De officieuze Higherlevel Vrijmibo EK 2012 Poule

Aanbevolen berichten

Dan gaan we de volgende opstelling hanteren;

 

Robben Huntelaar Kuyt

 

 

Sneijder van Persie van BommelStrootman

 

Willems Mathijsen Heitinga Nigel De Jong

 

Stekelenburg

 

Waar nodig kunnen we Narsingh (voor Kuyt) en Luuk de Jong (voor van Bommel) inbrengen in de tweede helft.

 

Willems speelt tegen Muller, Heitinga tegen Gomez en De Jong tegen Özil. Mathijsen libero en van Bommel en Sneijder staan als spelverdelend blok op het middenveld. En dan onze 4 Powerplay-boys voorin.

Ik ga toch een verrassende wijziging doorvoeren. (Ik kwam er namelijk net achter dat bij Duitsland Podolski ook meedoet). Nigel pakt dus Podolski en bezet de zone rechts achterin. Ik haal van Bommel er uit en zet Strootman (die is jong en fris) op Özil. Sneijder en Schweinsteiger en dan van Persie en Khedira.

 

Mochten we achterkomen tegen Duitsland dan zou ik dan Matthijsen eruithalen en van Bommel erinzetten. Achterin man tegen man en dan van Bommel in de Koeman-rol.

 

Ronaldo scoort het hele toernooi niet

Ronaldo komt 2x vrij voor de keeper en faalt 2x tegen Denemarken, tegen zulke voorspellende gaven kan niemand op Frans.

 

PS wat maakten die Denen een mooie combinatietreffer!

PS en die Bendtner maakt ook gewoon even zijn tweede.

PS kunnen we ook nog poulen hoeveel geel en rood er dan in onze wedstrijd tegen Portugal vallen?

Link naar reactie

Als je bedenkt dat er 12 reserve's zijn en er maar 11 basisspelers zijn.

 

Wat dacht je trouwens van krul. Die is 3e keeper. Die heeft niet eens zijn voetbalschoenen aan. Hij deelt wel mee in de premies, dus toch interessant. Maar die heeft zo'n beetje 100% "bankgarantie".

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

Wat dacht je trouwens van krul. Die is 3e keeper. Die heeft niet eens zijn voetbalschoenen aan. Hij deelt wel mee in de premies, dus toch interessant. Maar die heeft zo'n beetje 100% "bankgarantie".

 

yups en dié bankgaranties stopt niet bij 100.000 euro spaargeld :D

Link naar reactie

Peter Bonjernoor bestormt de eerste plek!

 

We zitten in de gebruikelijke dip:

- 74 top 76 flop

- 78 top 80 flop

- 88 top 90 flop

- 2010 top 2012 ??

 

Ik vind het fijn dat van Persie een goal heeft gemaakt. Na zo'n mooi seizoen zou dat anders zonde zijn. Nu kunnen de spelers revanche nemen tegen Portugal. Of we dan alsnog doorkomen is eigenlijk minder relevant. De ploeg moet eerst een goede wedstrijd spelen met een goed resultaat.

Link naar reactie

Peter Bonjernoor bestormt de eerste plek!

 

We zitten in de gebruikelijke dip:

- 74 top 76 flop

- 78 top 80 flop

- 88 top 90 flop

- 2010 top 2012 ??

 

Ik vind het fijn dat van Persie een goal heeft gemaakt. Na zo'n mooi seizoen zou dat anders zonde zijn. Nu kunnen de spelers revanche nemen tegen Portugal. Of we dan alsnog doorkomen is eigenlijk minder relevant. De ploeg moet eerst een goede wedstrijd spelen met een goed resultaat.

 

Van Persie verdiende die goal eigenlijk niet te maken. Klikt hard, maar het was voorheen duidelijk dat hij in twee wedstrijden te veel kansen om zeep heeft geholpen. Ik ben helemaal niet tegen van Persie maar wel tegen zijn opstelling op die plaats.

De achterhoede is een product van gatenkaas. Men staat erbij en kijkt ernaar. Dat is trouwens niet nieuw. In de kwalificatie-wedstrijden werd dat noog verbloemd door een heel goed draaiende ploeg en voorhoede, waar doelpunt op doelpunt werd gescoord. Nu staan er elf goede spelers, die helemaal de weg kwijt zijn waardoor het lijkt dat ze niet samen kunnen spelen. Duitsland heeft niet door willen drukken en vanaf de 60 min eigenlijk helemaal niet meer op een derde goal gejaagd.

 

De volgende wedstrijd tegen Portugal gaan ze ook verliezen met 2-1. Er zijn geen spelers in de groep voorhanden waarmee echt een goede verdediging kan worden gevormd die dit niveau aan kan. Rusland, Polen, Oekraïne an ook andere landen hebben eerder al met inzet, felheid en snelheid gespeeld en daar ook NL niet tegen opgewassen. Bij voorgaande toernooien was ik eigenlijk altijd teleurgesteld met een verlies. Maar met dit elftal hoef je niet eens teleurgesteld te zijn want het is geen elftal en ver onder de maat voor dit toernooi.

Link naar reactie

Duitsland en Spanje gaan uitmaken wie de winnaar wordt. Een outsider daarbij is ook nog Rusland. Maar dan moeten ze wel hun niveau nog wat aanscherpen en vasthouden. Meestal lukt ze dat ook niet. Engeland en Frankrijk heb ik ook bekeken en dat was eigenlijk van hetzelfde pak als NL. Heel dramatisch, ook al werd daar in elk geval nog voor de zaak gevochten. Kroatië kan ook nog een gevaarlijke outsider worden als ze hun eerste niveau kunnen vasthouden en de tweede winnen. Maar ik denk dus dat die 4 de halve finales gaan spelen.

 

Ik heb nog eens in de historie gekeken en eigenlijk is het dramatisch dat Nederland nu met deze klasse-spelers een soort voetbal speelt dat België jaren geleden ook speelde. Er zit totaal geen vaart en scherpte in. En als er dan een keer wat scherpte wordt gebracht, komt het weer net niet goed aan bij de ander of wordt het niet begrepen. Het waren twee draken van wedstrijden. En de bondscoach kun je eigenlijk niet veel verwijten. De spelers hebben hem zand in de ogen gestrooid met hun klasse op de trainingen. Klasse en talent zijn nog geen garantie voor succes. Dat moet een ondernemer als Bertje toch ook weten. (Of had hij juist daarvoor ondernemer moeten zijn???}

Als Bertje een beetje langs die klasse heen had gekeken, had hij ook vastgesteld dat het met zijn verdedigers niet helemaal goed zat. Dan had hij misschien wat beter rondgekeken in de eredivisie om dan maar wat minder getalenteerde verdedigers mee te nemen, die in elk geval wel een stabielere factor konden zijn. Hij heeft te lang vastgehouden aan de individuele klasse. Ik denk dat Bert opstapt als de derde wedstrijd ook wordt verloren.

Link naar reactie

Linda staat nog stijf onderaan. Das best knap!

 

Ik heb niet de hele tijd onderaan gestaan hoor....ik heb even tijdelijk een terugval gehad maar ik ga mijn voorspellingen morgen nog eens rustig bekijken en hier en daar aanpassen zodat Nederland gewoon doorgaat en ik zelf zal stijgen in de poule (hopelijk is dit geen contradictie ;D)

 

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.