• 0

Volgende stap zetten met je webshop ? Meeting webshops 15 of 22 juni

Vervolg op mijn topic hierbij de verdere uitwerking.

 

Op 15 of 22 juni een dagdeel sparren met meerdere webshop eigenaren. Dit aangevuld met een 3 kritische experts. Het doel van deze niet-commerciële sessie is om elke webshop 45 min te behandelen. Iedereen kan verbeterpunten,wijzigingen en marketing ideeën aanbrengen

 

Max 7 webshops die op serieuze basis bezig zijn en en stap willen maken in de ontwikkeling van hun webshop. Ter voorbereiding (Ard bedankt voor de tip) dien je helder op 1 a4tje je onderneming kort toe te lichten, eventueel verwijzen naar succesvolle en niet succesvolle veranderingen.

 

Ook dien je kort te vermelden waar je voorkeur naar uit gaat om tijdens de 45 min dat je site besproken wordt de aandacht naar uit gaat. Dit a4tje zal vooraf naar de deelnemers gezonden worden zodat die zichzelf kunnen voorbereiden.

 

 

 

[*] Locatie is bij HL lid Jeanine in Oosterhout

[*] Broodjes en drinken zorg ik voor

[*] Je site zal op een beamer getoond en doorgelopen worden waar iedereen op kan reageren.

 

 

Op dit moment heb ik (onder voorbehoud) als kritische leden:

 

Ard

Ioptimize

iOptimize helpt je rendement te behalen met je website. Helpt met bezoekers trekken, klanten te maken van je bezoekers en klanten te houden.

 

Een usability en SEA expert heb ik inmiddels per PM benaderd.

 

 

Graag hier in het topic of je zou willen deelnemen en of 15 of 22 juni beter uitkomt.

 

 

Danny

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat ik de bloemenzaak langs zou lopen en direct voor de juwelier gaan. Als je veilig wil kunnen slapen, tenminste. :-)

 

Maar jij moet het zelf weten, ik zal je eentje aanwijzen als het zover is.

 

Maarja, ik ben ook met zo eentje getrouwd, net zoals Sandra. Je kan eraan wennen.

 

 

@jeannine Zit er een hele goede bloemenzaak bij je in de buurt??

 

Mijn vrouw vanochtend tegen mij:

 

Hoe laat zullen we vertrekken morgen?

 

Danny tegen vrouw :

 

Ik ga rond 1030 uur rijden. Tis een uurtje naar Oosterhout.

 

Vrouw tegen Danny :

 

Waarom zo laat? We mogen al om 10 uur inchecken hoor.

 

Danny tegen Danny :

 

Je bent een sukkel!!! Weekend weg vergeten met de kids :(

 

Dus nu maar eerst in de ochtend iedereen naar het vakantie adres brengen en hopen dat ik na deze geweldige HL dag nog mag logeren bij ze ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 0

Even een eerste feedback over de meeting.

 

Locatie: top! Kamer52 in Oosterhout heeft gezorgd voor een gastvrije ontvangst. Gratis parkeren voor de deur. In alle rust in een prettige ruimte met elkaar kunnen werken.

 

Organisator: Danny had het goed geregeld. Broodjes en experts waren aanwezig.

 

Meetingleden: allemaal keurig op tijd, ook al zaten alle Nederlandse snelwegen rond het middaguur even potdicht. Allemaal keurig de checklisten keurig uitgewerkt.

 

Het live naar de site kijken ging uitstekend dankzij het grotere scherm, de diverse laptops en mac's en offcourse het wireless internet.

 

Resultaat: iedereen gaat met een waslijst aan to-do's naar huis.

Link naar reactie
  • 0

Het was zeker 'n nuttige dag! Zoveel tips, heb de neiging meteen aan de slag te gaan. Ben benieuwd hoeveel omzetverschil ik dankzij deze 'hl-meeting' zal halen. ;-) Bedankt voor het regelen en je feedback Danny, ik hoop dat je wat heb aan mijn tips zodat al het regelen voor jou ook nut heeft gehad. En bedankt voor de beschikbare ruimte Jeannine. Bedankt Edwin en Frank, ik hoop snel de tijd te vinden aan de slag te kunnen met jullie tips. De naam van de andere weet ik nu even niet meer :-[ maar ik zal zorgen dat mijn nieuwsbrieven voortaan op donderdag verstuurd worden. ;) Bedankt Ard en Wouter, denk dat ik het niet kan laten morgen al aan de slag te gaan met jullie tips. :) Heb de neiging sommigen nu meteen te doen maar beetje bang dat ik dan fouten ga maken...beetje moe na zo 'n lange dag. ;)

Link naar reactie
  • 0

Zo... 'The day after"...

 

Ik denk dat we allemaal terug kunnen kijken op een leerzame, leuke en inspirerende dag. Een groot compliment voor Danny, de organisator. Als je zelfs je huwelijk op het spel zet voor een HL kennissessie... nou dan ben extreem goed bezig hoor ;D

Een groot dank je wel voor Jeannine voor het ter beschikking stellen van de prachtige ruimte.

 

Martijn en Edwin bedankt voor jullie sessies. Ondanks mijn eigen kennis van "het intermet", heb ook ik nog genoeg kunnen leren van de andere experts. En voor wie het wil weten: in het echt is Edwin heel aardig hoor. Ik denk dat hij online overcompenseert ;)

 

Alle deelnemers / slachtoffers veel succes gewenst met het verbeteren van jullie websites. Ik hoop dat jullie veel inspiratie en energie putten uit deze sessie.

 

Ik zie overigens wel heel veel potentie in deze kleinschalige kennissessies. Ik kan me best voorstellen dat er verspreid over Nederland thematische kennissessies worden georganiseer met kleine groepen in het de bedrijfsruimte van een van de HL-leden. Het ging nu over het verbeteren van webshops, er zijn natuurlijk mogelijkheden in overvloed! SEO+SEA, nieuwsbrief marketing, marketing, sales, koude acquisitie, debiteurenbeheer, belastingen, juridische zaken, etc. Van alles waar je als ondernemer vroeg of laat tegenaan loopt en waar je (soms) te weinig verstand van hebt.

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 1

Jeannine

Dank voor het beschikbaar stellen van de prachtige locatie! We hebben heerlijk gezeten aan de hoge tafels met uitzicht op de tuin. De zelfgebakken cakes zijn op 1 na op volgens mij!

 

 

 

Edwin

Geweldige feedback en heldere uitleg over je vakgebied! Ik denk dat 98% van de ondernemers met een site enorme vooruitgangen kunnen boeken bij een bezoek aan je site. Ik denk dat er veel fouten gemaakt worden en de conversie van alle soorten website's flink verbeterd kunnen worden na een check door Fastexpert.be! Dank je!

 

Frank

Ik had al mogen genieten van je expertise en al gebruik gemaakt van je kennis. Mooi dat je ook bereid was je kennis te delen op deze middag! Iedereen heeft een mooi lijstje van je meegekregen en iedereen kan voorlopig aan de slag! Dank je.

 

Martijn

 

Ondanks je geen voorbereidingstijd had door het late verzoek van mij heb je ons absoluut verder geholpen. De inzage in mijn analytics account heeft iedereen aan het denken gezet wat het belang is van een goed beheer van het meten van alle gegevens. Ik ben al aan het bloggen geslagen met ''gele sokken'' :) De volgende meeting bij jou op kantoor toch :)

 

John

Je was er niet bij maar je tijd die je er op kantoor hebt ingestoken zorgt weer voor veel verbeterpunten bij onze site's! De lijsten die je gemaakt hebt gaan we allemaal aandachtig bestuderen.Dank je.

 

 

Sandra, al begonnen met Adwords ? :) Blijf het ontzettend knap vinden dat je zo veel bezoekers hebt per dag zonder adwords,succes met de verbeteringen! Bedankt voor je bijdrage.

 

 

 

Ard

Dank voor je bijdrage en nuttige feedback. Is het nog goed gekomen met die yogamatten via PostNL? Ik had eigenlijk wel een yogamat mee kunnen nemen want het hele weekend heb ik lopen malen over alle verbeterpunten,rust in mijn hoofd zat er niet in!

 

Wouterjan, ben erg benieuwd of je echt gaat bloggen! Ik vind dat je je plannen om te gaan studeren in de ijskast moet gaan zetten en je volledig moet gaan richten op het verder uitbreiden van je imperium! ( Weet niet of verstandig is dat ik dit zeg :) )

 

Ilse , door omstandigheden kon je er niet bij zijn. Iedereen gaat de verbeterideeen naar je toe mailen. Toch ook jij bedankt voor je bijdrage en verbeterpunten. Sterkte.

 

 

 

Ik vond het in ieder geval een uitstekende middag! Ik heb enorm veel punten waar ik aan ga werken. Ik zal vandaag een lijstje plaatsen met gegevens uit analytics en na alle verbeterpunten wederom een lijst plaatsen om te kijken of het effect heeft gehad. Dank allen voor jullie tijd en moeite!!! Mochten er partijen zijn op HL die een stap willen zetten met hun website/shop, denk dan ook eens aan deze partijen die vrijwillig tijd hebben gemaakt voor deze middag. Een offerte opvragen bij een ''vreemde'' partij kan altijd nog,denk eerst eens aan een offerte via HL leden!

 

 

Danny

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je suggestie om de volgende keer PostNL uit te nodigen is niet eens zo verkeerd.

 

Ik zou daar wel eens een kijkje in de keuken willen nemen. Lijkt me razend interessant op zo'n sorteercentrum. Hebben die open dagen?

 

Qua service werken ze voor mijn gevoel precies verkeerdom. Daar ligt een enorme kans voor PostNL. Daar zou ik best eens een uurtje over willen sparren met Mr. PostNL.

 

(Ik zag toevallig een vacature voor een "Change manager" langsflitsen bij PostNL, dus ze weten zelf ook dat er nog verbetermogelijkheden zijn ;))

 

(Bedrijf lijkt me in ieder geval rijp voor het programma "Baas undercover")

Link naar reactie
  • 0

...

 

Sandra, al begonnen met Adwords ? :) Blijf het ontzettend knap vinden dat je zo veel bezoekers hebt per dag zonder adwords,succes met de verbeteringen! Bedankt voor je bijdrage.

..

hihi ik moest zaterdag ook automatisch veel denken aan al de ideeen en tips. Had even geen idee meer waarom ik nog geen adwords had gedaan, maar wat wellicht verklaring is, ik ben begonnen met de webshop omdat ik de bezoekers al had. Dus toen ik de webshop online zette kwamen de bestellingen meteen binnen.....en vervolgens altijd alleen maar tijd en geld gestopt in assortiment en site verbetering. Maar zal er nu zeker eens mee aan de slag gaan. Hopelijk brengt het me dan naar een higher level dankzij jullie tips. ;-)

thhappyfeet.gif

Link naar reactie
  • 0

Is het nog goed gekomen met PostNL?

Ik onderga op dit moment de "leerervaring" op het gebied van "klantenservice" van PostNL.

Pakket blijkt gewoon bezorgd te zijn bij de klant. Blijkbaar heeft men bij het sorteercentrum het pakket niet gescand toen hij richting distributie ging. Kreeg zojuist een e-mail van de klant dat ze alles goed ontvangen had.

 

Ik kon me anders ook wel voorstellen dat ze in zo'n sorteercentrum af en toe behoefte hebben aan een moment van rust en ontspanning. Daar had ik best 10 yogamatten voor over gehad. :)

Link naar reactie
  • 0

Met de tips vanuit mijn eerste topic en de HL middag vorige vrijdag gaat de website flink onder handen worden genomen. Hierbij de gegevens van de eerste maanden die ik zal vergelijken NA alle aanpassingen.

 

 

4,98 pagina's bezocht per bezoek

2,48 min gemiddelde bezoekduur

36,6% Bouncepercentage

4,40% Conversie

3,7 aantal sokken per bestelling gemiddeld

 

 

Verdubbeling van alle cijfers, behalve de bounce dan, moet kunnen met de hoeveelheid tips die ik heb gehad hier en op de HL middag...Dank daarvoor wederom!

 

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Danny,

 

Verander niet te veel ineens. Doe het in stapjes, stel een lijstje met prioriteiten op en test ze één na één.

 

Anders weet je niet wat goed werkt in jouw situatie.

 

En er is nog een andere reden: je 'oude' gebruikers kennen je website al, te veel verandering is niet goed voor hen (ook al is het beter), doe het rustig.

 

Zie ook:

Website in zijn geheel wijzigen of stapsgewijs?

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 1

Ik kon me anders ook wel voorstellen dat ze in zo'n sorteercentrum af en toe behoefte hebben aan een moment van rust en ontspanning. Daar had ik best 10 yogamatten voor over gehad. :)

 

Ik denk dat ze getest hebben hoeveel ze onder zo'n mat konden vegen en uiteindelijk tot de conclusie dat die matten toch niet groot genoeg waren en ze toen alsnog hebben afgeleverd..

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kon me anders ook wel voorstellen dat ze in zo'n sorteercentrum af en toe behoefte hebben aan een moment van rust en ontspanning. Daar had ik best 10 yogamatten voor over gehad. :)

Ik denk dat ze getest hebben hoeveel ze onder zo'n mat konden vegen en uiteindelijk tot de conclusie dat die matten toch niet groot genoeg waren en ze toen alsnog hebben afgeleverd..

Goeie humor Roel! Daar kunnen we nooit genoeg van hebben.

 

(Die matten zijn inderdaad multifunctioneel > voor de volledigheid wil in nogmaals melden dat het pakket keurig op tijd afgeleverd was, vanwege een storing was er "alleen" iets mis gegaan met het registreren daarvan, daardoor was het pakket even van de "radar")

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.