• 0

Wat vinden jullie van mijn SEO website?

Omschrijving van je concept:

Ik heb sinds kort besloten om SEO services te verkopen op mijn website: Verboomweb.net.

Op dit moment bied ik de volgende SEO pakketten aan:

- Article Backlinks

- Blog Backlikns

- Wiki Backlinks

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb de zelf site opgezet, als betalings mogelijkheid voor paypal gekozen en 3 SEO pakketten gekozen om mee te beginnen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

- Conversie verhogen

- Meer bezoekers krijgen

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

- Lage prijs

- Geen verkoop praatje als "Met SEO krijg je meer bezoekers en hogere ranking op google", maar meer een recht voor ze raap aanpak en zeg precies wat ik aanbied.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik heb gekozen om dit topic te plaatsen omdat hier veel mensen zijn met een eigen website/webshop en die wel een vermoeden hebben van SEO maar misschien hier nog niet iets aan gedaan hebben?

 

- Algemene indruk van de site?

- Wat vinden jullie van de SEO pakketten die ik aanbied?

- Zou ik meer info moeten geven over waarom SEO goed is voor je site of denken jullie dat iedereen dat ondertussen wel weet?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 1
Ik heb sinds kort besloten om SEO services te verkopen op mijn website: Verboomweb.net.

 

Jippie, iemand die spam aanbiedt. Daar worden veel mensen hier gelukkig van denk ik.

 

We place a comment on more than 40,000 blogs with your website and keyword! This will give your website an enormous exposure and a big increase in traffic!

 

We will create an article about your subject, spin it and submit it to over 2,000 article sites!

 

We will create a wiki page about your keyword/subject with a link to your website. We will do this on 5,000+ different wiki sites to give a large traffic boost and a big increase in google rankings!

 

Je drijft je klanten recht in de handen van een google-penalty mijns inziens.

 

Echt, als ik ooit mocht besluiten mijn SEO uit te besteden, en vanwege mensen zoals jij ben ik daar doodsbang voor, sta hands down, by far onderaan mijn lijstje.

 

maar goed,, mijn mening zal bij de meeste vaste HL-ers wel duidelijk zijn.

 

Succes

 

Frans

 

Al eens gesolliciteerd bij de conversion company?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb sinds kort besloten om SEO services te verkopen op mijn website: Verboomweb.net.

 

Jippie, iemand die spam aanbiedt. Daar worden veel mensen hier gelukkig van denk ik.

 

We place a comment on more than 40,000 blogs with your website and keyword! This will give your website an enormous exposure and a big increase in traffic!

 

We will create an article about your subject, spin it and submit it to over 2,000 article sites!

 

We will create a wiki page about your keyword/subject with a link to your website. We will do this on 5,000+ different wiki sites to give a large traffic boost and a big increase in google rankings!

 

Je drijft je klanten recht in de handen van een google-penalty mijns inziens.

 

Echt, als ik ooit mocht besluiten mijn SEO uit te besteden, en vanwege mensen zoals jij ben ik daar doodsbang voor, sta hands down, by far onderaan mijn lijstje.

 

maar goed,, mijn mening zal bij de meeste vaste HL-ers wel duidelijk zijn.

 

Succes

 

Frans

 

Al eens gesolliciteerd bij de conversion company?

Het doel van dit concept is ook niet om mensen die alleen maar whitehat SEO beoefenen blackhat seo te laten proberen. Het doel is om mensen die al geintresseerd zijn in blackhat seo de service te laten proberen.

 

En in dat opzicht het het gewoon een goede kwaliteit service voor een lage prijs. Daarnaast zeg ik ook precies wat je krijgt zodat je niet zoals bij bedrijven uit je column tegen iets onverwacht aanloopt.

 

En over de google penalty. Ik ga er eigenlijk al van uit dat mensen die op mijn site komen een beetje iets van seo afweten. Het is natuurlijk niet slim om je site van een maand oud met 50k links te bejagen. Maar als je al een site van een paar jaar heb kan er eigenlijk niks gebeuren. Anders zou het betekenen dat ik nu met 50k links een site als higherlevel een penalty kan geven.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan mij voorstellen dat je de snelle levering van je diensten aan de klant ziet als een pluspunt. Echter als een website binnen drie dagen 2000+ backlinks krijgt dan gaan er bij Google alarmbellen rinkelen en is het wachten tot de dag dat de site een penalty krijgt. Het betreft black hat technieken.

 

Meeste SEO-experts adviseren anno 2012 om slechte backlinks te (laten) verwijderen omdat het de ranking negatief beïnvloed. Voor mijn gevoel ben je een aantal jaar te laat met de diensten die je aanbiedt. De opdrachtgever moet na een penalty helemaal opnieuw beginnen met een andere domeinnaam. Neem aan dat je in de voorwaarden de aansprakelijkheid voor economische schade voor de opdrachtgever als gevolg van een penalty uitdrukkelijk hebt uitgesloten?

Link naar reactie
  • 0

- Zou ik meer info moeten geven over waarom SEO goed is voor je site of denken jullie dat iedereen dat ondertussen wel weet?

Ik denk dat je om dit soort diensten succesvol te verkopen in elk geval meer informatie mag (moet?) geven over jezelf. Want het klinkt nu als een mooie belofte, terwijl ik totaal geen idee heb met wie ik zaken doe, behalve met ene 'danique' met een hotmail adres ... :(

Link naar reactie
  • 1

Het doel is om mensen die al geintresseerd zijn in blackhat seo de service te laten proberen.

 

Neem je dan ook verantwoordelijkheid van de consequenties of ga je een disclaimer op je website opnemen:

 

*Als gevolg van mijn activiteiten kan het zijn dat uw zoekresultaten tijdelijk verbeteren. Het kan echter ook zo zijn dat u gedurende kortere of langere tijd een dramatische daling in uw zoekresultaten zult constateren. Daar ben ik niet verantwoordelijk voor*

 

Tips genoeg om je website te verbeteren maar ik moet er niet aan denken dat je nog meer bezoekers en conversies krijgt dus ik haak bij deze post verder af

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je meer klanten gaat krijgen als je de omgekeerde service zou aanbieden: het verwijderen van alle rotzooi die jarenlang door zogn. SEO experts aan websites is gehangen, die nu de nadelen ondervinden van de Google updates. Een soort van opruimservice. Nu nog blackhat seo service gaan aanbieden alsof het iets van deze tijd is, is erger dan de terugkeer van de MC Hammer pants.

 

Verder is het volgens mij 'for all your website promotion needs' en zou ik die omschrijving eerder in een H1-tag stoppen aangezien het meer over je website zegt dan 'Verboom web'.

 

Hoe zit het trouwens met de niet goed geld terug garantie? Want in je voorwaarden geef je aan bijna nergens verantwoordelijk voor te zijn?

 

Link naar reactie
  • 0

 

Ik heb sinds kort besloten om SEO services te verkopen op mijn website

 

*knip*

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

- Conversie verhogen

- Meer bezoekers krijgen

 

Misschien je eigen spamdiensten eens gebruiken? ;D

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Het doel van dit concept is ook niet om mensen die alleen maar whitehat SEO beoefenen blackhat seo te laten proberen. Het doel is om mensen die al geintresseerd zijn in blackhat seo de service te laten proberen.

 

Dat doel is anders nergens op de website terug te vinden. De argeloze (startende) ondernemer denkt een slag te slaan in Goolge, maar gooit uiteindelijk de eigen ruiten in.

Daar bewijs je mensen geen dienst mee, vrees ik.

Ondernemers hebben behoefte aan echte meerwaarde, niet aan gebakken lucht waardoor alleen de verkoper er warmpjes bij zit.

 

De opruimservice die Sabra voorstelt, is wel een goed idee.

Er zijn vast spijtoptanten die er aldanniet bewust ingetuind zijn met blackhat seo.

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 168 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.