Via www.mailbot.nl kun je als ondernemer gatis nieuwsbrieven, autoresponders en follow up mails versturen naar je leden.
Onderzoek wijst uit dat pas na het 5e contact moment er een aankoop wordt gedaan. Je kunt dit systeem overal voor gebruiken..nieuws, aanbiedingen en veel meer...
Je plaatste 1 simpele code op je website en mensen kunnen zich inschrijven......
Deze dienst is als enige 100% gratis en iedereen kan meedoen.
Hieronder de mogelijkheden:
Haal meer uit je online business met MailBot
* Onbeperkt nieuwsbrieven versturen
* Onbeperkt follow up mailtjes
* Onbeperkt autoresponders
* Onbepertk aantal inschrijvingen
* Meerdere templates
* Tracking % statistieken bekijken
* Onbeperkte campagnes
* 24/7 support
* 100% gratis
* Je kunt altijd opzeggen
Website: www.mailbot.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik adviseer mensen hoe hun internet marketing concept op te zetten en ik maak zelf websites.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is dat het ondernemers makkelijker wordt gemaakt om hun klanten te bereiken zonder bakken aan geld uit te geven aan software.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is 100% gratis en we bieden zelf een mobiele applicatie zodat je altijd en overal nieuwsbrieven/emails kunt versturen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat mensen zich gratis inschrijven en eventuele verbeter punten aangeven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
allcar
allcar
Omschrijving van je concept:
MailBot
Via www.mailbot.nl kun je als ondernemer gatis nieuwsbrieven, autoresponders en follow up mails versturen naar je leden.
Onderzoek wijst uit dat pas na het 5e contact moment er een aankoop wordt gedaan. Je kunt dit systeem overal voor gebruiken..nieuws, aanbiedingen en veel meer...
Je plaatste 1 simpele code op je website en mensen kunnen zich inschrijven......
Deze dienst is als enige 100% gratis en iedereen kan meedoen.
Hieronder de mogelijkheden:
Haal meer uit je online business met MailBot
* Onbeperkt nieuwsbrieven versturen
* Onbeperkt follow up mailtjes
* Onbeperkt autoresponders
* Onbepertk aantal inschrijvingen
* Meerdere templates
* Tracking % statistieken bekijken
* Onbeperkte campagnes
* 24/7 support
* 100% gratis
* Je kunt altijd opzeggen
Website: www.mailbot.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik adviseer mensen hoe hun internet marketing concept op te zetten en ik maak zelf websites.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is dat het ondernemers makkelijker wordt gemaakt om hun klanten te bereiken zonder bakken aan geld uit te geven aan software.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is 100% gratis en we bieden zelf een mobiele applicatie zodat je altijd en overal nieuwsbrieven/emails kunt versturen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat mensen zich gratis inschrijven en eventuele verbeter punten aangeven.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37504-onbeperkt-100-gratis-nieuwsbrieven-versturen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag