• 0

Call Centre diensten Lage lonen landen

Beste Forumleden,

 

Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar call centre diensten in lage lonen landen.

 

Het gaat om eenvoudige inbound diensten.

Eigenlijk alleen het aanhoren en noteren van een vraag of klacht,

die vervolgens per mail verstuurd wordt naar het betreffende contact/email adres.

 

In Nederland betaal ik naast de abonnement kosten gemiddeld 2 euro per afgewerkt gesprek,

ik denk dat dit in bijvoorbeeld Afrika of Azie goedkoper kan.

 

Heet iemand hier ervaringen mee?

Ik hoor het graag!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi, Ik woon en werk in een lage lonen land (Suriname), waar men keurig Nederlands spreekt.

Misschien kun je mij contacten en meer info toesturen over de diensten die je zoekt.

 

vriendelijke groet.,

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als het om Engelstalige callcenter diensten gaat, dan is het aanbod groot: ze worden aangeboden vanuit heel veel landen. De Filippijnen zijn hierbij de belangrijkste bestemming geworden, en hebben recent India overvleugeld.

 

Het aanbod van Nederlandstalige diensten is natuurlijk veel beperkter, en dan gaat het vooral om Suriname, Turkije en in minder mate om Marokko en Zuid-Afrika. Suriname is hierbij het meest in trek, vooral bij grotere Nederlandse gebruikers.

 

Het inschakelen van offshore dienstverleners moet echter grondig worden voorbereid, zeker gezien zaken zoals klanttevredenheid. Dit jaar is hierover een onderzoeksrapport verschenen, met ervaringen van Nederlandse gebruikers (ik dacht dat het rapport ongeveer 200 euro kost).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.