Higherlevel: The Next Event. 1 sept. 2012

Aanbevolen berichten

Vind het doodeng om in m'n eentje binnen te vallen op een evenement waar ik niemand ken,

 

Had ik ook bij mijn eerste HL meeting in februari, Kwam die dag zelfs rechtstreeks uit Dubai en was al 10 dagen niet op HL geweest. Valt reuze mee, de sfeer is gemoedelijk en in no time ben je in gesprek met iemand. ;)

 

Kijk eens goed naar het programma en bedenk wat voor jou interessant kan zijn. Heb je specifieke vragen dan kan je altijd even een PM sturen. dan kunnen we kijken of we je gericht met iemand in contact kunnen brengen. :)

 

 

 

 

Link naar reactie

Krijg net de factuur in de bus, ziet er prima uit! Krab me alleen even achter de oren m.b.t. de (ontbrekende) BTW - of zijn we allemaal lid van de onderlinge vereniging HigherLevel The Next Event?

Maar belangrijker: ik kan nergens een link naam iDeal vinden in de mail, terwijl dasr zowel in de mail als op de link naar de mail op internet naar verwezen wordt, ligt het aan mij of is hier iets verkerrd gegaan?

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Krijg net de factuur in de bus, ziet er prima uit! Krab me alleen even achter de oren m.b.t. de (ontbrekende) BTW - of zijn we allemaal lid van de onderlinge vereniging HigherLevel The Next Event?

 

De onderlinge vereniging The Next Event is niet belastingplichtig voor de omzetbelasting daarom staat er ook geen btw op de factuur.

 

Voor de problemen met de ideal link zal Roel nog wel reageren.

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1441

Maar belangrijker: ik kan nergens een link naam iDeal vinden in de mail, terwijl dasr zowel in de mail als op de link naar de mail op internet naar verwezen wordt, ligt het aan mij of is hier iets verkerrd gegaan?

 

Ach ja elk systeem heeft zijn eigen-aardigheden, er bleek nog een extra instelling nodig om de link apart in de mail te vermelden als je facturen groepsgewijs verzend.

 

Inmiddels zijn alle IDEAL links voor de verzonden facturen geactiveerd, als je op de "bekijk online" link in de e-mail klikt krijg je daar zowel de factuur als de IDEAL betaallink te zien.

Link naar reactie

Krijg net de factuur in de bus, ziet er prima uit! Krab me alleen even achter de oren m.b.t. de (ontbrekende) BTW - of zijn we allemaal lid van de onderlinge vereniging HigherLevel The Next Event?

 

De onderlinge vereniging The Next Event is niet belastingplichtig voor de omzetbelasting daarom staat er ook geen btw op de factuur.

 

Dat snap ik. Mar is zij is niet belastingplichig voor de omzetbelasting omdat zij zich niet heeft gemeld bij de Belastingdienst of omdat de BD goordeeld heeft dat zij niet belastinlichig is voor deze belasting.

 

Immers:

 

- er wordt gepresteerd aan derden;

- er worden diensten aangeboden en afgenomem;

- er mag een zekere uurzaamheid verondersteld worden;

- er is een vergoeing gevraagd voor de evering van de dienten.

 

Tja, vandaar mijn gekrab...

 

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1441

Dennis,

 

de vraag komt in elk geval niet uit onverwachte hoek qua beroepsgroep, en hoewel dit een discussieforum is wil ik het als verantwoordelijk penningmeester van de organiserende vereniging, bij een korte reactie houden.

Uiteraard hebben wij hier over nagedacht en advies ingewonnen over dit onderwerp, op basis van de doelstellingen van de vereniging en een inschatting van de verwachte activiteiten zijn wij van mening dat we op dit moment niet btw plichtig zijn en hebben wij overeenkomstig dit standpunt het aanmeldingsformulier van de belastingdienst ingevuld en dus ook facturen verstuurd zonder btw.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Zo werkt dat. Als het een computerforum was geweest dan waren er vragen gekomen over de gebruikte software en waarom er twee websites gebruikt worden. :)

Had ik ook bij mijn eerste HL meeting in februari, Kwam die dag zelfs rechtstreeks uit Dubai en was al 10 dagen niet op HL geweest. Valt reuze mee, de sfeer is gemoedelijk en in no time ben je in gesprek met iemand. ;)

 

Kijk eens goed naar het programma en bedenk wat voor jou interessant kan zijn. Heb je specifieke vragen dan kan je altijd even een PM sturen. dan kunnen we kijken of we je gericht met iemand in contact kunnen brengen. :)

Bedankt! Ook voor degene die me anoniem de volgende reus gaf: "Het is niet eng hoor :-)" :)

 

Moet je nagaan, ik kom bij tig verschillende klanten per jaar en ben op mijn best als ik als expert voor een groep vakgenoten sta. Maar in mijn eentje naar een ondernemersforum vind ik spannend, nou ja het zal wel loslopen. Heb er wel zin in. Denk ik. :)

Link naar reactie

Dennis,

 

de vraag komt in elk geval niet uit onverwachte hoek qua beroepsgroep, en hoewel dit een discussieforum is wil ik het als verantwoordelijk penningmeester van de organiserende vereniging, bij een korte reactie houden.

Uiteraard hebben wij hier over nagedacht en advies ingewonnen over dit onderwerp, op basis van de doelstellingen van de vereniging en een inschatting van de verwachte activiteiten voor het tijd zijn wij van mening dat we op dit moment niet btw plichtig zijn en hebben wij overeenkomstig dit standpunt het aanmeldingsformulier van de belastingdienst ingevuld en dus ook facturen verstuurd zonder btw.

 

Just trying to help ::)

 

Ik schreef ook niet dat het niet zou kunnen, ik krabde alleen maar achter mijn oor.

En geen haar op mijn hoofd, zijn er niet zoveel meer maar toch, die twijfelt aan jouw vaardigheden als penningmeester ;D

 

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

Zo werkt dat. Als het een computerforum was geweest dan waren er vragen gekomen over de gebruikte software en waarom er twee websites gebruikt worden.

 

;D

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

Ze kunnen in elk geval allemaal gratis het beste ophangertje ter wereld op komen halen. Ik ga eens kijken of ik daar een in te vullen formulier aan kan koppelen, waarop ik dan de beoogde marketing-adviezen kan meenemen. Natuurlijk zullen (mogelijk) de adviezen van Hans heel zwaar gaan wegen, maar adviezen van allerlei verschillende mensen kunnen ook een heel goede grootste gemene deler opleveren.....

Bijgaand plaatje toont een houten lijst met 46 KG gewicht. Precies op dit gewicht bogen de muurplaatjes om en begaf het systeem het omdat deze muurplaten niet van gespecificeerd staal zijn gemaakt. Ik garandeer dit systeem dus nu voorlopig t/m 25 KG.

Om de hangtest te verlengen heb ik de muurplaten verdubbeld waardoor er theoretisch meer dan 80 KG aan kan hangen. Dat is natuurlijk onzinnig. De lijst hangt nu nog steeds met 46 KG belasting en eigenlijk dus alleen maar op 2 ringhaken met elk 1 hoogwaardige schroef/parker 3,5x13. Ik kan de volgende week de belasting nog eens gaan verhogen om te kijken bij welke belasting deze 2 schroeven uit de MDF-lijst worden gewrikt.

Het systeem zelf is in alle standen afstelbaar en geschikt voor gewone houten lijsten, spiegels t/m 25 KG en z.g. panoramalijsten, omdat juist die heel moeilijk precies goed op zijn te hangen.

De lijst op de foto is 80x90 cm en hij begint in de hoeken al behoorlijk te kreunen als ik er meer belasting op zet.

6_1344545642.jpg

Link naar reactie

 

 

Moet je nagaan, ik kom bij tig verschillende klanten per jaar en ben op mijn best als ik als expert voor een groep vakgenoten sta. Maar in mijn eentje naar een ondernemersforum vind ik spannend, nou ja het zal wel loslopen. Heb er wel zin in. Denk ik. :)

 

Vakgenoten, klanten, hoe moeilijk kan dat zijn? Maar hier sta je ineens in een groep mensen die allemaal op hun eigen manier het wiel hebben uitgevonden. En het buskruit. Da's andere koek!

Link naar reactie

Bijgaand plaatje toont een houten lijst met 46 KG gewicht.

Maar wat mij vooral fascineert is de stoel die er voor gezet is. Wekt bij mij toch de indruk dat je soms lekker een uurtje naar je hangertje gaat zitten kijken. Natje en droogje erbij, leuker dan de Tour! :P

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie

Bijgaand plaatje toont een houten lijst met 46 KG gewicht.

Maar wat mij vooral fascineert is de stoel die er voor gezet is. Wekt bij mij toch de indruk dat je soms lekker een uurtje naar je hangertje gaat zitten kijken. Natje en droogje erbij, leuker dan de Tour! :P

 

Grappig dat je dat schrijft. De installatie is precies 2 cm hoger dan die stoel. Dus om te voorkomen dat alles op de grond flikkert, schuif ik die er precies onder om de klap meteen op te vangen. Dat is de eerste keer perfect verlopen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.