• 0

hoe werf jij klanten.?

Aanbevolen berichten

  • 0

Wij werven alleen klanten via Mond tot Mond (resultaat van goed werk afleveren) en onze website (met adwords). Al moet ik zeggen dat we ons adwords budget flink hebben terug geschoeft. Het is minder interessant geworden, nu we een bedrijf naar onze website omzet hebben laten kijken. Bezoekers is niet alles, ze moeten ook bellen.. >;(

Intervote Stemkastjes huren voor een interactieve bijeenkomst

Ga naar onze website om stemkastjes te huren

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Wij trekken veel consumenten via Social Media. In eerste instantie wilden wij hier niet aan, maar nu we actief zijn op bijvoorbeeld Facebook krijgen we steeds meer bestellingen. Verbazingwekkend.

 

Link naar reactie
  • 0

Klanten werven gaat toch in het begin vooral via het eigen netwerk, kennissen, vrienden... oftewel, veel communiceren. Mijn ervaring is dat het niet zoveel uitmaakt waar je je klanten vandaan wilt halen, als je er maar flink wat communicatie op loslaat, hetzij in je kennissenkring, hetzij op het Net, enz.

 

Er zit nog een andere kant aan klanten werven: wat is de kwaliteit van de klant? En dan blijkt uit ervaring toch dat je binnen je eigen kennissenkring nogal eens gezeur kan oplopen.

 

De grote internetondernemers in Amerika maken allemaal op grote schaal gebruik van goedkope advertentienetwerken. Maar dit is voor de NL markt niet altijd even handig blijkt uit ervaring.

 

Zelf maak ik veel gebruik van video en ben ik een nieuwe manier van klanten werven aan het ontwikkelen... Daarover later wellicht meer. 8)

meer informatie over video voor bedrijven op http://videomarketingnederland.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zelf nu een jaar een webshop in herenkleding. In het begin heb ik vooral veel profijt gehad van de zogeheten "gunfactor". Daarnaast heb ik ook veel nieuwsbrieven naar vrienden, familie en kennissen gestuurd die de nieuwsbrief weer doorstuurde naar hun vrienden, familie en kennissen. Dit is eigenlijk hetzelfde effect als op social media, alleen dan wat ouderwetser maar toch effectief. Nu haal ik voornamelijk mijn klanten binnen met social media, adverteren online (adwords, marktplaats en facebook), nieuwsbrieven versturen, persberichten versturen naar belangrijke en veelbekeken websites/organisaties.

 

Groetjes,

 

NJ Design

 

mod edit: url alleen in signature

NJ Design - De online kledingwinkel voor Mannen! www.njdesign.eu

Link naar reactie
  • -1

Ik heb ervoor gezorgd dat mijn bedrijf op het belangrijkste zoekwoord op de eerste pagina is te vinden in Google, hoe doe je dat? Heel hard linkbuilden. Daarna verder gaan kijken naar andere zoekwoorden. (Het wordt steeds makkelijker aangezien je site sterker en sterker wordt.) Maar dat harde werken wordt nu elke maand terugbetaald in nieuwe opdrachten.

 

Link naar reactie
  • 1

Ik heb ervoor gezorgd dat mijn bedrijf op het belangrijkste zoekwoord op de eerste pagina is te vinden in Google, hoe doe je dat? Heel hard linkbuilden. Daarna verder gaan kijken naar andere zoekwoorden. (Het wordt steeds makkelijker aangezien je site sterker en sterker wordt.) Maar dat harde werken wordt nu elke maand terugbetaald in nieuwe opdrachten.

 

"Wij van de linkbuilder, adviseren linkbuilden". Leuke pakkende reclametekst, daar zou je wat mee moeten doen! ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.