• 0

(deel) van je financiering buiten de bank herfinancieren ?

De beurskoersen zijn niet denderend en dus is beleggen niet interessant.

Iemand die een krediet heeft moet een forse rente betalen en uitbreiding van je financiering is steeds lastiger bespreekbaar.

Een oplossing kan dan zijn om een deel van je huidige financiering/krediet af te lossen bij je bank en deze elders onder te brengen, bv bij vermogende bedrijven of particulieren.

Is dit idd interessant of zie ik iets over het hoofd ?

Hoe zouden de beleggers en de geldzoekers elkaar kunnen vinden ? Zijn er al sites voor crowd-financing ?

Eigenlijk lijkt mij dat er behoeft is om geldhebbende en geldzoekers op een cooperatieve wijze met elkaar in contact te brengen.

Dat is niet eens zo bijzonder, is eigenlijk het heruitvinden van de Rabo volgens mij.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste MMint,

Als het gaat om een gewone lening met lagere rente zal een particulier of een vermogend bedrijf niet gauw interessant zijn.

Je zou zo een particuliere partij kunnen laten participeren, dat is goedkoop als je niets of weinig verdiend.. Het grote voordeel is vooral dat zo iemand/ bedrijf anders naar de business kijkt en dus in sommige geval makkelijker benaderbaar en in ieder geval sneller beslist dan een bank.

 

succes ermee

Ervaring met middelgrote bedrijven in moeilijke tijden en crisismanagement. Toch gek op vieze handen en ik denk graag met u mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.