Zojuist werd ik via de mail gewezen op een "oud" artikel over een verplichte bijdrage aan een ondernemersfonds.
Met het geld wat ze ophalen willen ze het winkelgebied in het centrum aantrekkelijker maken voor consumenten oa. kerstverlichting etc. Duidelijk gericht op Retail. In het artikel staat dit:
Het zijn niet alleen winkeliers die aan het fonds gaan bijdragen. Alle ondernemers met een inschrijving bij de Kamer van Koophandel doen mee.
Als internetbedrijf (vanuit mijn eigen huis, ontvang geen klanten hier) krijg ik het gevoel gevoel alsof er iemand op mijn centjes aan het jagen is om een mooie marmeren laan voor zichzelf te bouwen, maar daar niet van plan is iets voor terug te doen.
Zoals een van de initatiefnemers zelf zegt:
Voorlopig doet de rest van de stad niet mee aan het het fonds. Dat is ook niet zo vreemd, zegt de voorzitter van het Retail Platform Breda.
„ Bedrijven, scholen en instellingen op andere plaatsen in de stad hebben andere belangen dan de ondernemers in de binnenstad.”
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoniem-889
Anoniem-889
Beste HL'ers
Zojuist werd ik via de mail gewezen op een "oud" artikel over een verplichte bijdrage aan een ondernemersfonds.
Met het geld wat ze ophalen willen ze het winkelgebied in het centrum aantrekkelijker maken voor consumenten oa. kerstverlichting etc. Duidelijk gericht op Retail. In het artikel staat dit:
Als internetbedrijf (vanuit mijn eigen huis, ontvang geen klanten hier) krijg ik het gevoel gevoel alsof er iemand op mijn centjes aan het jagen is om een mooie marmeren laan voor zichzelf te bouwen, maar daar niet van plan is iets voor terug te doen.
Zoals een van de initatiefnemers zelf zegt:
In hoeverre ben ik verplicht hier aan mee te gaan betalen? Hoop namelijk niet dat ik me hierover boos moet gaan maken en/of energie in stoppen.
Gr Menno
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37170-bijdrage-ondernemersfonds-niet-belanghebbende/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag