• 0

Direct mail met visitekaartje

Beste allemaal,

 

Aankomende week wil ik direct mail brieven gaan versturen om een aantal nieuwe klanten (bedrijven) binnen te krijgen in mijn onderneming.

 

Nu is er al het een en ander geschreven over deze vorm van marketing maar ik heb een aantal specifieke vragen.

 

Ik wil namelijk de standaard 80 grams papier vervangen voor 100 grams papier omdat ik dit wat netter vind tonen.

bovendien heb ik een mooie ruimte over waar ik door middel van een dubbelzijdig stripje een visitekaartje kan plakken op het briefpapier.

 

Simpele vraag: is dit weggegooid geld of niet? motiveer je antwoord.

 

Maso,

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het gaat om het aanbieden van juridische diensten. Opzich dus niets vernieuwend en het zal uiteraard ook door andere partijen worden aangeboden.

 

Wat het interresant maakt is dat ik stevig op prijs concureer. Daar staat echter niets over in de brief omdat ik denk dat veel bedrijven dan afhaken omdat ze het gevoel hebben dat hen een loer gedraaid wordt en er ergens een hoop verborgen kosten bijkomen. Dat is niet het geval.

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
  • 0

Waar gaat je mailing over?

... en hoe ziet die eruit?

 

Want als die mailing de lezer niet triggert om het kaartje te bewaren, gaat dat met brief en al in het verkeerde archief.

 

[offtopic]

Kijk nog even naar je contactformulier: op een website waar ik steeds met "u" word aangesproken, word ik niet blij van een foutmelding "Je moet hier je naam invullen" (die overigens qua kleurstelling lastig te lezen is, dus dat geluk heb je dan weer wel).

[/offtopic]

Link naar reactie
  • 0
Geachte heer/mevrouw,

 

Een veel gehoord fenomeen “Ondernemen is risico nemen”, zo ook op juridisch vlak. Juridische problemen en getouwtrek kunnen u veel hoofdpijn, slapeloze nachten en nog erger, veel geld kosten.

 

Daarom is BLACKSTONE incasso & juridisch adviesbureau uw sparringpartner voor juridische aangelegenheden. Wij bieden u alle kennis en inzicht dat u op juridisch gebied nodig heeft voor het runnen van uw onderneming.

 

Op juridisch gebied:

 

Ook wel eens last van spookfacturen of klanten die juist uw facturen niet betalen? Wij kunnen u op meerdere juridische vlakken van dienst zijn. Zo kunnen wij onbetaalde facturen voor u incasseren maar kunnen wij u ook bijstaan indien u een factuur heeft ontvangen waar u het niet mee eens bent en die u niet wenst te betalen.

 

En wat dacht u van het hanteren van goede algemene voorwaarden of andere contracten. Wij kunnen deze voor u opstellen en/of controleren voordat u juridisch wordt gewurgd.

 

Ook kunnen wij voor u bemiddelen in juridische geschillen van iedere aard, zoals arbeidsrechtelijke geschillen.

 

Wij bieden u juridische ondersteuning en waar nodig kunnen wij u vertegenwoordigen in een juridische procedure.

 

“Het gaat goed totdat het fout gaat”

 

Kortom, laat u niet verassen door onverwacht juridisch getouwtrek en neem vrijblijvend en kosteloos contact met ons op via tel: "hier tel" of e-mail: "e-mail" hier en maak een afspraak om te kijken of wij ook voor uw onderneming van meerwaarde kunnen zijn. Ook kunt u onze website: "link hier" raadplegen voor meer informatie.

 

Dit moet de grote lijnen van de tekst worden. Iedere aanvulling of kritische opmerking is van harte welkom want ik heb totaal geen ervaring met het schrijven van zoiets,

 

Ik volg je niet helemaal met die foutmelding?

 

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
  • 2

Ik volg je niet helemaal met die foutmelding?

Ga naar je contactformulier en klik op "versturen" ...

 

Wat je brief betreft, ik ben geen tekstschrijver en geen marketeer, maar:

 

Wij bieden u alle kennis en inzicht dat ...

... is taalkundig niet correct.

 

 

Op juridisch gebied:

Wat is de meerwaarde van dit tussen-kopje?

 

 

Ook wel eens last van spookfacturen of klanten die juist uw facturen niet betalen?

Voelt als een vreemde combinatie, zeker met dat "juist".

 

 

En wat dacht u van het hanteren van goede algemene voorwaarden of andere contracten.

Algemene voorwaarden zijn geen contracten, dus "andere" is hier niet op zijn plaats.

 

 

... voordat u juridisch wordt gewurgd.

Niet te veel overdrijven ...

 

 

Kortom, laat u niet verassen ...

Ik laat me liever niet verrassen ...

 

 

... en neem vrijblijvend en kosteloos contact met ons op via tel: "hier tel" ...

Op je website zie ik alleen een 06-nummer, dus hoezo "kosteloos"?

 

Verder lees ik 10 keer het woord "juridisch(e)" en 2 keer 'getouwtrek", waardoor de brief op mij overkomt als een webtekst die voor een zoekmachine is geschreven. Misschien toch een tekstschrijver inhuren? Die kan dan meteen een aantal tekstfouten op je website corrigeren, want voor een juridisch kantoor maken die - in elk geval op mij - een verkeerde indruk.

Link naar reactie
  • 1

Ik ga niet in op de brief inhoud, maar ik denk wel dat een brief en een kaartje persoonlijk in het ronde archief bij mij zouden komen. Het is de kunst om mensen nieuwsgierig te maken, danwel om ervoor te zorgen dat mensen je blijven onthouden (zonder direct klant te worden, maar je bijv. wel gaan aanbevelen bij anderen).

 

Gek genoeg denk ik bij jouw bedrijfsnaam "blackstones" in mijn praktijk aan de zwarte basaltstenen die ik bij de hotstone massage gebruik. Deze heb je ook in kleine stenen verkrijgbaar en zou je natuurlijk eens mee kunnen sturen onder het mom van "een niet betaalde factuur als een steen in uw maag, ik help u!" Oftewel. Een beetje ludieker maken. Mogelijk heb je dergelijke stenen ook wel bij een gewone bouwmarkt, in de kleur zwart, maar dat weet ik dan weer niet ;).

 

Een ander idee wat je mogelijk kan toepassen, is het gebruik van DropCards. Deze firma heeft visitekaartjes bedrukt in de vorm van een deel van een biljet waar je in jouw geval wederom kan inspringen met zoiets als "Laat u normaal het geld op straat liggen of raapt u het op? Doe dat dan ook met uw openstaande facturen."

 

Ow, en tijdje geleden zag ik nog een voorbeeld op het internet, die had een briefje van 5 euro vervrommeld in een kaartje gestopt (echt biljet) bij een gerichte mailing, toevallig van een advocaat, soortgelijke insteek van; geld raapt u toch ook op, waarom dat niet bij je klanten. Wellicht is dat een optie. Ik weet overigens niet wat de uitkomst daarvan precies was.

Link naar reactie
  • 0

@ john Bouwmans. Bedankt voor je reactie.

 

Je noemt een stevig aantal punten op waar inderdaad verbetering mogelijk is!

 

@ Romano

 

Gek genoeg denk ik bij jouw bedrijfsnaam "blackstones" in mijn praktijk aan de zwarte basaltstenen die ik bij de hotstone massage gebruik. Deze heb je ook in kleine stenen verkrijgbaar en zou je natuurlijk eens mee kunnen sturen onder het mom van "een niet betaalde factuur als een steen in uw maag, ik help u!"

 

Dit is wel een idee wat me misschien beter aanstaat dan een direct mail brief, bedankt!

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
  • 1

Een brief met deze inhoud gaat bij mij, ongeacht de kwaliteit van het papier en al dan niet aanwezig visitekaartje, zo de prullenbak in. Sowieso zijn dat details. Investeren in een goede selectie van adressen lijkt me een stuk interessantere investering.

 

Een veel gehoord fenomeen “Ondernemen is risico nemen”, zo ook op juridisch vlak. Juridische problemen en getouwtrek kunnen u veel hoofdpijn, slapeloze nachten en nog erger, veel geld kosten.

 

Een goede nachtrust is mij goud waard. Veel geld en de waarde daarvan is relatief. Bovendien lees ik niet hoe jij die hoge kosten voorkomt.

 

Daarom is BLACKSTONE incasso & juridisch adviesbureau uw sparringpartner voor juridische aangelegenheden. Wij bieden u alle kennis en inzicht dat u op juridisch gebied nodig heeft voor het runnen van uw onderneming.

 

Ik mis wat logisch gevolg; ik loop juridisch risico en jij hebt kennis van die risico's. Prima maar daarmee zijn ze niet verdwenen of tenminste ingeperkt.

 

Ook wel eens last van spookfacturen of klanten die juist uw facturen niet betalen? Wij kunnen u op meerdere juridische vlakken van dienst zijn. Zo kunnen wij onbetaalde facturen voor u incasseren maar kunnen wij u ook bijstaan indien u een factuur heeft ontvangen waar u het niet mee eens bent en die u niet wenst te betalen.

 

Doorstreepte deel is overbodig.

 

En wat dacht u van het hanteren van goede algemene voorwaarden of andere contracten. Wij kunnen deze voor u opstellen en/of controleren voordat u juridisch wordt gewurgd.

 

Ik zie mezelf niet zo snel op straat liggen met een strak aangetrokken stropdas. Ken wel wurgcontracten maar die term zou ik hier niet gebruiken. Verder mis ik de link naar jouw bedrijf.

 

Ook kunnen wij voor u bemiddelen in juridische geschillen van iedere aard, zoals arbeidsrechtelijke geschillen.

 

Wij bieden u juridische ondersteuning en waar nodig kunnen wij u vertegenwoordigen in een juridische procedure.

 

Prima.

 

Kortom, laat u niet veRrassen [verassen doe ik in mijn openhaard] door onverwacht juridisch getouwtrek en neem vrijblijvend en kosteloos contact met ons op via tel: "hier tel" of e-mail: "e-mail" hier en maak een afspraak om te kijken of wij ook voor uw onderneming van meerwaarde kunnen zijn. Ook kunt u onze website: "link hier" raadplegen voor meer informatie.

 

"Maak een afspraak om te kijken of we van meerwaarde kunnen zijn" kan een stuk directer. "Bel ons gratis op nummer 1234 en wij vertellen u hoe wij uw risico's beperken".

 

Ben geen tekstschrijver, wel kritisch lezer ;) Toch een poging:

 

"Ondernemen is risico's nemen. Deze risico's kunnen u geld kosten. Niet courante producten omdat u teveel heeft ingekocht, onverkoopbare oranje broodjes omdat we het EK niet gewonnen hebben of nog erger bedorven voorraad [voorbeeld aanpassen aan je doelgroep]. Maar wist u dat juridische problemen vele malen hogere kosten met zich mee kunnen brengen?

 

Veel ondernemers zijn zich niet bewust van risico's als productaansprakelijkheid, wanbetaling of arbeidsrecht. En dat is logisch, u bent tenslotte bakker [aanpassen aan risico dat je in 1ste alinea noemt] geen jurist. Daarom bieden wij [naam] u inzicht in deze risico's en betaalbare diensten om deze te beperken."

 

Daar mag nog een praktijkvoorbeeld bij en een 'call to action' als 'bel ons en wij doen dit voor je' (niet 'kijken of we' maar gewoon doen)

 

Juridische risico's zijn bij niet juristen vaak weinig of niet bekend. Daarnaast hebben je diensten wel iets weg van overlijdensverzekeringen; dingen waar je liever niet aan denkt. Ik zou dus in je brief (subtiel) de risico's duidelijk maken, hoe directer aansluitend voor de doelgroep hoe beter. En een concreet aanbod doen.

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je inbreng Willen joosten,

 

ik heb al een aantal dingen aangepast naar aanleiding van de post van John Bouwmans maar jij komt ook weer met een aantal goede dingen die ik ook zeker ga gebruiken.

 

Ik begin nu overigens toch een beetje te twijfelen over het versturen van een direct mail brief. Ik krijg het idee dat deze ongeacht vorm of inhoud toch de prullenbak in verdwijnt.

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
  • 0
Ik begin nu overigens toch een beetje te twijfelen over het versturen van een direct mail brief. Ik krijg het idee dat deze ongeacht vorm of inhoud toch de prullenbak in verdwijnt.

 

Heel pragmatisch: ik ontvang er wekelijks nog een berg het moet dus wel rendabel zijn (onder voorwaarden natuurlijk)

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg ze ook regelmatig, maar eigenlijk alleen van incassobureaus, hostingproviders en administratiekantoren. Soms zelfs met leuke gratis gadgets zoals een usb-stick ofzo. Maar eigenlijk gaat alles linea recta bij het oud papier.

 

Aan de ene kant denk ik dat brievenmailingen een tijd- en geldverslindende kwestie is, maar aangezien ik het blijf krijgen, zal het ook wel werken, toch?

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

In mijn ervaring is direct mailing niet echt de manier. De meeste ontvangers zullen als ze het nodig zijn al hebben, of gewoon niet nodig zijn. Dan moet je er al toevallig eentje tussen hebben zitten die je nodig is.

 

Ik zelf ben in ieder geval nog nooit klant geworden van een bedrijf via direct mailing.

 

Als ik op juridisch vlak kijk, en mezelf afvraag waarom zou ik een direct mailing bewaren. Heel simpel gratis uurtje consult? Klinkt als veel werk maar als je goed bent dan hebben ze wel even geproefd en is het naar mijn idee veel waarschijnlijker dat je een nieuwe klant er bij hebt.

 

Dat werkt overigens niet bij alle branches. Ik kan bijvoorbeeld wel gratis hosting en domeinen gaan lopen weggeven maar daarmee trek ik bijvoorbeeld dan weer geen klanten. In ieder geval niet de klanten die ik wil. Dat is wel een punt om te overwegen.

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Link naar reactie
  • 0

In welk dialect schrijft je dit? Moest even moeite doen om je te begrijpen.

 

In mijn ervaring is direct mailing niet echt de manier. De meeste ontvangers zullen als ze het nodig zijn al hebben, of gewoon niet nodig zijn. Dan moet je er al toevallig eentje tussen hebben zitten die je nodig is.

 

Inderdaad. Een ontvanger van een mailing zal waarschijnlijk alleen reageren als ze het aangeboden product nodig hebben (niet 'nodig zijn') of denken te hebben. Vooral dat laatste biedt, met de juiste tekst, mogelijkheden.

 

Ik zelf ben in ieder geval nog nooit klant geworden van een bedrijf via direct mailing.

Ik al twee keer! Dat maakt het 2-1 voor de direct-marketing! ;)

 

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Vergeet niet dat de kern van reclame nog steeds de herhaling is en die direct mailing kan daar een onderdeel van zijn, maar een éénmalige mailing om een klant voor dienstverlening binnen te halen lijkt me niet de manier.

 

Zeker als je diensten wilt leveren waar vertrouwen een grote rol speelt zul je moeten zorgen dat mensen een reden hebben om je dat vertrouwen te geven. En dat bereik je met een mailing, maar naamsbekendheid is wel een component in dat vertrouwen.

Link naar reactie
  • 0

In welk dialect schrijft je dit? Moest even moeite doen om je te begrijpen.

 

In mijn ervaring is direct mailing niet echt de manier. De meeste ontvangers zullen als ze het nodig zijn al hebben, of gewoon niet nodig zijn. Dan moet je er al toevallig eentje tussen hebben zitten die je nodig is.

 

Inderdaad. Een ontvanger van een mailing zal waarschijnlijk alleen reageren als ze het aangeboden product nodig hebben (niet 'nodig zijn') of denken te hebben. Vooral dat laatste biedt, met de juiste tekst, mogelijkheden.

 

Ik zelf ben in ieder geval nog nooit klant geworden van een bedrijf via direct mailing.

Ik al twee keer! Dat maakt het 2-1 voor de direct-marketing! ;)

Ja die zin kwam er inderdaad niet zo lekker uit. Zat al beetje in de knoop met het zijn/hebben/is. Het feit dat ik al twijfel over mezelf plus het feit dat ik absoluut geen taalwonder ben betekend doorgaans creativiteit ten top ;D

 

Maar het kan ook zijn dat ik vooral de oninteressante, onpersoonlijke, irritante direct mailings krijg >;(

 

Zat me nog wel te bedenken. Ik weet niet of de nadruk op goedkoop leggen de oplossing is. Denk dat de meeste ondernemers liever resultaten zien.

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Link naar reactie
  • 0

Nou, na een teleurstellende wedstrijd Nederland - Portugal,

 

Vergeet niet dat de kern van reclame nog steeds de herhaling is en die direct mailing kan daar een onderdeel van zijn, maar een éénmalige mailing om een klant voor dienstverlening binnen te halen lijkt me niet de manier.

 

Zeker als je diensten wilt leveren waar vertrouwen een grote rol speelt zul je moeten zorgen dat mensen een reden hebben om je dat vertrouwen te geven. En dat bereik je met een mailing, maar naamsbekendheid is wel een component in dat vertrouwen.

 

De mailing is inderdaad ook om kleine gedeelte naamsbekendheid te genereren in de regio. De bedoeling is dat ik me vooral ga richten op de directe omgeving. De opbouw van die naamsbekenheid kan dan volgens mij uiteindelijk leiden tot meer cliënten.

 

Verder is het ook nog de bedoeling dat ik binnen korte termijn advertenties laat plaatsen in de lokale kranten.

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
  • 0

Soms vraag ik me af wie we helpen met het (ongevraagd) verbeteren van de website van iemand.

 

Nu kan een potentiële klant nog twijfelen: met zinnen als

 

En wat dacht u van het hanteren van goede algemene voorwaarden of andere contracten.

 

Wij bieden u alle kennis en inzicht dat

 

weet hij dat hij niet veel hoeft te verwachten van de juridische en taalkundige kennis van het incassobureau.

Als er allerlei correcties aangebracht zijn, krijgt hij een vertekend beeld en kan hij tot onaangename

verassingen
komen te staan.

 

hij: of zij natuurlijk.

Link naar reactie
  • 0
weet hij dat hij niet veel hoeft te verwachten van de juridische en taalkundige kennis van het incassobureau.

 

Begrijp ik nu goed dat je de te verwachten juridische kennis laat afhangen van de taalkundige kennis in een brief die ik in een namiddagje in elkaar heb gezet zonder tekstuele controles? Daarbij heb ik ook nog eens aangegeven dat dit de tekst in grote lijnen is. Misschien had er toen al een belletje moeten gaan rinkelen dat het hier om een concept ging?

 

Je stellingen zijn dus behoorlijk kortzichtig en raken kant noch wal als je het mij vraagt.

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
  • 1
Soms vraag ik me af wie we helpen met het (ongevraagd) verbeteren van de website van iemand.

 

Tja. Ik heb vandaag in drie uur en drie kwartier de kwalificatie opdrachten en één van de opdrachten van de eerste en tweede ronden van de Google code jam opgelost (de kwalificatie-opdrachten mogen in 24 uur, de rondes 2,5 uur per ronde) Als ik eerder had geweten dat die wedstrijd bestond had ik waarschijnlijk een t-shirt gewonnen met de tekst 'ik ben 1 van de 1000 beste programmeurs wereldwijd die de google programmeerwedstrijd aandurfde'.

 

Ik ben dus best een wereld programmeur (ahem ;)) De teksten die ik hier type lees ik echter drie keer door en bevatten desondanks vast nog de nodige taal-, spellings- en stijlfouten. M'n website is ook knudde. Goed gebruik van taal en spelling zal voor een jurist vast nog iets sterker gelden dan voor mij. Maar ook voor een goed onderlegde jurist met mindere schrijverskunst (voor zover dat een woord is) is een markt.

 

Je vraag wie we hier helpen deel ik met je. Niet zo zeer vanwege het taalgebruik maar vooral vanwege de slechte vragen. Vroeger hadden we netiquette en regels voor het stellen van een vraag. Kan helaas zo snel geen voorbeeld vinden van die laatste regels maar kort samengevat komt het er op neer dat je een duidelijk vraag stelt, beschrijft wat je al gedaan gezocht / gevonden hebt en wat je precies zoekt om die kennis die je al opgedaan hebt aan te vullen. Dat ontbreekt nog wel eens hier. Jammer voor de vraagtsteller (die krijgt minder informatie) en jammer voor het forum (bezoekers zijn minder genegen tijd te besteden aan de vraag)

 

Hoe je dat oplost? Geen idee. Ik ga in ieder geval proberen wat minder azijnreacties te plaatsen (geen kritiek op jouw reactie Simon) en hoop dat het modereren en beleidt van HL soelaas biedt.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

weet hij dat hij niet veel hoeft te verwachten van de juridische en taalkundige kennis van het incassobureau.

 

Begrijp ik nu goed dat je de te verwachten juridische kennis laat afhangen van de taalkundige kennis in een brief die ik in een namiddagje in elkaar heb gezet zonder tekstuele controles? Daarbij heb ik ook nog eens aangegeven dat dit de tekst in grote lijnen is. Misschien had er toen al een belletje moeten gaan rinkelen dat het hier om een concept ging?

 

Je stellingen zijn dus behoorlijk kortzichtig en raken kant noch wal als je het mij vraagt.

Je gaat er nu wel heel makkelijk aan voorbij dat juist voor een jurist taalvaardigheid essentieel is.

Link naar reactie
  • 1
Je gaat er nu wel heel makkelijk aan voorbij dat juist voor een jurist taalvaardigheid essentieel is.

 

Dat is ook essentieel StevenK. Maar ik laat mijn juridisch kennis niet in twijfel trekken door SimonV door iets wat ik op het forum plaats en een website die ik zelf even snel in elkaar heb gedraaid. Je moet ergens beginnen als onderner toch?. Dan is toch te verwachten dat niet alles in één keer op en top perfect is..

 

In dat opzicht vind ik de post van SimonV behoorlijk kortzichtig en inhoudloos. Er staat geen enkel argument of inhoudelijke reactie in behalve dat hij een beetje komt ranten over wie hij al dan niet zou helpen en feitelijk mijn verse onderneming in diskrediet komt brengen hier. Dat stel ik niet op prijs.

 

Iedere kritische blik is verder uiteraard welkom, ranten niet.

 

 

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
  • 0
En wat dacht u van het hanteren van goede algemene voorwaarden of andere contracten

Excuses voor het in twijfel trekken van je juridische kennis. Ik kon me niet voorstellen dat een jurist ook in een concept niet onmiddellijk ziet dat algemene voorwaarden geen contract zijn, maar genoeg gezeurd hierover.

 

Mailings die aan deze criteria voldoen hebben bij mij meestal wel succes.

 

Link naar reactie
  • 0
Ik kon me niet voorstellen dat een jurist ook in een concept niet onmiddellijk ziet dat algemene voorwaarden geen contract zijn, maar genoeg gezeurd hierover.

 

Dat was inderdaad zeer onhandig geformuleerd vanuit mijn zijde omdat het zo inderdaad lijkt dat algemene voorwaarden contracten zijn. Excuses zijn in ieder geval aanvaard en bedankt voor je input van de link.

www.ferraridiscounter.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.