Sprout magazine 25onderde25 Nick van Beers van NewResponse, 18 jarige ondernemer

Aanbevolen berichten

Geachte forum bezoekers,

 

Nick van Beers een 18 jarige ondernemer die al vanaf zijn 12 jaar bezig is met zichzelf bewegen in de online marketing wereld. Nu heeft hij meegedaan aan de 25 onder de 25 wedstrijd van Sprout Magazine. Om dit te winnen hebben we stemmen nodig, en ik wou jullie op deze forum vragen om mee te helpen met stemmen. Voor elk gegeven stem gaat er immers 0,25 cent naar pink ribbon. Steunen jullie een jonge ondernemer/marketeer om een grote sprong in zijn leven nog groter te maken, en help tegelijkertijd de stichting pink ribbon die opkomt voor vrouwen met borst kanker.

 

hier de link: http://www.sprout.nl/357/25-onder-de-25/list/14-newresponse.html

 

alvast bedankt voor de steun en hulp.

Link naar reactie

Dag leadsleadsledas,

 

Welkom op HL en een leuke eerste post! :)

 

Ik zou graag stemmen maar ik heb mijn stem al uitgebracht helaas. net als veel andere HL leden waarderen we de vele posts van een kandidaat die veel tijd en moeite stopt hier in het forum. Dit zorgt automatisch voor veel stemmen.

 

Wellicht kan je ook je waardering uitbrengen voor zijn vele werk hier en kan je even stemmen op :

 

http://www.sprout.nl/357/25-onder-de-25/list/10-kabeltje-com.html

 

 

Succes!

 

Danny

;)

Link naar reactie

Ten eerste heeft Nick een eigen account hier.

 

Hij weet hoe HL in elkaar zit, dus ik had een beter doordachte actie verwacht.

 

Dat was punt 1.

 

Punt 2 is het omkopen/kopen van stemmen.

Wil je stemmen kopen op HL, ondersteun dan HL en niet een ander doel. Daarnaast hebben we ooit eens meegemaakt dat er al eerder een dergelijke actie beloofd is, door terror Jaap.

Die heeft niet betaald, en ik betwijfel ten hoogste of bovenstaand account zijn/haar woorden waarmaakt. Los van het feit dat de zin zodanig rammelt, dat ik me afvraag "wat staat er nu echt".

 

 

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie

En wat zijn je argumenten ???

 

Afgelopen week kwam ik ook al een deelneemster tegen op Qmusic.

Je kan wel overal gaan spammen dat men ergens voor je op moet stemmen maar dan krijg je toch echt alles behalve mijn stem. Vooral door de stemmen proberen te winnen met argument dat het goed is omdat Pink Ribbon er een bedrag voor krijgt.

 

Ik kan me hier serieus boos over maken.

Een politieke partij leider gaat toch ook niet op tv voor stemmen vragen zonder zijn/haar argumenten te geven waarom wij voor hem/haar zouden moeten kiezen.

 

Volgens mij ben je dan wel een erg slechte ondernemer als je stemmen probeert te winnen zonder enig argument waarom we op jou zouden moeten stemmen.

 

Zonodig kopieer en plak je je tekst van die pagina's. Maar nu dump je gewoon een link.

 

Edit: als ik het overigens even snel doorlees spam je de e-mail adressen van vele consumenten.

Link naar reactie

Waarschijnlijk kunnen we het er over eens zijn dat de winaar in deze Sprout wedstrijd bepaald wordt door wie het beste stemmen kan ronselen. (Vandaar dat ik de wedstrijd eigenlijk al niet meer serieus neem) Uit mijn acties richting Wouter heb je kunnen merken dat ik getracht heb om enkele stemmen zijn kant op te krijgen.

 

Blijkbaar heeft het al-met-al nog weinig zoden aan de dijk gezet want de strijd gaat tussen Nick (ook een jong HL-lid) en de Hulpstudent. Als er hier op HL dan een vage oproep geplaatst wordt zie ik daar nog best de humor van in.

 

 

Deze tekst komt zover ik het zie niet van Nick. (Ik vermoed dat er een personeelslid van hem achterzit) Ik vind het dan een beetje jammer dat Nick in een verkeerd daglicht wordt geplaatst.

 

18 jaar en dan al zo'n bedrijf, dat mag best ietsjes anders benaderd worden.

Link naar reactie

Wat mij dan weer opvalt

 

Een hele serie anonieme-marketing-twitter-accounts belooft op twitter dat er een iPad verloot wordt onder de stemmers op nick van beers.

Ben wel benieuwd hoe ze dat doen als je anoniem stemt...beetje loze belofte lijkt me.

 

Andere vraag even aan leadsleadsleads: het staat een beetje onduidelijk in de openingspost:

 

Maakt Nick nu 600 euro over naar Pink Ribbon?

Link naar reactie

Iedereen mijn excuses voor het onduidelijk plaatsen van de post.

Ik zal het allemaal even rechtzetten dan.

Ik ben een werknemer van Nick en ik heb op eigen initiatief deze post gemaakt.

Wij waren inderdaad stemmen aan het winnen, misschien had ik dit beter over moeten denken.

 

Mijn excuses.

 

Ik dacht dat dit wel een goede zet zou zijn, dat we als marketing bedrijf wel steun zouden krijgen op een marketing forum

Link naar reactie

Het is toch jammer.

 

Heeft Sprout best een aardig ideetje: 25 jonge ondernemers in de spotlicht zetten. Maken ze er vervolgens een stemmenronselwedstrijd van. Dat is vragen om ongewenst gedrag.

 

En als "onze" Wouter het (regelmatig) op zijn manier doet vinden we het leuk (en help ook ik vlotjes mee) en nu doet Nick het op zijn manier en dan vallen we daarover heen.

 

Dubbele moraal?

Link naar reactie

Het was iets anders geweest als Nick zijn gezicht zelf even had laten zien natuurlijk in plaats van een nieuw account (lijkt nu op "spam"). Maar wel mooi van Nick dat ze 0,25 schenken voor iedere geplaatste stem, want dat ging niet van Sprout uit toch?

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

Iedereen mijn excuses voor het onduidelijk plaatsen van de post.

Ik zal het allemaal even rechtzetten dan.

Ik ben een werknemer van Nick en ik heb op eigen initiatief deze post gemaakt.

Wij waren inderdaad stemmen aan het winnen, misschien had ik dit beter over moeten denken.

 

Mijn excuses.

 

Ik dacht dat dit wel een goede zet zou zijn, dat we als marketing bedrijf wel steun zouden krijgen op een marketing forum

Zou je misschien ook antwoord willen geven op de vraag van Frans? (ipad / Pink Ribbon donatie) Ben daar ook wel benieuwd naar

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie

Sorry hoor Ard,

 

Maar volgens mij ben ik heel duidelijk geweest in mijn bewoording.

Wouter heeft (voor zover ik weet) geen beloften gedaan voor elke stem die er is uitgebracht.

 

De belofte zoals die door een medewerker van Nick wordt gedaan, niet door Nick zelf en welke dus totaal niet te controleren is behalve door een ontvangstbevestiging van de gedoneerde partij, is het op een slinkse wijze proberen te ronselen van stemmen.

 

 

Ik zou zeggen, ga in de politiek daar doen ze niets anders. Kun je ook best rijk van worden.

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie
De belofte zoals die door een medewerker van Nick wordt gedaan, niet door Nick zelf en welke dus totaal niet te controleren is behalve door een ontvangstbevestiging van de gedoneerde partij, is het op een slinkse wijze proberen te ronselen van stemmen.

 

Maar gelet op de business van Nick (informatie verzamelen door het uitschrijven van juist dit soort wedstrijden) is het ergens ook wel geniaal ;). Hij laat in ieder geval zien dat hij heel goed is in wat hij doet!

 

Dubbele moraal?

Ja, maar dat moet ook kunnen. Als mod heb ik - net als collega's - ook aandacht besteed aan de diverse (4) andere HL leden in deze competitie. Toch best mooi om te merken dat 20% HL lid is.

Als HL-lid heb ik mijn stem gegeven aan Wouter. Die heeft - gelet op zijn inzet op JL - mijn sympathie. En bovendien vroeg wouter er ook veel eerder om, en persoonlijk.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

en dan wil ik nog iets rechtzetten, jullie praten hier allemaal over nick alsof nick het heeft gedaan maar dat was hij dus niet, ik ben een van zijn werknemers

 

Als jij een klant verziekt moet ook Nick op de blaren zitten en niet jij...Hij is toch verantwoordelijk voor jullie als werknemers?

 

Verder uitermate knap wat hij nu al voor elkaar heeft.

 

Succes,

 

Danny

Link naar reactie

en dan wil ik nog iets rechtzetten, jullie praten hier allemaal over nick alsof nick het heeft gedaan maar dat was hij dus niet, ik ben een van zijn werknemers

 

Als jij een klant verziekt moet ook Nick op de blaren zitten en niet jij...Hij is toch verantwoordelijk voor jullie als werknemers?

 

Verder uitermate knap wat hij nu al voor elkaar heeft.

 

Succes,

 

Danny

 

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, ik vind het op het moment gewoon een beetje lullig.

ik wil niet dat iemand een slechte naam krijgt omdat ik in principe een fout heb gemaakt.

 

Helaas, maar van je fouten kan je alleen maar leren

Link naar reactie

Het is toch jammer.

 

Heeft Sprout best een aardig ideetje: 25 jonge ondernemers in de spotlicht zetten.Maken ze er vervolgens een stemmenronselwedstrijd van. Dat is vragen om ongewenst gedrag.

Ik probeer hier aan te geven dat de "fout" in het format zit. Wat in basis een leuk concept is, verwordt hierdoor tot een stemmenronselwedstrijd. Daarmee gaat al veel van de uitstraling van deze prijs verloren.

 

Sorry hoor Ard, Maar volgens mij ben ik heel duidelijk geweest in mijn bewoording. Wouter heeft (voor zover ik weet) geen beloften gedaan voor elke stem die er is uitgebracht. De belofte zoals die door een medewerker van Nick wordt gedaan, niet door Nick zelf en welke dus totaal niet te controleren is behalve door een ontvangstbevestiging van de gedoneerde partij, is het op een slinkse wijze proberen te ronselen van stemmen.

Als iemand meedoet aan een stemmenronselwedstrijd ga ik er even van uit dat je dan ook wil winnen. Het is New Response in ieder geval gelukt om te winnen. (ik heb geen idee wat de methode's van nummer 2, Hulpstudent, waren). Ik heb braaf op Wouter gestemd, maar het mocht niet baten.

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, ik vind het op het moment gewoon een beetje lullig. ik wil niet dat iemand een slechte naam krijgt omdat ik in principe een fout heb gemaakt

Je hebt geen fout gemaakt. Het was jullie ondernemersdoelstelling om aan deze wedstrijd mee te doen en om hem te winnen. Daar zijn jullie in geslaagd.

Link naar reactie

Ja en nee. Ja, natuurlijk wil je winnen, anders moet je überhaupt niet meedoen. Aan de andere kant is wel een bepaald gedrag wat wel- en niet acceptabel is. Zeker als internetonderneming moet je toch besef hebben van de openheid en de netiquette en andere gebruiken die normaal zijn op internet.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.