Klikkend op de link "Higherlevel.nl is een intiatief van Technopartner" verwacht ik op een Technopartner site te belanden.
Ik sta ineens gewoon op good old Dreamstart, met als enige verwijzing naar Technopartner een link links in beeld.
Is dit een weloverwogen strategie om de introductie van Technopartner tot stand te brengen? Of gewoon een soort van communicatie-ruis die ontstaan is bij de overgang?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Klikkend op de link "Higherlevel.nl is een intiatief van Technopartner" verwacht ik op een Technopartner site te belanden.
Ik sta ineens gewoon op good old Dreamstart, met als enige verwijzing naar Technopartner een link links in beeld.
Is dit een weloverwogen strategie om de introductie van Technopartner tot stand te brengen? Of gewoon een soort van communicatie-ruis die ontstaan is bij de overgang?
Krijgt Technopartner een eigen smoel?
Groet,
Annedien
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3731-technopartner/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag