• 0

Wat vinden jullie van mijn website www.bob-service.nl

Omschrijving van je concept:

Wij zijn een studentchauffeurs bedrijf en richten ons voornamelijk op de BOB-service, het naar huis brengen van mensen in hun eigen auto wanneer ze teveel hebben gedronken. Ook bieden we andere verschillende chauffeursdiensten aan. De BOB-service is voornamelijk gericht op 't Gooi en omstreken, de overige diensten zijn landelijk.

 

www.BOB-service.nl

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- Het bedrijfsplan geschreven

- verzekeringen geregeld (met hulp van jullie)

- Website gemaakt

- Bezig met restaurants werven

- Bezig met klanten werven

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het is een bestaand concept, maar in het Gooi nog erg onbekend. Wij willen doormiddel van veel promotie en goede mond-tot-mond reclame bekend en gebruikt worden in deze regio.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij willen veel zichtbaar aanwezig zijn waardoor gasten van restaurants zich gaan afvragen wat wij doen, wie wij zijn en of het eventueel handig is om gebruik te maken van BOB-service.nl

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- Is de site duidelijk genoeg?

- Zouden jullie een chauffeur bij ons boeken?

- SEO tips

- Verbeteringen

 

Mod edit: te beoordelen site toegevoegd

www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
verzekeringen geregeld (met hulp van jullie)

Uit nieuwsgierigheid: welke partij is het uiteindelijk geworden Bas, één van de 4 die ik had genoemd?

 

Overigens, als 1-2x per jaar afnemer van studentchauffeur-services: ik vind je kilometertarief wel behoorlijk stevig. Ik betaal liever een uurtarief.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Site is helemaal in flash gemaakt, volgens mij kan google dit niet indexeren. Dus dan zal het lastig zijn om gevonden te worden in google. Daarnaast sluit je zo een behoorlijke doelgroep uit (net even op mijn iPhone gekeken) want het werkt niet. Als ik in een restaurant zou zitten dan zou ik ter plekke op mijn telefoon willen reserveren, nu krijg ik alleen een grijze achtergrond....

 

Wellicht een puntje om te overwegen.

 

Daarnaast al ik op contact klik, wil ik een contactpagina met alle informatie over jullie bedrijf en een contactformulier. Nu kan ik kiezen tussen vacatures of chauffeurs. Dit wil ik helemaal niet, ik wil contact. EDIT: Werkt toch wel, alleen wat omslachtig.

Link naar reactie
  • 0

Site weggooien en opnieuw beginnen.

 

Ik hoop niet dat je betaald hebt voor die website. Helemaal in Flash gemaakt is anno 2012 echt not done. Je SEO krijg je er niet fatsoenlijk mee voor elkaar, je sluit een heel aantal devices uit, denk aan telefoons en tablets.

 

En bovendien waarom helemaal in Flash? Zie bij deze website totaal de noodzaak er niet van in. Lijkt mij een gevalletje waarbij de webdesigner alleen Flash kent?

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Helemaal eens over het flash-debacle. Ik heb proberen te kijken op mijn iPad en iPhone en krijg inderdaad hele grijze schermen. Ga er maar vanuit dat je mij dan als klant hebt verloren voordat er ook maar enig contact is geweest.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Volgens broncode blijkbaar gemaakt met http://www.magix-website.com ?

 

Nou ja, laten we hopen dat het je niets heeft gekost.

 

Toch grappig dat ik die site weer wel met m'n iPad kan openen.. >;(

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Totdat je 1 van hun voorbeeldsites wil openen: http://family-demo.magix.net/website#Homepage ....

 

Ach, ik kan in ieder geval mijn Latijn ophalen ;D

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 1

Oke, de site is inderdaad gemaakt met flash in een heel simpel programma. De gedachte hierachter was dat ik een simpele site wil hebben, waar gewoon duidelijk de benodigde informatie te vinden is. Volgens Magix wordt er onder het flash script een html-script gemaakt waardoor ik wel te vinden ben ik google.

 

Het gaat mij ook niet echt om de kwaliteit van de site, maar meer hoe de site overkomt op de klant.. is de benodigde informatie duidelijk? Is het gelijk duidelijk wat voor een bedrijf we zijn?

 

Om even terug te komen op Norbert, helaas bieden de genoemde maatschappijen geen van allen de genoemde verzekering of alternatief aan, heb nu bij meeus het een ander geregeld. Het BOB-tarief is gelijk aan een taxi-tarief maar onder die van mijn concurrenten, welke gauw €3,- á €4,- per kilometer vragen. Voor onze studentchauffeurs kunnen wel gewoon ingehuurd worden per uur.

 

Als laatste de airportservice, deze is tussen 08.00 en 00.00 (overdag dus) €35,-. 's Nachts, tussen 00.00 en 08.00 gaat het tarief x 150%..

 

 

 

www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto

Link naar reactie
  • 0

 

 

Als laatste de airportservice, deze is tussen 08.00 en 00.00 (overdag dus) €35,-. 's Nachts, tussen 00.00 en 08.00 gaat het tarief x 150%..

 

 

 

 

dat is voor mij niet duidelijk te lezen... je schrijft namelijk 150% extra

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Oke, de site is inderdaad gemaakt met flash in een heel simpel programma. De gedachte hierachter was dat ik een simpele site wil hebben, waar gewoon duidelijk de benodigde informatie te vinden is. Volgens Magix wordt er onder het flash script een html-script gemaakt waardoor ik wel te vinden ben ik google.

 

Het gaat mij ook niet echt om de kwaliteit van de site, maar meer hoe de site overkomt op de klant.. is de benodigde informatie duidelijk? Is het gelijk duidelijk wat voor een bedrijf we zijn?

 

Het gaat niet om de kwaliteit van de site, maar wel hoe de site overkomt op de klant? Nogal tegenstrijdig wat je zegt.

 

En jouw site stuurt geen html mee, en dan nog als dat wel zo zou zijn, dan zou je alleen wat tekst zien.

 

Je kan nog beter een willekeurig CMS pakken met een standaard template, dan ben je nog beter af.

 

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Op de site staat dat er 150% extra gerekend wordt, dat zou dan uitkomen op € 35,- plus 150% van € 35,- is € 87,50.

Niet duidelijk dus.

 

 

 

Oke, de site is inderdaad gemaakt met flash in een heel simpel programma. De gedachte hierachter was dat ik een simpele site wil hebben, waar gewoon duidelijk de benodigde informatie te vinden is. Volgens Magix wordt er onder het flash script een html-script gemaakt waardoor ik wel te vinden ben ik google.

 

Het gaat mij ook niet echt om de kwaliteit van de site, maar meer hoe de site overkomt op de klant.. is de benodigde informatie duidelijk? Is het gelijk duidelijk wat voor een bedrijf we zijn?

 

Om even terug te komen op Norbert, helaas bieden de genoemde maatschappijen geen van allen de genoemde verzekering of alternatief aan, heb nu bij meeus het een ander geregeld. Het BOB-tarief is gelijk aan een taxi-tarief maar onder die van mijn concurrenten, welke gauw €3,- á €4,- per kilometer vragen. Voor onze studentchauffeurs kunnen wel gewoon ingehuurd worden per uur.

 

Als laatste de airportservice, deze is tussen 08.00 en 00.00 (overdag dus) €35,-. 's Nachts, tussen 00.00 en 08.00 gaat het tarief x 150%..

 

 

 

www.ovis-administratie.nl

Link naar reactie
  • 0

Je site doet het niet op iphones en ipads. Ik kan me voorstellen dat veel potentiële klanten van jou met hun iPhone een bob willen bestellen. Nu kunnen ze dat simpelweg niet doen. Dat lijkt mij onacceptabel. Juist jouw site moet het goed doen op alle mobiele apparaten, want juist daarmee zou jouw dienst besteld moeten worden.

 

EDIT even wat helderder geformuleerd.

Link naar reactie
  • 0

Het gaat mij ook niet echt om de kwaliteit van de site, maar meer hoe de site overkomt op de klant.. is de benodigde informatie duidelijk? Is het gelijk duidelijk wat voor een bedrijf we zijn?

 

Wat ik je probeer duidelijk te maken is dat ik, als potentiële klant, jouw site niet eens kan zien. Allemaal prachtig die HTML-scripts maar als ik jouw url invoer zie ik alleen maar een grijs scherm. En ik verzeker je dat ik niet de enige iPhone en iPad gebruiker ben in jouw doelgroep. Ik zou bijna zeggen: epic fail...

 

Voordat je je zorgen maakt over hoe de site overkomt op de klant en of de benodigde informatie duidelijk is zou ik mij eerst zorgen maken over dit puntje ;)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Wouter, daar heb je inderdaad gelijk in ja.

 

Beter zou dan nog zijn om een goede mobiele versie te tonen, met daar meteen de contactgegevens en de kosten.

 

Bijvoorbeeld met een invulveld postcode waar men zich nu bevindt, zodat meteen de kosten getoond kunnen worden.

 

Of een app laten ontwikkelen, want dan kan je dat meteen aan de hand van de locatie van een persoon meteen automatiseren, maar dat is dan weer een stap verder.

 

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Of een app laten ontwikkelen, want dan kan je dat meteen aan de hand van de locatie van een persoon meteen automatiseren, maar dat is dan weer een stap verder.

Een app zou kunnen, maar een goede mobiele site of site die het ook goed doet op mobiel (zoek eens op "responsive webdesign") is beter. Een app moet men van te voren downloaden, een mobiele site kunnen ze ook spontaan oproepen als ze in Google bijv. zoeken op "bob inhuren" of wat de zoekterm ook zou moeten zijn. :) Websites kunnen volgens mij ook de locatie oproepen.

 

Maar goed, dat lijkt me een onderdeel van de marketing strategie.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me voorstellen dat SimonV niet meer de moeite neemt om een aantal tekstfouten op je site te melden, want de foutjes die hij in je topic uit april meldde over je andere site heb je nog steeds niet aangepast ... :(

 

Nee, ik maakte me meer zorgen of m'n beeldscherm stuk was: ik zie alles alleen maar in zwart-wit...

 

"Daar worden wij niet vrolijk van!" - Rob Geus

Link naar reactie
  • 0
Om even terug te komen op Norbert, helaas bieden de genoemde maatschappijen geen van allen de genoemde verzekering of alternatief aan, heb nu bij meeus het een ander geregeld.

Laat me raden: risicodrager is Aegon (moedermij van Meeus)? Doen ze slim, accepteren veel meer risico's in hun volmacht dan veel andere verzekeraars. Misschien zelf ook weer eens de banden met Meeus aanhalen ;).

 

Het BOB-tarief is gelijk aan een taxi-tarief maar onder die van mijn concurrenten, welke gauw €3,- á €4,- per kilometer vragen. Voor onze studentchauffeurs kunnen wel gewoon ingehuurd worden per uur

Ah, het onderscheid was me nog niet geheel duidelijk. Begrijp ik het goed als de Bob service ad hoc in te schakelen is (30 min van te voren bestellen) en je de studentchauffeur vooraf reserveert? Ik heb dan eigenlijk alleen ervaring met student-chauffeurs, die tijdig vooraf bij een evenement kunnen worden besteld.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.