De officieuze Higherlevel Vrijmibo EK 2012 Poule

Aanbevolen berichten

huh? octopus Paul is toch al dood. :P Ben wel benieuwd naar jouw bron dan. ;D

 

Ik heb een goudvis die dezelfde gave heeft..... (ik heb die vis deze week getest met een paar aandelen aan/verkopen, en ook op de Forex markt doet hij het erg goed)

 

Groeten

Joost

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

Link naar reactie

Verdorie ben net thuis. En ik kan page 2 niet invullen. Heb het al eerder geprobeerd maar wordt niet geaccepteerd.

Heb je servicepack 3 en macromedia Flash wel geÏnstalleerd? ;D

 

FLEPS? wat is dat??? Nee, ik gebruik principieel geen flash. Hmm... dan ben ik al bij voorbaat een verliezer en ga ik me maar eens voorbereiden om de "office"-lessen.....

Link naar reactie

Al een verrassende eerste uitslag.

 

Ach, wat is verrassend? 8)

 

Ik ging in de stand even kijken waar feetthis stond, maar het feit dat hij zich hier vanavond nog niet gemeld had, had genoeg waarschuwing moeten zijn.

 

Als Danny op de kop voor zn beeldscherm gaat staan staat ie gedeeld bovenaan. ;D

 

Er doen zo'n 7500 poules mee op voetbalpoules. De punten van de beste 5 spelers in een poule worden opgeteld en bepalen de poulescore. Higherlevel poule heeft 5 x 17 = 85 punten en staat nu 4e van de 7500.

Link naar reactie
Higherlevel poule heeft 5 x 17 = 85 punten en staat nu 4e van de 7500.

LOL, zo zie je maar weer: je hebt kleine leugens, grote leugens EN je hebt statistieken. ;D

De Higherlevelpoule staat op een gedeelde 4e plaats, samen met 150 andere poules.

Nevertheless, niet slecht....mijn andere poule staat met 50 punten op plaats 4518 :'(

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Als ze nou gewoon gescoord hadden, had dat ook helemaal niets uitgemaakt - kansen zat, immers. Terecht verloren.

 

We zitten als HL team wel mooi even in de top 2%! :)

Het was een eerlijke wedstrijd en we hebben inderdaad terecht verloren. (Voetbal is geen jurysport)

 

Voor mijn poolscore (ik had ingezet op 1-1 met een eerste goal van de Deen Krohn-Dehli) had het alleen handig uitgekomen als we een penalty hadden mogen nemen.

Link naar reactie

De volgende deelnemers hebben tot 18.00 vandaag de tijd om stap 2 (=toernooiverloop) in te vullen:

 

Bas

EDIT: Heb deze deelnemers een persoonlijk bericht gestuurd! ;D

bedankt Ralph, maar ik had ff geen tijd oom er goed voor te gaan zitten...

geen idee hoe of wat, laat staan dat ik een idee had hoe het verdere verloop zou gaan

 

 

Als ze nou gewoon gescoord hadden, had dat ook helemaal niets uitgemaakt - kansen zat, immers. Terecht verloren.

kansen zat?? je bedoelt meer kansen dan gebruikelijk, des te verwerpelijker dat ze die niet hebben benut!!

stelletje prutsers.... >;(

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.