig maar het ziet er lelijk uit. Ja of ik moet ontslag nemen als ik dus echt door wil gaan met mijn bedrijfje wat ik dus echt met hart en ziel wil. Overal waar ik een aanvraag wil indienen voor een lening voor het starten van mijn bedrijf, zie ik dat ze zeker aanraden om te starten als parttime ondernemer. Het is dus veel moeilijker om te starten als fulltime ondernemer.
Ik heb nog duizenden anderen vragen, maar ik begin maar eerst hiermee.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nayo
Nayo
hallo iedereen,
Ik heb eerlijk gezegd zoveeel vragen over ondernemen, ik hoop dat ik hier vele antwoorden kan vinden.
Ik ben al sinds februari bezig met het uitzoeken van alles.
Mijn ondernemingsplan is voor 86% af!.
Nu zit ik met een paar dingen, ik wilde in eerste instantie beginnen als parttime ondernemer. Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat ik van mijn werkgever geen eigen onderneming mag starten die verkoopt als ik bij hun in dienst ben.
Dit maakt voor mij alles moeilijk. Ik zou dus ontslagen kunnen worden, ik ben er nog mee bezig maar het ziet er lelijk uit. Ja of ik moet ontslag nemen als ik dus echt door wil gaan met mijn bedrijfje wat ik dus echt met hart en ziel wil. Overal waar ik een aanvraag wil indienen voor een lening voor het starten van mijn bedrijf, zie ik dat ze zeker aanraden om te starten als parttime ondernemer. Het is dus veel moeilijker om te starten als fulltime ondernemer.
Ik heb nog duizenden anderen vragen, maar ik begin maar eerst hiermee.
groetjes
[titel verduidelijkt en topic verplaatst - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36899-ondernemen-naast-een-baan-werkgever-doet-moeilijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag