Aanbevolen berichten

Even een vraag van mijn kant.

 

ik zou graag een website willen waar ik informatie kwijt kan over onze hondenfokkerij. Dat betekent dat ik ook graag iedere keer een nieuw nestje wil kunnen aankondigen, dus dan zou een nieuwsbrief techniek makkelijk zijn. En natuurlijk een fijn fotosysteem om foto's van de moederhond en puppies te laten zien.

 

Daarnaast geven wij ook puppiecursussen, verkopen we speciaal hondenvoer en hondenmaterialen (riemen en speeltjes). Alles bij elkaar zo'n 150 verschillende artikelen. Kun je met wordpress ook een goed werkende webshop maken?

 

Ik lees op jouw website dat het in totaal 4 avonden zijn. Zou dat betekenen dat je na die 4 avonden de basis van de website op poten hebt staan?

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie

Zoals Bart al zei: Wordpress is prima geschikt om er een webwinkel mee te bouwen. De webwinkel is zeker één van de onderwerpen die behandeld zal worden.

 

Het zijn in totaal 4 avonden, waarbij je na iedere workshop een aantal opdrachten krijgt om thuis uit te voeren. Aan het eind van de workshop heb jij een werkende website , die aangepast is aan jouw wensen.

 

Ik hoop je dat je komt!

Link naar reactie

Probleem met een webshop in WP is dat iDeal na elke update weer opnieuw moet worden geherinstalleerd.

 

Ik heb inmiddels ook een WP website en ben daar als totale computerleek heel tevreden over, heb daarvoor het boek: Kickstart Wordpress aangeschaft en een Nederlandstalige template aangekocht voor nog geen 30 euro.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie

Probleem met een webshop in WP is dat iDeal na elke update weer opnieuw moet worden geherinstalleerd.

Ik ben niet zo van de "problemen".

 

Hoe vaak per jaar moet je wp updaten? Als dat er namelijk voor zorgt dat de site het goed blijft doen vind ik dat niet zo'n probleem. Ik lees bij de extra info dat het installeren van die plugins ook behandelt wordt. Dus als dat een paar keer per jaar een kwartiertje werk is dan vind ik dat niet zo spannend.

 

Daarnaast lees ik dat er ook plaats is voor vragen achteraf. Of misschien wel een update-service, nog handiger.

 

Boeken en computers werkt bij mij om de een of andere reden niet. Die computer geeft licht. Dat boek niet. Ik heb eens ooit een boek gekocht over windows en word. Ik heb er geen 10 pagina's van gelezen. Ik doe liever een cursus van een aantal dagen dan krijg ik de info die ik nodig heb en dan kan ik tenminste meteen vragen stellen.

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie

Even nog een vraagje: op advies van Bart Kooiman ben ik wat uit gaan zoeken. Ik heb echt een supergave template gezien die ik zou willen gebruiken. Kan ik van te voren al even overleggen of die bruikbaar is?

 

Trouwens ik las dat je je eigen laptop mee mag nemen, dus kan ik mijn eigen foto's ook meteen meenemen? Dan heb ik sneller een idee hoe het totale plaatje eruit komt te zien in mijn geval.

 

(dan zou ik over een dikke maand een topsite hebben en Nederland kampioen, echt een topzomer :))

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie

Ha, mijn eerste post hier terwijl ik al meer dan 1.5 jaar ld ben. ;D

 

Blij dat je nu ook overdag een cursus gaat geven.

Heb al wel wat met de reasy2go variant op wordpress.com lopen spelen, dus ben er wel iets in thuis, maar volgens mij gaat hosten op je eigen domein nog weer even wat verder als ik het zo zie. Klopt dat?

 

Zitten er grote verschillen tussen?

Ik denk toch wat meer met een concept van me te gaan doen maar daarvoor moet ik wel wat meer kennis hebben.

 

Ik denk dat ik dus wel kom. Stuur je wel een pm

 

Jetske

 

 

Link naar reactie

 

Heb al wel wat met de reasy2go variant op wordpress.com lopen spelen, dus ben er wel iets in thuis, maar volgens mij gaat hosten op je eigen domein nog weer even wat verder als ik het zo zie. Klopt dat?

 

Zitten er grote verschillen tussen?

 

 

Hosten op je eigen domein is niet zo ingewikkeld, maar je moet maar net weten hoe het moet. Als je een eigen domeinnaam hebt geregistreerd even een hosting pakketje dat php ondersteunt afsluiten bij een hosting provider. Kost je max. paar tientjes per jaar. Het makkelijkst is om hosting af te sluiten bij een provider die een admin panel zoals cPanel of Direct Admin ondersteunt. Deze admin panels hebben namelijk vaak de mogelijkheid om Wordpress op een eenvoudige manier te installeren. Maar ik neem aan dat al je vragen worden beantwoord in de workshop ;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.