• 0

Klanten werving

Hallo,

 

Ik heb sinds 3 maanden een koeriersbedrijf in het Gooi, en ben aardig met klantenwerving bezig, maar merk dat het niet zo snel gaat als gedacht. Heb inmiddels wel wat klanten, en die hebben gelukkig al meerdere keren besteld. Ik heb volgens mij nu alle middelen wel geprobeerd, en de meeste interessante bedrijven wel benaderd. Heb vele zeer positieve reacties gehad, waar je daarna niets meer van hoort. Zijn er mensen met dezelfde ervaring, wil graag weten of dit zo hoort te gaan met werving, en eventueel nog handige tips??

 

Hoor graag van iemand!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Leuk om te lezen :)

 

Ik ben je graag van dienst, ik ben benieuwd wat voor een product het is.

Er is alleen geen PIN in de auto aanwezig, bij mij is alles per factuur of contant ( rembours ).

 

Hoor graag van je..

 

 

Kijk maar even op mijn profiel of avatar of onderschrift voor het product.

Link naar reactie
  • 0

Leuk om te lezen :)

 

Ik ben je graag van dienst, ik ben benieuwd wat voor een product het is.

Er is alleen geen PIN in de auto aanwezig, bij mij is alles per factuur of contant ( rembours ).

 

Hoor graag van je..

 

 

Dat is toch een zeer eenvoudig op te lossen punt als dit je nieuwe klanten kan opleveren? Voor een paar tientjes kun je al zo'n apparaat huren... is ook veel veiliger dan onder rembours werken.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

We hebben een groeiend klantenpotentieel. We kunnen de relaties uit jullie regio als startpunt nemen en misschien als het ons en jullie bevalt uitbreiden. Maar waar het me eigenlijk omgaat is dat je dit misschien als USP (unique selling point) kunt gaan gebruiken om je bedrijf op de kaart te zetten. Er is namelijk niet veel concurrentie op dit gebied.

 

en wat het mogelijk groeiend klantenpotentieel betreft: lees dit topic maar eens:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=31;action=display;threadid=42501;start=0#msg400459

Link naar reactie
  • 0

Ik zeg niet dat ik er niks mee doe, maar zal de dingen aanpassen die ik het aanpassen waard vind, en zal er zeker over nadenken en met derden overhebben ( mijn webdesigner bv ).

Ik vraag niet om hulp, alleen om tips en eventueel advies.

 

In het kader van de afdeling minder subtiele reacties dan: ;D

 

De beoordeling/reactie van s-mira was mild, zeer mild zelfs.

Je hebt geen webdesigner, dit is door een amateur gemaakt. Leuk als het over je cavia's gaat, maar voor een bedrijf is deze website een absolute nogo.

Werkelijk alles wat men fout kan doen op een website is hier dan ook in volle glorie in de praktijk gebracht, troep en begrijpelijk dat dit je niet verder helpt.

 

Link naar reactie
  • 0

Je website maakt inderdaad een amateuristische indruk, maar desondanks krijg ik wel de indruk dat je een betrouwbare, gedreven en goedkope koerier bent.

Wil je ook klanten via je website krijgen, dan zul je eerst moeten zorgen dat je te vinden bent.

Je bezoekersteller zal dit ongetwijfeld beamen.

 

Je zegt zelf:

 

Ik heb volgens mij nu alle middelen wel geprobeerd

 

Via internet dus geen serieuze poging. Daar valt nog veel te halen!

 

Link naar reactie
  • 0

Heb het gelezen, en als de wet zo is vanaf september dan heb je denk ik een leuke gat in de markt met je product.

De interesse is gewekt, en ben benieuwd na de samenwerking.

Ik ga je morgen bellen voor details, heb je nummer van de site!!

 

Groet Dennis

 

De wet was al zo, maar wordt nu gehandhaafd vanaf 1 september.

Jouw site heeft mij naar je bedrijf getrokken. Ook je frontpage :)

Het zou zomaar kunnen dat we elkaar van dienst kunnen zijn in de toekomst.

Link naar reactie
  • 0

Als ik je dan 1 tip mag geven: haal alsjeblieft die startpagina weg. Als er al klanten zijn die je website vinden, dan ben je ze daardoor kwijt. Haal hem weg. Echt.

 

Maakt geen moer uit, als je hem weghaalt wordt ie nog niet gevonden.

Heeft er nou niemand in de gaten dat het allemaal png's zijn? Lezen jullie geen code als je een website beoordeeld? Dit ding kan nooit behoorlijk ranken. Meteen inladen en met een koerier naar De Eeuwige Jachtvelden sturen.

Link naar reactie
  • 0

Als ik je dan 1 tip mag geven: haal alsjeblieft die startpagina weg. Als er al klanten zijn die je website vinden, dan ben je ze daardoor kwijt. Haal hem weg. Echt.

 

Maakt geen moer uit, als je hem weghaalt wordt ie nog niet gevonden.

Heeft er nou niemand in de gaten dat het allemaal png's zijn? Lezen jullie geen code als je een website beoordeeld? Dit ding kan nooit behoorlijk ranken. Meteen inladen en met een koerier naar De Eeuwige Jachtvelden sturen.

 

Rustig aan. Je hoeft niemand hier te overtuigen van het feit dat het een onleesbare site is. Maar laat mensen (en dan heb ik het niet over Google, maar bijvoorbeeld via je visitekaartje of folder) die er komen, meteen naar je site gaan en niet een of andere splashpagina. Dat was meer mijn punt.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.