• 0

Korfbalnieuws website

Omschrijving van je concept:

Beste,

 

Mijn idee is om voor de sport korfbal (100.000 beoefenaars in Nederland en meer dan 200.000 geinteresseerden) een eigen korfbalnieuws website te starten.

 

Momenteel bestaat er een website als www.nlkorfbal.nl. Maar ik zou graag een website zien dat meer lijkt op www.voetbalzone.nl . Daarmee bedoel ik dat het mogelijk moet zijn voor gasten om zich te registreren als gebruiker om zodoende te kunnen reageren op nieuwsberichten waardoor discussies kunnen ontstaan.

 

Zonder marktonderzoek weet ik zeker dat hier een markt voor is. Deze discussies worden momenteel alleen op Twitter uitgevoerd en dat is weinig overzichtelijk.

 

Ik wil dus een korfbalnieuwswebsite met dezelfde opzet als bijvoorbeeld voetbalzone. Daarin moet veel plaats zijn voor advertentiemogelijkheden om kosten te besparen of zelfs winst te maken.

 

Wat vinden jullie van mijn plan? Denken jullie dat ik hiervoor investeerders kan vinden? Wat zouden jullie anders willen zien?

 

Met vriendelijke groet,

 

Jorrit de Haas

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb ooit iets geprobeerd maar daar te weinig tijd in gestoken

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil de discussies die korfballers nu op Social Media voeren onder brengen in een website. daarnaast wil ik ook goed journalistiek werk afleveren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Omdat het niet bestaat is het anders.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Maakt niet uit, als ik er maar wat mee kan.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ga ervan uit dat er investeerders zullen zijn met het vertrouwen en het geweten dat hier genoeg animo voor zal zijn. Ik hoop dus ook op het vertrouwen en medewerking van iemand die hier net als ik een gat in de markt in ziet.

Link naar reactie
  • 0

Investeerders zijn pas geinteresseerd als je al een goed lopende website hebt met veel traffic. Bedenk dat investeerders dagelijks veel website ideeen in de bus krijgen, waarbij het idee vaak bij een idee blijft. Ze zien er pas heil in als het idee ook pas echt goed loopt en zijn dan pas bereid om verder te investeren als de websitebouwer stuk loopt, omdat hij het succes van zijn site niet kan bijhouden.

 

Heb je ook al eens gekeken naar een site als antilopen.nl? Die website is niet moeders mooiste maar qua wedstrijdinformatie in alle klasses wel de meest complete.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Ik ga ervan uit dat er investeerders zullen zijn met het vertrouwen en het geweten dat hier genoeg animo voor zal zijn. Ik hoop dus ook op het vertrouwen en medewerking van iemand die hier net als ik een gat in de markt in ziet.

 

Je bent voor rest bekend met het idee achter een investeerder? ::) Heb je een plan welke je kunt presenteren? Omvat dat plan ook een uitgebreid verdienmodel? Want met 'geld verdienen zodra het kan, ja!' kom je niet verder dan dat je al was.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb dus al een site gehad tot enkele maanden geleden. Geld in geintvesteerd, en veel tijd ingestoken. Traffic kwam al snel massaal op gang, maar ik hield het niet vol. Ik begon er alleen aan.

 

Nu ben ik niet alleen, maar wil ik het wel direct professioneler aanpakken. Vandaar deze oproep.

Link naar reactie
  • 0

Vandaar deze oproep.

Als je daarmee een oproep voor geld/investeerders bedoelt; dat mag niet van de wet. Je bedoelt vast een oproep tot tips om je site alsnog van de grond te krijgen. :)

 

Waarom heb je de site destijds dicht gedaan? Veel traffic lijkt mij juist een motivatie om er wel mee door te gaan, in plaats van er mee te stoppen. Volgens mij gaat het balletje vanzelf rollen als je eenmaal een "tastbare" site heb waar veel bezoekers op komen. Het hoeft niet gelijk helemaal professioneel, die slag kan je altijd nog maken als het echt uit de hand gaat lopen met bezoekers en advertentie opbrengsten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.