Topic verwijderd. Waarom?

Aanbevolen berichten

Beste HL-mods en anderen die het weten,,

 

Waarom worden er topics verwijderd, even afgezien van de reden die Discover me daarvoor had?

 

Ik ben nog bezig met en voor iemand die flink in de fiscale shit zit en wilde even wat teruglezen, maar krijg een foutmelding bij die draad: 'Er is een fout opgetreden, dit bericht bestaat niet op dit board.'

 

Why?

 

groet,

 

John

 

P.S. Het gaat om deze draad: oh nee, hij is weg ... :'(

 

 

Link naar reactie
Waarom worden er topics verwijderd

Publiek geheim: topics worden - zeer extreme uitzonderingen daargelaten - nooit verwijderd, maar verplaatst naar een niet openbaar deel van het forum. Meestal wordt een redirect geplaatst als het een heel topic betreft: je krijgt dan een bericht waarom het topic is verplaatst.

Gaat het om een specifiek deel van het topic (een of meerdere berichten) die afgesplitst en daarna verplaatst zijn, dan kan dat niet. Meestal plaatst de mod in dat topic dan een melding dat er is gemodereerd en waarom.

 

Redenen van verplaatsing naar niet openbaar forum zijn divers: ongepaste, kwetsende, racistische etc uitlatingen die absoluut niet kunnen. Vertrouw erop dat dit niet zonder reden is gebeurd.

 

Als je PM-ed wat het topic was (wanneer, van/met wie) kan ik nog even voor je zoeken....

 

even afgezien van de reden die Discover me daarvoor had

Dit snap ik even niet. Wie of wat bedoel je hiermee????

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Reden dat hij verwijderd is kan ik je niet geven.

 

Maar misschien kan je hem via de google cache nog lezen. Neem deze url en plak daar de url van het draadje achter zonder de http:

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:

 

Voor dit draadje wordt het dus

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=40;action=display;threadid=42701;start=0#msg402932

 

Deze werkt overigens niet op moment. Niet alle pagina's zitten (helaas) in Google cache.

 

Een andere mogelijkheid is de 'wayback machine'.

Link naar reactie

Dank voor de reacties/reuzen. Ik heb Norbert een PM gestuurd.

Met: even afgezien van de reden die Discover me daarvoor had doelde ik op zijn privacy-redenen om een oude draad van HL af te krijgen.

 

@Romano: misschien moet je het been waarmee je uit bed stapt eens aan een grondige massage onderwerpen. :-\

Als je dan toch bezig bent: zoek de 'd' en 'dt' regeltjes van de lagere school nog eens op.

 

groet,

 

John

Link naar reactie

Heb het even nagekeken: het oorspronkelijke topic is gesloten en in admintemp geplaatst vanwege onbeschofte en kwetsende uitlatingen over en weer, met name via reuzen en kneuzen.

 

@John: ik heb de paar relevante posts voor jou afgesplitst en teruggezet, ze zijn nu weer benaderbaar als je op je eigen reuzen van 4 april klikt.

 

@Romano: misschien moet je het been waarmee je uit bed stapt eens aan een grondige massage onderwerpen.

Als je dan toch bezig bent: zoek de 'd' en 'dt' regeltjes van de lagere school nog eens op.

Gaarne on topic a.u.b., ik weet het: het is warm, maar dit gekissebis over en weer is niet nodig

 

Edit:

"zoek de 'd' en 'dt' regeltjes van de lagere school nog eens op" is zeker niet kwetsend?

Wel, daarom had ik het ook over gekissebis over en weer

 

Met: even afgezien van de reden die Discover me daarvoor had doelde ik op zijn privacy-redenen om een oude draad van HL af te krijgen.

En dat is nu juist geen geldige reden om een topic te verplaatsen. We volstaan dan meestal met het anonimiseren van het profiel en (bedrijfs)namen in het topic.

 

 

Resumé:

 

[*]kunnen we a.u.b. ophouden met villeine opmerkingen over en weer in dit topic en in de reuzen en kneuzen? Wordt anders zo'n Droste effect: een topic dat gesloten wordt vanwege onnodig kwetsende uitingen dat gaat over een topic dat gesloten werd wegens onnodig kwetsende uitingen.

[*]Mis je een topic? Ga dan a.u.b. niet weer een nieuw topic openen met de vraag waar het topic is of waarom het is verwijderd (dit is topic 237 over dat onderwerp), maar benader gewoon een Mod per PM. Werkt sneller, makkelijker, en voorkomt een hoopt onnodige discussie

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.