Jump to content
Norbert Bakker

De officieuze Higherlevel Vrijmibo EK 2012 Poule

Recommended Posts

mijn hart lag toch bij Italie, maar Spanje was de verdiende winnaar.

Wat heb ik ook al weer gewonnen?

Nou eh, omdat je op het laatste moment toch nog Pascal moet laten voorgaan doneer ik de fles wodka graag aan jou, als troost ;)

Niks daarvan: ik scoor al een fles wijn, 3 paar sokken en 50 stuiterballen - wat kan een mens nog meer wensen? :)

Seriously - name your poison!

Wat heb ik ook al weer gewonnen?

Een fles wijn, 6 paar sokken en 100 stuiterballen! En gefeliciteerd, natuurlijk! ;)

En de eeuwige roem.

En de forumtitel " Winnaar HL EK 2012".

En de eeuwige roem.

En de forumtitel " Winnaar HL EK 2012".

Lijkt me minder van belang dan de sokken... ;D

Als de nummers 1,2 en 3 even hun gegevens en de kleur en maat doorgeven per PM zal ik de prijzen verzenden

@Frans Gefeliciteerd... Ruimschoots boven me op de ranglijst... >:(

Ik vermoed een MOD relatie met die voetbalpoule site...

Danny

Klopt Danny. Jij ook gefeliciteerd met je opmerkelijke comeback na de dramatische eerste week.

Net voor het begin van het EK kreeg ik een mailtje van een andere HL-er

Die had voor het WK 2010 een taart beschikbaar gesteld die door ondergetekende gewonnen was, nooit ontvangen en allang weer vergeten.

Hij wilde zijn belofte nog even inlossen door alsnog een verse taart op te sturen, maar in overleg hebben we besloten die beschikbaar te stellen aan de nummer 4 van het huidige EK.

Wel stoer dat je na 2 jaar je herinnert dat je nog een belofte moet nakomen, en dat vervolgens ook nog doet.

De nummer 4 is namelijk de eerste verliezer, en nu dus toch een beetje winnaar. Linda, Ronny zal binnenkort waarschijnlijk wel contact met je opnemen.

Frans.

PS. gevolg is dat nu de nr. 5 de eerste verliezer is..........

Komt zeker goed Frans! Mooi gebaar van je en ben ik van het schuldgevoel verlost :-[

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Knap van Linda trouwens!

Thanks! Ik was zelf ook helemaal verbaasd (had toch het grootste vertrouwen in NL) :D

De nummer 4 is namelijk de eerste verliezer, en nu dus toch een beetje winnaar. Linda, Ronny zal binnenkort waarschijnlijk wel contact met je opnemen.

Frans.

PS. gevolg is dat nu de nr. 5 de eerste verliezer is..........

Aaahhh gerum, ik vind het al mooi genoeg dat ik net boven jou geindigd ben ;) Aangezien jij de taart in eerste instantie al zou krijgen speel ik hem graag door naar de rechtmatige winnaar van 2 jaar geleden (dus dan is nr. 5 dit jaar ook een beetje in winnaar). Zal dit ook even doorgeven als Ronny contact opneemt :D

We krijgen van Gaal als bondscoach. Dat betekent veel afmeldingen voor Oranje. We gaan er dus een keertje niet bij zijn. Geen poule dus in 2014.

In het echt blijk ik heel aaibaar

tuurlijk zijn we er in 2014 bij en komt er dan weer een poule. zal er dan alleen voor zorgen dat ik niet op vakantie ben zodat ik het verloop beter kan sturen en daarmee mijn kansen op de 1ste plaats aanzienlijk verhoog. ;D

ps. aan die foto van jou is die groei niet echt af te zien. wellicht zou je die eens moeten updaten. :P

Rieel-schoonmaak

We krijgen van Gaal als bondscoach. Dat betekent veel afmeldingen voor Oranje. We gaan er dus een keertje niet bij zijn. Geen poule dus in 2014.

Hoezo geen poule in 2014 ?!?

Ze hebben dit jaar toch ook niet meegedaan ?

volgens mij wel, alleen hebben ze niks bereikt ;)

Rieel-schoonmaak

Oh ja, ze hebben aan het begin een paar wedstrijden gespeeld, maar ze hebben niet echt meegedaan ;)

ps. aan die foto van jou is die groei niet echt af te zien. wellicht zou je die eens moeten updaten. :P

Sommige groei is niet in beeld te vangen ...

ps is kapitein iglo nu nog niet van die love boat af? ;)

In het echt blijk ik heel aaibaar

Denk dat kaptein Iglo zich vandaag weer aan het bezatten is in de ijsbar in Honningsvag ;D

Artico Icebar

Rieel-schoonmaak

Ik vind het toch een behoorlijke schandvlek op het blazoen van die duurbetaalde "sterren". En ja..... van Gaal als bondscoach is even fout als dat het een farce is.

zo kapitein iglo is definitief vertrokken met zijn boot. ;D Nu weer over tot de orde van de dag :P

En ja..... van Gaal als bondscoach is even fout als dat het een farce is.

Van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel. Alles zal er van afhangen of een nu weer eens een team komt ipv een samengeraapt zooitje. Voorlopig hoeeft van Gaal zich niet te vervelen. werk genoeg aan de winkel ;)

Rieel-schoonmaak

Gelukkig lopen er altijd nog meer dwalo's rond dan ego's. ;)

Jammer genoeg ook ja. Maar mijn opmerking sloeg meer op de maatschappij dan op voetbal.

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.