Higherlevel: The Next Event. 1 sept. 2012

Aanbevolen berichten

Bij eerdere meetings was er in de agenda ook een overzicht te zien van leden die ook gaan. Daar staat de teller nu op 2 Mikky en Wouter. Misschien een plan om dat even bij te werken?

 

Knopje drukken --> done ;)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Ik heb me aangemeld, en nu moet ik goedgekeurd worden. Spannend!

 

Bij deze goedgekeurd ;)

 

Gelukkig is er geen ballotage: Belangrijk is dat het aangeboden programma je aanspreekt en daar de dingen uit haalt waar je als ondernemer verder mee kan komen. En een flink portie gezelligheid uiteraard :)

Link naar reactie

Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij eigenlijk? Wellicht een update daarvan mogelijk?

 

Op dit moment is er zeker nog voldoende ruimte voor inschrijvingen. Het precieze aantal weet ik op dit moment niet, maar kunnen we later zeker even een update over geven.

 

Ben je nog aan het twijfelen?

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

Nu nog pak 'm beet 100 plaatsen. Maar stel dat dit te kort zou zijn, dan kunnen we bijboeken. Op zich biedt de locatie plek aan ik meen 500 mensen, maar in de offerte die we hebben aangevraagd is rekening gehouden met zo'n 150 tot 200 mensen.

 

Maar eerst maar eens zien dat de resterende 100 plekken opvullen! :)

 

EDIT @Linda ik wist het aantal wel ongeveer :)

Link naar reactie

Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij eigenlijk? Wellicht een update daarvan mogelijk?

 

Op dit moment is er zeker nog voldoende ruimte voor inschrijvingen. Het precieze aantal weet ik op dit moment niet, maar kunnen we later zeker even een update over geven.

 

Ben je nog aan het twijfelen?

 

Ik wil eigenlijk even meer de periode na 11 juli (operatiedatum) afwachten; gezien de artsen bij mij 6 weken voor zo rustig mogelijk aan hebben gevraagd, valt dat ongeveer 10 dagen voor deze datum. Dus het is meer; moet ik me inschrijven al, en dan mogelijk annuleren of kan ik nog wachten en pas later inschrijven.

Link naar reactie

Er hebben zich al best wat mensen aangemeld, maar ik mis nog wel wat namen op de deelnemer lijst! ;)

tsja, naar alle waarschijnlijkheid lig ik die dag met een wijntje languit op een strandstoel in de griekse zon ... ;D

( ik moet ook al een vakbeurs gaan missen, wie organiseert al die dingen dan ook in vakantietijd??)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

tsja, naar alle waarschijnlijkheid lig ik die dag met een wijntje languit op een strandstoel in de griekse zon ... ;D

 

Bas doet aan ontwikkelingshulp?! Prachtig, al die Pan-Europese solidariteit 8)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

@ Romano zoals wouter al aangaf is het ook nog mogelijk om bij te boeken mochten alle plaatsen opeens vol zijn. Ik begrijp dat het lastig is om je op te geven voor die tijd en je even wil afwachten hoe de operatie verloopt. Zodra we het definitieve aantal gasten moeten doorgeven, en ik je nog niet op de lijst zie staan, dan zal ik nog even contact met je opnemen.

 

@ Bas "naar alle waarschijnlijkheid" de vakantie is dus nog niet geboekt? Ik heb goed weer besteld voor 1 september, dus dat languit liggen in of rondom het water is ook mogelijk bij The Next Event (ook nog eens all inclusive) daarbij heb je dan ook de gezelligheid van mede HLers! Kan je ook meteen die vakbeurs nog even meepikken ;)

 

Geintje: vakantie klinkt heerlijk! Zit er voor mij niet in deze zomer, dus ik ga extra genieten op 1 september ;)

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Houd wel in gedachten dat de deadline voor aanmelden van de sportactiviteiten, uiterlijk 1 augustus 2012 is !

Zie het programma.....

 

De deadline van algemene inschrijving is 13 augustus. Ik meld dit, omdat ik heel vaak bij de al gehouden off line evenementen ervaren heb, dat men ineens (meestal 2 dagen voor aanvang event) toch maar wel wil komen. Meestal met een teleurstellende antwoord van mijn kant, dat we geen registraties meer verwerken. Op tijd aanmelden is dus belangrijk !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

heb me net aangemeld. Kon ook niet anders, omdat ik mede een activiteit organiseer.

Ik organiseer "een Tillerrace" staat er in het programma. Het is echter meer een "Tilleruitprobeerrace"

 

Ik zie dat Arthus Tolsma een pitch training geeft en winnaar is van de pitchfinales van het TV programma “Bij ons in de BV”,

Laten er nu twee winnaars van de pitchfinales van het TV programma “Bij ons in de BV” aanwezig zijn. :)

Link naar reactie

Belangrijke wijziging;

 

Vanwege de lage animo in de extra (=bijbetaalde) activiteiten, zijn die geschrapt. Dat scheelt ons een stuk administratie en maakt het evenement nog meer transparant en eenvoudiger te organiseren.

 

Dit zijn de activiteiten die inclusief zijn:

Alle sprekers, workshops en sessies die door de organisatie verzorgd zijn.

Kano's

Waterfietsen

Volleybal

 

We hebben zeker nog meer inschrijvingen nodig, dus neem gerust wat mensen uit je omgeving mee!

 

EDIT inderdaad Henk: en de hele dag een natje en een droogje, compleet verzorgde lunch en BBQ, en een prachtige locatie waar dit alles plaats vindt!

Link naar reactie

En uiteraard niet te vergeten het natje de hele dag en het droogje in de vorm van een overheerlijke BBQ vanaf 18:00 uur. Volop gelegenheid om te netwerken en eens gezellig offline bij te praten met mensen die je normaliter alleen online treft.

Link naar reactie

Er is een early bird korting ingesteld! Dat betekent dat als je voor 1 augustus jezelf inschrijft, je slechts 45 euro hoeft te betalen in plaats van 65 euro.

 

We hebben het limiet gesteld op 100 deelnemers want als we daar boven zouden komen wordt het per lid duurder. Op dit moment is er nog plek zat, maar wees er snel bij!

 

NB. het aantal mensen wat op het agendapunt op HL heeft aangegeven te komen is een stuk lager dan het aantal inschrijvingen wat we tot nu toe hebben. Staar je daar dus niet blind op! :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.