• 0

Groei: wat is geschikte site voor zoektocht naar programmeur/developer?

Ivm de huidige en aankomende groei ben ik op zoek naar een nieuwe developer/technisch partner. Nu zijn er allerlei sites waar je tegen (forse) betaling een vacature kunt plaatsen. Maar de vraag is of ik daar veel verder mee kom:

- vaak dure advertenties

- de vraag is of je daarmee niet schiet met een schot hagel.

Ik zoek liever iets gerichter. Maar via welke site bereik ik nu die doelgroep van ondernemende, energieke developers? Heeft iemand een suggestie?

 

(ps. Linkedin, Twitter al wel geprobeerd maar kennelijk biedt mijn netwerk niet zo heel veel opties hierin :-\ )

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Naar wat voor developer ben je op zoek? Ik denk dat er aardig wat mensen hier op HL rondzwerven die een aantal technische mensen in hun netwerk hebben zitten, waaronder ik zelf. Dus als wat specifieker kunt zijn graag.

Geen probleem ;) Ben op zoek naar een .NET'er (applicatie is in C# geschreven om precies te zien) en voor de rest moet het een redelijke allrounder zijn en vooral ook buiten de puur technische kaders kunnen denken.

Link naar reactie
  • 0

Je zou ook eens kunnen kijken op freelance.nl daar zitten ook veel ICT freelancers.

Verder is sitedeals nog een site. Maar ik heb de indruk dat daar meer 'studenten' en aankomend ondernemers zitten.

 

Programmeren / developen is tegenwoordig zo breed en divers, dus is het wellicht handig om eerst een wensen/eisen lijstje op te stellen.

 

Ik heb wel degelijk een wensenlijstje, maar mijn initiele vraag was vooral bedoeld om ideeen voor sites/platformen te krijgen waar ik dat lijstje (vacature) op kan plaatsen. Ik had dus het idee dat de grote sites vooral veel geld kosten en weinig opleveren (heb 1x een advertentie op een redelijke prijzige site geplaatst en daar nagenoeg geen reacties aan overgehouden). Vandaar dat ik daarvoor wat tips vroeg ;)

Link naar reactie
  • 0

Hi JonathanS,

 

C# is al weer wat meer info. Gaat het om een Windows of Web applicatie, is er nog andere kennis nodig ?

 

Op deze link: Freelance.nl - zoek freelancers kan je zelfs freelancers zoeken en filteren op bepaalde kennis / ervaringsgebieden. Dan zou je ook zelf eens door wat profielen kunnen bladeren of er een freelancer tussen zit die bij jouw 'wensenpakket' past.

 

(en misschien kom je mijn profiel daar ook nog tegen ;). )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 324 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.