• 0

Welke manieren om klanten te laten reserveren?

Ik moet manieren zien te vinden waarmee klanten kunnen reserveren. Als ik bezig ben met behandelingen is de deur gesloten en staat de telefoon uit ivm de rust die er moet zijn.

Wie heeft ideeën voor manieren waarop mensen kunnen reserveren?

Natuurlijk kan dat door het inspreken van voicemail of het sturen van een mail. Maar wat kan nog meer. De klanten zijn op vakantie dus hebben niet altijd de mogelijkheid om te mailen of bellen.

Edith

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Tja, ik zou zeggen neem zo"n telefoonservice in de arm. Allerlei (online) reserverings-tools, inschrijf-lijsten en antwoord-apparaten zijn veel teveel gedoe voor mensen die lekker van hun rust komen genieten. Bovendien lijkt het mij persoonlijker.

Link naar reactie
  • 0

Tja, ik zou zeggen neem zo"n telefoonservice in de arm. Allerlei (online) reserverings-tools, inschrijf-lijsten en antwoord-apparaten zijn veel teveel gedoe voor mensen die lekker van hun rust komen genieten. Bovendien lijkt het mij persoonlijker.

 

en gratis op proef http://www.612telefoonservice.nl/ anders weet ik het ook niet meer... oh ja, iemand 24/24 aannemen ???

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Tja, ik zou zeggen neem zo"n telefoonservice in de arm. Allerlei (online) reserverings-tools, inschrijf-lijsten en antwoord-apparaten zijn veel teveel gedoe voor mensen die lekker van hun rust komen genieten. Bovendien lijkt het mij persoonlijker.

 

en gratis op proef http://www.612telefoonservice.nl/ anders weet ik het ook niet meer... oh ja, iemand 24/24 aannemen ???

En ook kan ze natuurlijk kiezen voor een HL"er: http://qudo-telefoondiensten.nl/tarieven. Zo te lezen eveneens 2 weken gratis op proef. :)
Link naar reactie
  • 0

Via Twitter? (al weet ik niet hoeveel info er nodig is voor de reservatie). Ik ken wel praktijkvoorbeelden waarbij men bijvoorbeeld een reservatie bij een restaurant via Twitter kunnen maken...

Oke, maar stel je het volgende voor: je gaat met je gezin een weekendje naar een vakantiepark. Jij (of je vrouw) wil gebruik gaan maken van de Spa. Is het dan fijn om eerst je mobiel/laptop aan te moeten slingeren, om vervolgens via twitter door te geven dat de huurder van huisje 438 morgenmiddag graag een afspraak wil maken? Om vervolgens continue je twitter te moeten checken voor een antwoord? Juist in de leissure-branche spelen comfort en gemak een zeer belangrijke rol. Een belletje moet genoeg zijn. :)
Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie ideeen. Ik ga het allemaal eens uitgebreid bekijken op internet.

 

Deze topic kan weer worden afgesloten :)

 

Ik zoe zeggen... laat hem openstaan.... kan TS het verhaal doen wat het wel of niet geworden en de waarom's ... dan is het een mooi sluitend verhaal... Ze reserveerde nog lang en gelukkig

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.