Na enige tijd het forum doorzocht te hebben, toch maar een nieuw bericht...
Een deel van mijn werkzaamheden zal gaan plaatsvinden in een sportgelegenheid. Ik ben daar ook werknemer in loondienst. Tot nu toe heb ik voor sommige klussen iets meer loon gevraagd en gekregen dan mijn normale uurloon.
Aangezien ik een deel van de klanten voor mijn (bijna gestarte) bedrijf vanuit de sportgelegenheid binnenkrijg, is het netjes om een deel van mijn verdiensten af te dragen, maar hoeveel? Tot nu toe heb ik mijn loon, cursusprijs, en die afdracht met de natte vinger bepaald, maar het zou handiger zijn als dat wat eenduidiger wordt, zeker als ik meer ga aanbieden. Nu komt het erop neer dat mijn werkgever een stuk meer overhoud aan de cursus die ik geef dan ikzelf.
Zijn hier standaarden voor en zo niet, wat doen jullie?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jis
Jis
Na enige tijd het forum doorzocht te hebben, toch maar een nieuw bericht...
Een deel van mijn werkzaamheden zal gaan plaatsvinden in een sportgelegenheid. Ik ben daar ook werknemer in loondienst. Tot nu toe heb ik voor sommige klussen iets meer loon gevraagd en gekregen dan mijn normale uurloon.
Aangezien ik een deel van de klanten voor mijn (bijna gestarte) bedrijf vanuit de sportgelegenheid binnenkrijg, is het netjes om een deel van mijn verdiensten af te dragen, maar hoeveel? Tot nu toe heb ik mijn loon, cursusprijs, en die afdracht met de natte vinger bepaald, maar het zou handiger zijn als dat wat eenduidiger wordt, zeker als ik meer ga aanbieden. Nu komt het erop neer dat mijn werkgever een stuk meer overhoud aan de cursus die ik geef dan ikzelf.
Zijn hier standaarden voor en zo niet, wat doen jullie?
Gr Jis
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37094-hoeveel-afdragen-aan-faciliteit/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag