• 0

Ik ben op zoek naar een producent van brandalarmsystemen.

Hi,

 

Ik ben op zoek naar een producent van brandalarm systemen, ik heb een nieuwe systeem bedacht.

Het is een mobiele applicatie systeem, dat wordt gebruikt wanneer een brandalarm afgaat.

 

Dit systeem is geschikt voor elke pand, dus ik ben opzoek naar mensen/bedrijven die dit concept willen ontwikkelen, dit systeem bestaat nog niet op de markt blijkt uit mijn research.

'

Ik hoor graag jullie reacties.

 

Met vriendelijke groet,

 

Khalid Dadah.

Founder, Mobile Fire Reporting Centre System.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
dit systeem bestaat nog niet op de markt blijkt uit mijn research.

Bestaande brandmeld en ontruimingssystemen zijn in staat iedere werknemer en iedere willekeurige persoon binnen pand en op bedrijventerrein een SMS te sturen in geval van een calamiteit.

De firetext brandmelder doet dit ook bij particulieren. op welke wijze is jouw applicatie onderscheidend c.q. beter dan deze meldingen? Meerwaarde zou o.a. interactiviteit kunnen zijn, bijvoorbeeld dat mensen zich via sms ook kunnen afmelden, m.a.w. dat ze niet meer in de buurt zijn

 

Ik ben op zoek naar een producent van brandalarm systemen

Voor bedrijven heeft het alleen zin als de systemen NCP gecertificeerd zijn, en voldoen aan de NEN2535 en NEN2575.

Voor een echt innovatief idee zou ik eens contact opnemen met de grote partijen zoals Saval en Hertek.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

ik heb een nieuwe innovatieve idee, voor een nieuwe mobiele applicatie systeem wanneer een brandalarm afgaat, kunt u zien ia de BMC vanwaar de brandalarm vandaan komt.

 

Met die informatie wil ik koppelen aan een smartphone uitgerust met deze mobiele applicatie systeem.

De informatie die je te zien krijgt op je BMC wordt ook automatische door gestuurd naar de mobiele applicatie systeem die een bhe’er bij zich heeft.

 

Bij elke aanvang van dienst kan de personen die bhv’er bevoegd zijn, deze smartphone pakken en dat is uitgerust is met dit systeem, dit systeem geeft snel alle informatie vanwaar de melding vandaan komt in het pand.

 

Functies: Applicatie software.

 

+Brandpanel

 

+BMC

 

+Informatie.

 

Dit systeem kan je aanbieden toepassen op alle panden en gebouwen.

 

Ik ben op zoek naar een partij die samen met mij dit concept wil veder ontwikkelen.

 

Ik hoor graag jullie tips en jullie reacties.

 

Alvast bedankt.

 

Khalid Dadah

Amsterdam.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Khalid,

 

ik heb je nieuwe bericht samengevoegd met de recente vraag van dezelfde strekking.

 

Wat heb je inmiddels zelf ondernomen om een partner te vinden? Hoe reageren partijen die je benaderd hebt?

 

Heb je hier al een ingang gezocht of om meningen gevraagd?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Ik ben opzoek naar een producent en partner die samen met mij het product veder wil ontwikkelen, het is een subsysteem te ondersteuning van de brandalarm en ontruimingsalarm.

 

Het is een mobiele PDA applicatie systeem die kunt toepassen in gebouwen en panden, ik kan u het uitgebreide concept en het plan opsturen. Stuur me een mailtje en ik stuur u het uitgebreide versie van het concept op.

 

Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.