Thee of koffie?

Aanbevolen berichten

 

MarketingData heeft een leuk berichtje uit Foodpress overgenomen.

 

Nederlanders hebben in 2003 meer thee en minder koffie gedronken. De theeconsumptie is in een jaar tijd gegroeid

met 1 liter naar 101 liter. Dat betekent dat er per persoon gemiddeld twee kopjes per dag meer thee werden

gedronken.

 

Per dag twee kopjes meer? Dat is wel heel veel. Zou een leuke som zijn voor een schoolexamen. Hoeveel kopjes gaan er uit een liter en hoeveel dagen zitten er in een jaar?

 

;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aangezien het hier off-topic heet:

 

Wees dankbaar voor je koffie danwel thee. Momenteel heb ik de keuze tussen mierzoete thee met veel ijsblokken (aka diepvries kraanwater) of matige koffie met veel-te-veel melk en hoeveelheden suiker in onmogelijk oplossen in 1 kopje ;)

 

Evengoed is zelfs hier de starbucks doorgedrongen zodat we toch nog aan fijne espresso en cappucino komen op zn tijd.. Starbucks combineert echter niet zo best met het 'koffiebudget' ;)

Link naar reactie

Evengoed is zelfs hier de starbucks doorgedrongen zodat we toch nog aan fijne espresso en cappucino komen op zn tijd.. Starbucks combineert echter niet zo best met het 'koffiebudget' ;)

 

Ik heb wel eens vernomen dat sinds Starbucks is overgegaan op volautomaat apparaten, de kwaliteit van koffie achteruit is gegaan. Maar ik heb er zelf nog nooit koffie gedronken. In Baarn heb je de Golden Coffee Box, daar kan je koffie kopen en ook proeven. Erg lekkere koffie.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Draadje van voor m'n tijd anders had ik al wel gereageerd ;D Tot een jaar geleden liet ik m'n espressoboontjes van Sant'Eustachio uit Rome nog wel eens opsturen. Helaas is de vriendin die dat voor me deed verhuisd, snif snif. Tweede keus is peeze donker, uitstekende Nederlandse branderij. Jammer genoeg maar heel beperkt te krijgen in de detailhandel.

 

Msteer, hoop dat ie je smaakt. Hij is ook erg geschikt voor 'caffè corretto' (espresso met een eetlepel brandy, whiskey of grappa)

 

@Nonex, zie ik het goed: ga je voor design boven koffie-kwaliteit ;)

rancilio.jpg.2ed23d9492cede1e4123837792912588.jpg

Link naar reactie

Nespresso - Roma (heerlijk sterk!) met een klein beetje suiker!

 

Siemens_Nespresso_Flowstop.jpg

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie

 

@Nonex, zie ik het goed: ga je voor design boven koffie-kwaliteit ;)

 

Nope, met het ese-servingsespresoo is heel goede espresso te maken (precies 7 gram, precies de juiste druk) en de 'pads' (niet hetzelfde soort pads als de senseo) zijn leverbaar in meer dan 50 soorten espresso. Er is ook ene pistonvoor gemalen koffie voor de Francis!Francis!. Geen centimeter ingeleverd op koffiekwaliteit.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.