Mijn naam is Tanja en ik ben net gestart met een webshop na 10 jaar in Marketing en Sales gewerkt te hebben.
Ik hoop feedback te krijgen om mijn shop van de grond te krijgen.
Mijn huidige concept is een sieradenwebshop voor de moderne vrouw met meerdere categorieën waarbij ik voor elk sieraad een week school doneer aan een kind in Gambia (via erkende stichting).
Nu 2 weken life en ik merk dat het lastig is om traffic te genereren omdat mijn website en zoekwoorden vrij generiek zijn. Ik overweeg dus om me meer te richten op een niche: Moeder en Dochter sieraden (mom & me).
Een volgende bestelling met meerdere sets is onderweg, dus tijd voor actie;-)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Voor een mooie prijs kan je bij mij een unieke sieradenset voor Moeder & Dochter kopen.
Het ideale cadeatje voor moeders die hun dochter willen verassen, maar ook voor tantes, oma's en natuurlijk vaders.
Voor een aantal gelegenheden: verjaardagscadeau, kerstcadeau, eerste verjaardag kind, geboortekado, etc.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er bestaan een paar sites met geboortesieraden, maar niemand richt zich op alleen Moeder & dochter sieraden. Daarnaast hebben een aantal sieradensites hebben bijvoorbeeld 1 set moeder & dochter sieraden, maar niet een heel assortiment met diverse sieraden (van parels tot edelsteen zijn straks te koop op mijn site).
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Echt alle feedback is zeer welkom voor mij als starter in E-commerce. Bedankt alvast voor het meedenken ;-
Daarnaast hoop ik concrete feedback te krijgen
1) Feedback algemeen over site? Wat kan beter/mooier?
2) Wat vinden jullie van mijn idee voor focus op Moeder & Dochter sieraden?
3) Tips hoe ik dit idee het beste in de markt kan zetten?
4) Hoe bouw ik meer traffic naar mijn site met klein budget
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KAYAsieraden
KAYAsieraden
Omschrijving van je concept:
Beste Forum lezers,
Mijn naam is Tanja en ik ben net gestart met een webshop na 10 jaar in Marketing en Sales gewerkt te hebben.
Ik hoop feedback te krijgen om mijn shop van de grond te krijgen.
Mijn huidige concept is een sieradenwebshop voor de moderne vrouw met meerdere categorieën waarbij ik voor elk sieraad een week school doneer aan een kind in Gambia (via erkende stichting).
Nu 2 weken life en ik merk dat het lastig is om traffic te genereren omdat mijn website en zoekwoorden vrij generiek zijn. Ik overweeg dus om me meer te richten op een niche: Moeder en Dochter sieraden (mom & me).
Een volgende bestelling met meerdere sets is onderweg, dus tijd voor actie;-)
Website:
www.kAYAsieraden.nl
mod-edit: nav spam van 10 juli blijkt hier ook een linkje teveel te staan. verwijderd dus
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
- google search optimalisatie: link building
- Seo Shop gekozen: goede vindbaarheid
- Op forum indien mogelijk posten
- Bloggers aangeschreven, winacties.
- Advertentie HIppe Shops
- Vrienden/oud collega's/ linked-in/ facebook bericht.
- Startpagina's aangeschreven
- Persbericht opgezet en verspreid
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Voor een mooie prijs kan je bij mij een unieke sieradenset voor Moeder & Dochter kopen.
Het ideale cadeatje voor moeders die hun dochter willen verassen, maar ook voor tantes, oma's en natuurlijk vaders.
Voor een aantal gelegenheden: verjaardagscadeau, kerstcadeau, eerste verjaardag kind, geboortekado, etc.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er bestaan een paar sites met geboortesieraden, maar niemand richt zich op alleen Moeder & dochter sieraden. Daarnaast hebben een aantal sieradensites hebben bijvoorbeeld 1 set moeder & dochter sieraden, maar niet een heel assortiment met diverse sieraden (van parels tot edelsteen zijn straks te koop op mijn site).
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Echt alle feedback is zeer welkom voor mij als starter in E-commerce. Bedankt alvast voor het meedenken ;-
Daarnaast hoop ik concrete feedback te krijgen
1) Feedback algemeen over site? Wat kan beter/mooier?
2) Wat vinden jullie van mijn idee voor focus op Moeder & Dochter sieraden?
3) Tips hoe ik dit idee het beste in de markt kan zetten?
4) Hoe bouw ik meer traffic naar mijn site met klein budget
Modedit: JPG verwijderd, te lange bestandsnaam!
www.kAYAsieraden.nl
Vintage, zilver, edelsteen, moeder & dochter sieradensets
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37031-idee-voor-een-webshop-met-moeder-en-dochter-sieraden-feedback-zeer-gewaardeerd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag