Ik ben op dit moment bezig met een bedrijfsplan te maken.Ik wil een eigen webshop gaan beginnen met schoenen en kleding maar om me te onderscheiden van de rest van de markt wil ik me graag toeleggen op de kleine maten (niche markt).
Naast de reguliere maten wil ik dus ook pumps en highheels gaan verkopen vanaf maat 34/35.Weet uit eigen ervaring hoe vervelend het is voor vrouwen om te moeten shoppen op de kinderafdeling.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gina2001
gina2001
Hallo,
Ik ben op dit moment bezig met een bedrijfsplan te maken.Ik wil een eigen webshop gaan beginnen met schoenen en kleding maar om me te onderscheiden van de rest van de markt wil ik me graag toeleggen op de kleine maten (niche markt).
Naast de reguliere maten wil ik dus ook pumps en highheels gaan verkopen vanaf maat 34/35.Weet uit eigen ervaring hoe vervelend het is voor vrouwen om te moeten shoppen op de kinderafdeling.
Hoe kan ik nu t beste marktonderzoek doen?
graag reactie!!!
[Mod edit: titel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37483-marktonderzoek-schoenen-en-kleding-met-kleine-maten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag