• 0

overige aandeelhouders benoemen zichzelf allen tot directeur

Allen,

 

Ik heb ca 1.5 jaar geleden een BV gestart met 4 andere aandeelhouders. Daarbij heb ik de eerste 6mnd software geschreven die conform mondelinge afspraak met terugwerkende kracht zou worden betaald. Na ca 6mnd hebben de overige aandeelhhouders ,na oplevering van de software, meegedeeld dat ik verder geen inspanning meer hoefde te leveren in de bv. De betaling is nooit gekomen. Daar heb in het afgelopen jaar wel verzoening meegekregen. Ik ben van mening dat dergelijke knappe koppen het bedrijf toch wel meer waard laten worden en daarbij in de toekomst wel weer verder zie hoe te handelen.

 

De bv bestaat dus uit 1 directeur, en 4 aandeelhouders (incl mij 7% aandeelhouder). Echter is mij afgelopen week meegedeeld dat 3 andere aandeelhouders ook directeur moeten worden. Er is mij alvast medegedeeld dat mijn inbreng niet op prijs wordt gesteld etc.

 

Nu is mijn vraag, wat zou de achterliggende reden kunnen zijn? (Vreemd genoeg wordt er niet meer gesproken over de 5de aandeelhouder, ik kan me niet voorstellen dat deze van het toneel is verdwenen.) De AVA is bijna een jaar geleden, maar daar kan ik met deze voorliggende beslissing niet op wachten....

 

hieronder even kort de mailwisseling ingaande bovenstaande. daaronder mijn reply hun antwoord...

 

Hierbij vraag ik je aandacht voor het volgende.

> De overige aandeelhouders hebben de wens om tevens xxxxxxx en mijzelf

> (via onze management bv's) ook directeur te maken binnen

> xxxxxxxxxx BV We kunnen dit buiten een AVA besluiten mits alle

> aandeelhouders zich schriftelijk of langs elektronische weg voor het voorstel hebben verklaard.

> Derhalve het formele verzoek middels accorderende elektronische reply

> hiermee akkoord te gaan.

>

> Mocht je dit niet doen dan roep ik je bij deze al vast namens de

> overige aandeelhouders en directeur op voor een AVA te houden op

> dinsdag 19 juni aanstaande om 10.00U xxxxxxxxxxxx te Rotterdam.

> Onderwerp van de vergadering is: Benoeming directeuren

>

> Ik meld je daarbij dat je dan alleen mij zal aantreffen met volmachten

> om vervolgens met meerderheid van stemmen voor dit voorstel te

> stemmen. Ik vermoed dat de vergadering ongeveer 1 minuut zal duren.

>

> Afijn, ik hoop dat je langs elektronische weg even je akkoord kan

> geven en anders misschien tot 19 juni.

> Heb je vragen, dan hoor ik dit natuurlijk graag van je.

 

 

 

> Bedankt voor de mededeling en de uitleg mbt de wijze van besluitvorming.

> Graag zou ik de redenen incl. argumentatie ontvangen mbt de voorgelgde

> bestuurswijziging. Met vriendelijke groet,

 

 

 

>Wij realiseerde ons dat bij afwezigheid door ziekte of vakantie we geen

>bestuur hebben. Tenzij we samen met zijn drieën op vakantie gaan :-) hebben

>we op deze wijze wel altijd een bestuur.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is de site zoals deze 1 jaar geleden door mij is opgeleverd.

 

De vormgeving was echt helemaal besproken etc. Na een aantal sessies en voorbeelden. Deze heeft ook enige tijd gedraait. Het eerste wat ze deden na oplevering was eigenlijk mijn email en accounts uit de lucht halen van alle servers en de website is enige periode later uit de lucht gehaald.

 

Dus de vormgeving is echt hun kindje... Ik ben idg gewoon archtect, ik kom wel met de ideeen ed maar het is hun ontwerp, als zij hadden gezegd goed maar nu in paars met stippen was deze paars met stippen geweest. Ik begin gewoon op papier te tekenen.

 

Ik ga nu naar een feestje, bier met haring..

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ga nu naar een feestje, bier met haring..

 

 

Goed plan, even aan iets anders denken! Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe ideeën.

En hij smaakt goed dit jaar!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Allen,

 

Status tot vandaag, patstelling ivm vergadering AVA. mijn berichtgeving van 12 vond geen gehoor dus op 14 nogmaals herhaald. Na uitblijven van antwoord heb ik de 15de punten toegevoegd. vervolgens gisteren 18 antwoord hierop ontvangen. Vanmorgen 19 antwoord gestuurd.

 

geschreven 12 juni

> Vakantie is geen argument om het bestuur van de BV te wijzigen, immers

> het bestuur van een onderneming gaat met reces en niet met vakantie

> maw ook in afwezigheid zit de BV niet zonder directie/bestuur. Met

> vriendelijke groet,

 

 

geschreven 15 juni

> Graag had ik een 5 tal punten willen toevoegen aan de agenda voor di

> 19 juni.

>

> 1) rolverdeling / functieomschrijving van de evt aan te stellen directeuren.

> 2) garantiestelling van belang van de aandeelhouders dat deze door een evt.

> aanstelling van meerdere directeuren niet leidt tot verwatering van

> het divident.

> 3) huidige klanten en klantenpotentieel

> 4) omzet / winst / bespreking van de balans oa vergoedingen en kosten

> van directie

> 5) verslag van de software en status van de ontwikkeling.

 

geschreven 18 juni

>In antwoord op je mail van 15 juni geef ik je hierbij aan dat de in je mail vermelde punten niet behandeld zullen worden in de >AVA van morgen. Ze zijn ook niet in de oproeping vermeld.

>Deze AVA zal 1 punt hetgeen gemeld in de oproeping behandelen.

 

geschreven 19 juni

>De genoemde punten zijn duidelijk gerelateerd aan het voornemen meerdere directeuren aan te stellen en dienen daarom >te worden behandelt. Ik heb mijn bezwaar op het voornemen ruim van te voren gemeld en vervolgens gevraagd deze >gerelateerde onderwerpen te onderbouwen. De aangehaalde onderwerpen dienen te worden onderbouwd met relevante >stukken en documenten. Eerder genoemde in combinatie met de mededeling "Ik vermoed dat de vergadering ongeveer 1 >minuut zal duren" valt niet onder het begrip AVA. Mocht de wens bestaan mbt het voorstel meerdere directeuren aan te >stellen dan dient eea in een AVA te worden voorgelegd met inachtneming van de regelgeving. Indien dit idd het geval is >verneem ik van jullie een nieuwe datum. Met vriendelijke groet,

 

Link naar reactie
  • 0

Nooit meer iets gehoord op mijn reactie...

 

Kreeg ik vandaag onderstaand mailtje. Ik heb natuurlijk geen baat bij de ontwikkelsite daar te laten staan, deze heb ik speciaal voor dit artikel daar even neergezet zodat enkele onder de lezers even konden kijken. Echter stoort het me wel dat er nooit reactie is gekomen op mijn opmerkingen. Zal ik terugmailen... mag ik even met de directeur spreken ;-)

 

Let wel op, ik heb de site niet aangemeld bij Google.. Daarnaast is het een keuze van hun om Google te gebruiken Google legt schijnbare relaties (lees de kracht van Google). Maar deze hoeven niet altijd waar te zijn.. of is dit onzin en focussen op het achterwege gebleven antwoord.

 

 

Aan de directie van mijnbedrijfnl,

 

Wij hebben geconstateerd dat u actief en in het openbaar klanten werft onder de naam van ons bedrijf debvinquestie.

 

Op uw website mijnbedrijfnl/afkorting claimt u het onbeperkt eigendomsrecht van de handelsnaam debvinquestie en het gelijknamige product met de tekst: "debvinquestie is een product van mijnbedrijf". Dit is ook de tekst die bij de zoekresultaten van Google gepresenteerd wordt. Bovendien voert uw website een contactformulier dat potentiële klanten en belangstellenden uitnodigt om hun persoonlijke gegevens en verzoeken om informatie te richten aan uw bedrijf mijnbedrijf.nl op een email-adres ik@mijnbedrijfnl dat duidelijk aan uw bedrijf toebehoort.

 

Op dit moment scoort uw site op de 5de plaats in de Google zoekresultaten voor de zoekopdracht "debvinquestie" met de bovengenoemde tekst als onderschrift. Dat dit schade aanricht aan ons bedrijf en onze reputatie is evident.

 

Wij eisen dat u deze illegale activiteiten ogenblikkelijk staakt, de website ontoegankelijk maakt, alle informatie van uw servers verwijdert en er voor zorg draagt dat op de kortst mogelijke termijn de verwijzingen naar deze site uit de databases van Google, Bing en alle andere belangrijke zoekprogramma's verwijdert worden.

 

Indien u niet onmiddellijk aan deze eisen voldoet, zullen wij niet aarzelen om juridische stappen tegen u te ondernemen.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een raar verhaal.

Waarom kiezen de aandeelhouders een ramkoers door dit besluit te forceren ? Klinkt allemaal vrij amateuristisch.

En vanwaar die haast - is er misschien een goede business oppertunity of nieuw contract waarvan men vind 'al het werk te hebben gedaan' en daarom hoef jij niet mee te delen ?

Is die benoeming ook statutair ?

 

Advies:

- de mail is dreigend en lijkt op initimidatie - vraag bij de ondernemingskamer na wat je hiermee moet, je hebt een behoorlijk percentage in de onderneming en er is vanuit de kamer wetsbescherming voor minderheidsaandeelhouders

- daarnaast zou ik voor de AvA in gesprek willen komen om te levelen en de beweegredenen te begrijpen, wat wil men nu echt

- vraag om onderbouwing (geheel eens met de eerdere schrijvers dat het aanstellen van de directeuren een kul onderbouwd is)

- aangezien betaling voor je software is uitgebleven: geef de kans om alsnog te betalen of ontzeg de BV het gebruik van de software

- biedt je aandelen officieel ter verkoop aan aan de andere aandeelhouders (weet niet zeker of jullie ook een aandeelhouders overeenkomst mbt waardering hebben afgesproken, zo ja, dan moet je voordat je dit doet even checken of er een gunstige waardering in zit).

- algemeen: als ze je hiermee proberen 'te grazen' te nemen, kan je beter acteren en er het beste van maken. Asl het namelijk nu niet lukt, proberen ze het over een paar maanden gewoon langs een andere route nog een keer.

 

 

Succes!

Mark.

Vriendelijke groet,

Mark

Link naar reactie
  • 0

De OK is inderdaad een optie. Alleen om bij OK aan te kloppen, heeft men per definitie 'n advokaat nodig... met de bijbehorende kosten en sorry, maar naar mijn eigen ervaring: vooral geen oplossingsgerichte attitude maar vo oral "zo-veel-mogelijk-rekken-en-factureren-attitude" van advokaten... sorry, het is niet persoonlijk bedoeld... Ook hier is de vraag: hoe kan men met een minderheidsbelang en toch als Grootaandeelhouder (want meer dan 5%) druk binnen BV uitoefenen? Wellicht 'n informal investor zou hier 'n aantal tricks and secrets op kennen en kunnen advieseren? Tricks and secrets, helaas, daar het toch oneerlijk spel wordt gespeeld...

 

graag uw reactie, aub?

 

 

Link naar reactie
  • 1

geschreven 18 juni

>In antwoord op je mail van 15 juni geef ik je hierbij aan dat de in je mail vermelde punten niet behandeld zullen worden in de >AVA van morgen. Ze zijn ook niet in de oproeping vermeld.

>Deze AVA zal 1 punt hetgeen gemeld in de oproeping behandelen.

En hoewel je natuurlijk moreel gelijk hebt, is er juridisch niet zoveel in te brengen tegen deze mail, vrees ik. Even onze vriend het Burgerlijk Wetboek bijgepakt: oproeping voor een AVA dient minimaal de 15e dag voor de vergadering te gebeuren. Als jij de oproeping de 4e in je mailbox had, is dat op tijd. (2:225). Aandeelhouders die 1% of meer van de aandelen hebben kunnen onderwerpen op de agenda zetten, maar moeten zorgen dat de BV dit verzoek minimaal 30 dagen vóór de vergadering ontvangen heeft (2:224a).

 

Heel formeel gezien had jij dus je agendpunten in moeten dienen nog vóór dat je wist dat er een AVA aan zat te komen. Nu jij niet 30 dagen voor de AVA je agendapunten hebt ingediend, kunnen ze dus niet in de oproeping openomen worden.Over iets wat niet in de oproeping stond (jouw toegevoegde punten) kan niet besloten worden, tenzij het hele kapitaal aanwezig is (2:224).

 

Als jij naar de AVA was gegaan, had er iets besloten kunnen worden over jouw toegevoegde punten, maar dat besluit had vast niet jouw belang gediend, vrees ik. Nu je er niet was, kan er wettig niets besloten zijn over die punten, maar wel over de benoeming van directeuren, dus ik zou er maar van uitgaan dat dat gebeurd is. Je kan binnenkort eens KvK-uittreksel opvragen om te kijken of ze ook al ingeschreven zijn, dan weet je het zeker.

 

 

Kennelijk is er een nieuwe actie gekomen, een mail waarin gesteld wordt dat jij schade aanricht aan het bedrijf (overigens ook nog steeds voor 7% jouw bedrijf). Dit zou een opmaat kunnen zijn voor een rechtszaak waarbij ze jou via de rechter opdragen om je aandelen aan hen. (2:336) Zij moeten dan bij een rechter aantonen dat jouw gedrag de belangen van de bv zodanig schaadt dat het voortduren van jouw aandeelhouderschap in redelijkheid niet kan worden geduld. Ik ben van mening dat je het dan wel bont gemaakt moet hebben en dat enig geharrewar over een bedrijfsnaam op een website hier onvoldoende voor is, maar ik heb hier geen ervaring mee.

 

Langs diezelfde weg (rechter) zou jij ook kunnen vorderen dat zij jouw aandelen overnemen omdat jouw belang zodanig geschaadt wordt dat je in redelijkheid niet meer bij deze club wil horen (2:343). Of je dat wil is één, of je dat geschade belang kan aantonen is twee.

 

 

Iets anders: je schreef dat jij een half jaar lang 12 uur per dag werk hebt verricht voor een BV waar je 7% van de aandelen in had. Volgens mij is er dan in elk geval in fiscale zin sprake van een dienstbetrekking. Dáár heb jij dan weer niet zoveel aan, de Belastingdienst zou de BV kunnen aanspreken voor de loonbelasting, maar daar win jij niks mee. Als er ook in 'normale' zin sprake kan zijn van een dienstbetrekking, kun je op die manier wellicht betaling vorderen voor het geleverde werk, en als je dan ook nog een redelijk bedrag kan krijgen voor je aandelen, zou dat misschien niet zo gek zijn.

 

Overweeg even wat het je waard is in tijd en geld om hier genoegdoening te halen, en ga dan die tijd en dat geld er in steken. Succes.

 

 

 

 

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 1

Iets anders: je schreef dat jij een half jaar lang 12 uur per dag werk hebt verricht voor een BV waar je 7% van de aandelen in had. Volgens mij is er dan in elk geval in fiscale zin sprake van een dienstbetrekking. Dáár heb jij dan weer niet zoveel aan, de Belastingdienst zou de BV kunnen aanspreken voor de loonbelasting, maar daar win jij niks mee. Als er ook in 'normale' zin sprake kan zijn van een dienstbetrekking, kun je op die manier wellicht betaling vorderen voor het geleverde werk, en als je dan ook nog een redelijk bedrag kan krijgen voor je aandelen, zou dat misschien niet zo gek zijn.

 

Slim om de link te zien tussen AB en het gebruikelijk loon. Ik kan natuurlijk allerlei situaties bedenken waar het gebruikelijk loon niet op gaat (dispensatie Belastingdienst, BV i.o. zonder geregistreerde voorovereenkomst, werken vanuit een andere BV etc.) maar het is in ieder geval IMHO een frisse kijk op de zaak.

Nadeel van deze optie is dat het auteursrecht in dat geval vermoedelijk toebehoort aan de BV. De software gebruiken als leverage is dan geen optie meer. M.a.w. pas op je tellen, je loopt de kans een slag te winnen maar de oorlog te verliezen. Rede en weldoordacht handelen lijken mij essentieel.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Ik lees stilletjes mee Criss77 wat ga je doen?, mijn vrouw zit echt is een identieke situatie. Ook tool(s) gemaakt en daar dag en nacht mee bezig geweest andere dga's hebben zich er nooit mee bemoeid. Ze werden echter wel op een betaalde abonnementen site gezet (onder andere BV waar zij geen belang in heeft) Ze bezit een hoger % aandelen in een werk bv waar ze met haar holding eigenaar van is. Zij zijn ook hele geslepen lui (ja ja bij de start was het allemaal koek en ei) en nu vertellen ze aan iedereen die het maar wil horen vertellen dat ze met d'r gezin op straat komt te staan en hebben we inmiddels al 3 belachelijke volledig onterechte claims via hun advocaat met aangetekende post hebben ontvangen. Hebben een accountant die advies geeft om de bv "een stille dood te laten sterven" via via zijn we hier achter gekomen en we hebben dit op schrift (die accountant is tevens acc van haar pers. holding) . O ja een AvA is er nog nooit geweest...misschien moet ik er maar een topic-je aan wijden..Alle tips zijn welkom.

Kan ik de accountant vanwege gebrek aan integeriteit bij de AFM aangeven?

Aandelen verkopen en zsm van de zaak af dat is het doel desnoods de accountant even vriendelijk laten weten dat hij aanzet tot fraude en we voornemens zijn dit te melden bij AFM (het is een buro met al snel 100 relaties) en hem laten zweten om zodoende de afwikkeling te voorspoedigen en hem er toen te bewegen dat de andere Dga's zsm afscheid te laten nemen / de aandelen over te kopen. Er ligt een voorstel

waarvan de prijs is echt peanuts is maar met allerlei belachelijke voorwaarden/boetebedingen ect...

 

Link naar reactie
  • 0

Joost bedankt voor je reactie heb overigens veel ontzag voor je expertise en snelheid op dit forum.

 

De accountant is kwestie is FB en er lopen nog een aantal AA rond. Er is geen RA werkzaam. Men heeft wel een klokkenluidersregeling ingevolge art. 32 VAO. Nogmaals het is me niet te doen om dit bedrijf schade te betrokken. We willen

dit gewoon als breekijzer inzetten voor de ontvlechting. De desbetreffende accountant heeft het namelijk heel goed voor met

het stel andere dga's en zal het liefst dit advies in de versnipperaar zien verdwijnen. Is dit een handige zet?

Uiteraard stappen we over van accounant want deze behartigt niet de belangen van de bv van mijn vrouw.

Groet

Link naar reactie
  • 0

FB staat voor Federatie Belastingadviseur, dus een lid van (tegenwoordig) Register Belastingadviseurs, www.rb.nl. Het RB kent eigen (niet-wettelijk, want belastingadviseur is geen beschermd beroep) tuchtrechtspraak. AA's vallen wel onder de NBA, op www.nba.nl is het klacht- en tuchtrecht te vinden.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
  • 0

Hij is toch wel aan te pakken als FB? Hij is mede-directeur van dit acc kantoor dus mi heeft hij ook een voorbeeld functie voor de rest en "vriendjes met een BV" helpen zichzelf te verrijken door een bv dood te laten bloeden en tevens schriftelijk advies geven om een nieuwe op te richten en activiteiten over te hevelen is verre van integer handelen toch? maar de meneer zelf is tevens vertrouwens persoon bij de accountant organisatie ik zal het zelf wel erg warm krijgen als zijn "advies" uitlekt...en tegen het vriendje zeggen er zsm een punt achter te zetten voordat alles onder ede in de rechtbank uit zal komen....

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ze het volgende gestuurd op hun schrijven;

 

 

Beste XXXX,

 

Het product en de website in questie is in opdracht van jullie ontwikkeld conform afspraak waarbij ik wil verwijzen naar het bijgesloten, besproken voorstel, welke als uitgangspunt is geweest voor de ontwikkeling, en de mondeling gemaakte afspraken waaronder een “op termijn” betaling van de geinvesteerde uren met terugwerkende kracht tegen een uurtarief van Euro XXX,-. Onderdeel van de afspraak was de wijze van ontwikkeling en daarnaast de vergoeding tegen een uurtarief van Euro XXX,- waarbij in totaal XXX uur, door mij, zijn voldaan op de gehele ontwikkeling. Wegens het uitdrukkelijk laten weten dat jullie niet tot betaling willen overgaan, het in gebreke blijven van betaling en zolang de betaling in gebreke blijft kan geen officiele overdracht plaatsvinden van de IP. Wederom vraag ik jullie de gemaakte uren zsm te voldoen;

 

Ontwikkeling Website XXuur a XXX,- = XXXX,- Euro.

Ontwikkeling UI XXX uur a XXX,- = XXXXX,- Euro

 

Met vriendelijke groet,

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een mail wisseling gevonden waar mijn inziens duidelijk wordt dat het aandeelbelang niet is als betaling voor de werkzaamheden. Maar als extra te lopen risico voor een btaling op termijn. Deze mail is destijds gestuurd naar 3 andere aandeelhouders incl de reply.

 

 

-----Original Message-----

From: mijzelf

Sent: Friday, November 12, 2010 6:18 PM

To: jVennootA VennootB VennootC

Subject: XXXXXX

 

Allen,

 

Ik vond het vandaag een erg verhelderend gesprek en ik heb alle vertrouwen in het succes. Echter heb ik mijn bedenkingen bij het voorgestelde concept/percentage aandelen in de pocket. Ons percentage van mijnbedrijfX is mijns inziens gebaseerd op het te lopen risico. Een aandeel van 15% is in mijn ogen minimaal.

 

Daarnaast zou, met een mogenlijk toekomstige 5de partij, de verhouding zich mijn inziens echt scheef gaan verhouden. De 5de partij zou dan mogelijk een 20% aandeel krijgen voor een minder te lopen risico. Tevens zou een evt. 5de partij met 20% tegenover de 12% van Systek een niet evenredige verdeling zijn.

 

Zijn er nog andere sleutels of constructies denkbaar? Met vriendelijke groet,

 

 

 

-----Original Message-----

From: vennootA

Sent: woensdag 17 november 2010 10:59

To: 'mijzelf'

Cc: VennootB VennootC

Subject: RE: XXXXX

 

 

Beste Chris,

 

Ik denk dat je niet begrijpt wat een STAK is mbt de aandelen in de pocket. Je maakt in ieder geval niet de goede conclusie gezien je bedenkingen.

Daarnaast vind ik je opmerking over een 5e partij vreemd. Wanneer een 5e partij later als investor op zou willen treden en vanwege succes ( en groei geeft nu eenmaal vaak voorfinanciering van kosten en we bijvoorbeeld 1.000.000 nodig hebben dan geeft dat bij 20% een investering van € 50.000 per 1% per zittende aandeelhouder. Dat is risicovoller voor deze partij dan dat de investering uit de bestaande aandeelhouders moet komen. Bij 15% zou dit een inbreng beteken van €150.000. Ik kan je dus niet volgen. Afijn, op dit moment moeten we ons focussen op het realiseren van onze primaire doelstellingen. Omdat een STAK sowieso wat meer voeten in aarde heeft dan een simpele "platte" BV (het heeft naast de BV ook nog voor de stichting losse statuten en een onafhankelijk bestuur nodig etcetc) ben ik van mening dat we hier verder geen worden aan vuil maken en we onder het motto " keep it simpel" en eerst maar eens met een platte BV tot een werkend product moeten komen.

 

Hierbij zal ik 7,5% op je naam laten zetten en 7,5% op naam van de holding van venootB.

 

Groet VennootA

ps. geen STAK (pocket) dus in combi met een BV

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.