De officieuze Higherlevel Vrijmibo EK 2012 Poule

Aanbevolen berichten

Retired Mod     7,5k 1439

Zo ook maar even ingevuld met de grootst mogelijke onzin :P maar daarmee maak ik wel kans op de eerste plaats ;D.

 

o jee henk, heb je het wel goed begrepen dan?? hier, in dit topic zet je de grootst mogelijke onzin om de tegenstander te imponeren maar de uitslagen invullen moet je bloedserieus nemen door onder andere

- historische onderlinge resultaten van alle ploegen analyseren,

- bekijken van alle reportages van de teamvoorbereidingen (let vooral op de onderlinge sfeer)

- analyseren van alle EK kwalificatie duels

- SWOT analyse van van elke linie per team

 

en natuurlijk nog een aantal analyses en kansberekeningen die ik hier niet prijs geef om mijn overwinning niet in gevaar te brengen.

Link naar reactie

Af en toe een wedstrijd kijken vind ik wel leuk zeker als Nederland speelt. Van de andere deelnemers weet ik weinig en om me daar nu in te verdiepen met.......................

 

- historische onderlinge resultaten van alle ploegen analyseren,

- bekijken van alle reportages van de teamvoorbereidingen (let vooral op de onderlinge sfeer)

- analyseren van alle EK kwalificatie duels

- SWOT analyse van van elke linie per team

 

gaat me toch een beetje te ver. ;D

 

Daarom heb ik maar op de bolle fooi wat ingevuld en vertrouw ik erop dat de goden mij welgezind zijn. ;)

Link naar reactie

- historische onderlinge resultaten van alle ploegen analyseren,

- bekijken van alle reportages van de teamvoorbereidingen (let vooral op de onderlinge sfeer)

- analyseren van alle EK kwalificatie duels

- SWOT analyse van van elke linie per team

 

en natuurlijk nog een aantal analyses en kansberekeningen die ik hier niet prijs geef om mijn overwinning niet in gevaar te brengen.

Kom op Roel, wie A zegt kan ook D zeggen.

 

Die geheime analyses heeft dat iets te maken met het beoordelen van de "WAGS" (wife's and girlfriend's oftewel spelersvrouwen)? (Overigens wel vreemd dat er anno 2012 nog geen spelersman of vriend bij zit.)

 

Anders is die analyse toch allemaal maar half werk en dan kun je net zo goed een dobbelsteen gooien.

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie

uitslagen invullen moet je bloedserieus nemen door onder andere

- historische onderlinge resultaten van alle ploegen analyseren,

- bekijken van alle reportages van de teamvoorbereidingen (let vooral op de onderlinge sfeer)

- analyseren van alle EK kwalificatie duels

- SWOT analyse van van elke linie per team

 

en natuurlijk nog een aantal analyses en kansberekeningen die ik hier niet prijs geef om mijn overwinning niet in gevaar te brengen.

 

Hier ben ik uiteraard druk mee bezig dus je snapt dat het invullen dan niet binnen één dag kan gebeuren...mijn input volgt dus nog ;)

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

uitslagen invullen moet je bloedserieus nemen door onder andere

- historische onderlinge resultaten van alle ploegen analyseren,

- bekijken van alle reportages van de teamvoorbereidingen (let vooral op de onderlinge sfeer)

- analyseren van alle EK kwalificatie duels

- SWOT analyse van van elke linie per team

 

en natuurlijk nog een aantal analyses en kansberekeningen die ik hier niet prijs geef om mijn overwinning niet in gevaar te brengen.

 

Hier ben ik uiteraard druk mee bezig dus je snapt dat het invullen dan niet binnen één dag kan gebeuren...mijn input volgt dus nog ;)

 

Ben bang dat ik het WK nog niet ga redden om dit allemaal uit te werken....

Dan maar gewoon boerenverstand of gokken.

De prijzen voor de laatste plaats zijn nu sneller aan het oplopen dan de winnende prijzen dus er is nog hoop op een prijs ;D

Link naar reactie

uitslagen invullen moet je bloedserieus nemen door onder andere

- historische onderlinge resultaten van alle ploegen analyseren,

- bekijken van alle reportages van de teamvoorbereidingen (let vooral op de onderlinge sfeer)

- analyseren van alle EK kwalificatie duels

- SWOT analyse van van elke linie per team

 

en natuurlijk nog een aantal analyses en kansberekeningen die ik hier niet prijs geef om mijn overwinning niet in gevaar te brengen.

 

Hier ben ik uiteraard druk mee bezig dus je snapt dat het invullen dan niet binnen één dag kan gebeuren...mijn input volgt dus nog ;)

same here Linda, ik weet niet of ik deze berg huiswerk wel ga redden...

ik heb er namelijk de ballen verstand van!

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

 

 

same here Linda, ik weet niet of ik deze berg huiswerk wel ga redden...

ik heb er namelijk de ballen verstand van!

 

Bas ,

 

Het is vrij simpel. Knip en plak de uitslagen van :

 

Frans Sijtsma als je 3e wilt worden

 

Wouterstuiter als je 2e wilt worden

 

 

En die van mij als je gedeeld 1e wilt worden.

 

Succes,

 

Danny

Link naar reactie

Iets geheel anders : ik ben de aanbrenger c.q. "acquisiteur" van deze pool. Ik ontvang dus een marktconform percentage, tussen de 17 en 20% van de omzet, in casu de prijzen, van de winnaar en de pechvogel.

 

Nu mijn vragen:

[*]Hoe moet ik dit boeken nu ik zelf de winnaar ben?

[*]Moet ik mijzelf een factuur sturen voor 17-20% van mijn prijzen?

[*]Moet ik BTW heffen of kansspelbelasting? Wat mij betreft is mijn gave puur kennis en ervaring, geluk heeft er niets mee van doen, maar hoe kijkt de belastingdienst hier tegenaan?

[*]Door de nrs 2 en 3 wordt ik o.a. in een losse sok of een deel daarvan betaald. Mag ik eisen dat dit naar boven wordt afgerond op 1 hele sok - of beter nog - 1 paar?

[*]Wie heeft er behoefte aan een hele hoop stuiterballen? begin juli bij mij af te halen.

 

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

[*]Hoe moet ik dit boeken nu ik zelf de winnaar ben?

[*]Wat mij betreft is mijn gave puur kennis en ervaring, geluk heeft er niets mee van doen, maar hoe kijkt de belastingdienst hier tegenaan?

Het is risicobeheer dus het valt gewoon onder je bedrijfsactiviteiten ...

 

 

 

 

 

 

(volgens mij vallen overigens heel veel activiteiten in het leven onder risicobeheer :) )

Link naar reactie

Iets geheel anders : ik ben de aanbrenger c.q. "acquisiteur" van deze pool. Ik ontvang dus een marktconform percentage, tussen de 17 en 20% van de omzet, in casu de prijzen, van de winnaar en de pechvogel.

 

Nu mijn vragen:

[*]Hoe moet ik dit boeken nu ik zelf de winnaar ben?

[*]Moet ik mijzelf een factuur sturen voor 17-20% van mijn prijzen?

[*]Moet ik BTW heffen of kansspelbelasting? Wat mij betreft is mijn gave puur kennis en ervaring, geluk heeft er niets mee van doen, maar hoe kijkt de belastingdienst hier tegenaan?

[*]Door de nrs 2 en 3 wordt ik o.a. in een losse sok of een deel daarvan betaald. Mag ik eisen dat dit naar boven wordt afgerond op 1 hele sok - of beter nog - 1 paar?

[*]Wie heeft er behoefte aan een hele hoop stuiterballen? begin juli bij mij af te halen.

 

 

Norbert en BTW? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.