• 0

Ondernemingsplan maatschappelijk project

hello,

 

ik ben nieuw hier, dus allereerst hoi :)

 

Daarnaast een vraag:

Momenteel ben ik bezig met een maatschappelijk georiënteerd project. Nu is de tijd aangebroken om mijn plannen te verwerken in een businessplan, maar dat wil niet helemaal lukken. De voorbeelden die ik op internet vind zijn toch voornamelijk gericht op puur commerciële ideëen en ik vind het toch best moeilijk (kom ik nu achter) om mijn idee in de bestaande ondernemingsplannen te verwerken.

 

Zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met wat meer maatschappelijk georiënteerde plannen? In de eerste plaats gaat het dan om het schrijven van een ondernemingsplan, maar andere tips op dit gebied zijn ook zeer welkom.

 

Overigens heeft ook dit maatschappelijke project commerciële mogelijkheden.....Waar kan ik terecht met een dergelijk project...?

 

het is 'deze' en niet 'dit'topic! AAAAAAAAAAH

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik weet niet in hoeverre dit project commercieel of toch meer non-profit gericht is. En in welke maatschappelijke context het project valt.

 

Waarschijnlijk kun je voor dit project bij bepaalde overheids instanties terecht voor subsidies. Om hieachter te komen of je toekomstig project in aanmerking zou kunnen komen voor subsidie zou ik je naar de links en andere topics op dit forum willen wijzen.

 

Meer informatie voor je businessplan voor dit project kun je misschien even bij de kvk langs lopen.

 

succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.