• 0

Onbeperkt 100% Gratis Nieuwsbrieven Versturen!

Omschrijving van je concept:

MailBot

 

Via www.mailbot.nl kun je als ondernemer gatis nieuwsbrieven, autoresponders en follow up mails versturen naar je leden.

Onderzoek wijst uit dat pas na het 5e contact moment er een aankoop wordt gedaan. Je kunt dit systeem overal voor gebruiken..nieuws, aanbiedingen en veel meer...

 

Je plaatste 1 simpele code op je website en mensen kunnen zich inschrijven......

 

Deze dienst is als enige 100% gratis en iedereen kan meedoen.

 

Hieronder de mogelijkheden:

 

 

Haal meer uit je online business met MailBot

 

* Onbeperkt nieuwsbrieven versturen

 

* Onbeperkt follow up mailtjes

 

* Onbeperkt autoresponders

 

* Onbepertk aantal inschrijvingen

 

* Meerdere templates

 

* Tracking % statistieken bekijken

 

* Onbeperkte campagnes

 

* 24/7 support

 

* 100% gratis

 

* Je kunt altijd opzeggen

 

Website: www.mailbot.nl

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik adviseer mensen hoe hun internet marketing concept op te zetten en ik maak zelf websites.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is dat het ondernemers makkelijker wordt gemaakt om hun klanten te bereiken zonder bakken aan geld uit te geven aan software.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is 100% gratis en we bieden zelf een mobiele applicatie zodat je altijd en overal nieuwsbrieven/emails kunt versturen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat mensen zich gratis inschrijven en eventuele verbeter punten aangeven.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

20 antwoorden op deze vraag

  • 0

dank voor je reactie...inschrijving is 100% gratis. als je een nieuwsbrief verstuurd dan komt er onder nieuwsbrief te staan..gepost met MailBot. (heel klein)

 

Als je dit niet wilt dan kun je voor 7 euro per maand een abonnement nemen.

 

Bij andere aanbieders betaalt men 50 tot 100 euro per maand.

 

De voorwaarden komen uiteraard nog hoor..volgende week gaat de site starten. Mensen kunnen zich alvast inschrijven en ik wil graag feedback hebben.....

 

Met de email adressen wordt niets gedaan...geen spam of iet iets anders. We gebruiken de email adressen alleen voor opslag.

 

 

Link naar reactie
  • 0

We gebruiken de email adressen alleen voor opslag.

Ik gebruik mijn loods voor opslag. Wat sla jij op in de email adressen?

 

Je site bestaat voor een groot gedeelte uit afbeeldingen. SEO technisch dramatisch. Bovendien niet handig voor slechtziende mensen die de tekst groter willen maken (CTRL- + ), want afbeeldingen worden niet groter.

 

Ik zou mijn bestand met adressen nooit doneren aan een "100% gratis!" website waarvan de identiteit van de eigenaar ook nog eens geheel ontbreekt..

 

Wat is jouw verdienmodel? Voor die paar mensen die voor 7 euro per maand het woordje "Mailbot" uit het mailtje willen halen kan jij niet rondkomen.

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Het gaat er ook niet om..om rond te komen van deze site. Maar dit is nou eenmaal toch het verdienmodel.....en ik denk een goed verdienmodel...

 

Meer kan ik er niet van maken....ik snap dat mensen misschien denken..hoe kan dat? Voor die prijs..maar dat maakt dit product zo uniek. En er komt duidelijk in de voorwaarden te staan dat wij niets doen met de mailadessen en niet met andere partijen delen. Nog sterker...we kunnen als administrator de mailadressen niet een zien in het dashbord.

 

Maat wat vind je van het concept? Voor die prijs?

 

Groet

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je site ziet er net zo spammerig uit als je site review verzoek hier.

 

Wat echt nog ontzettend veel erger is is dat je de meest basale beveiliging mist op je site. Bij het inschrijven kan ik javascript invoeren die je site vrolijkt uitvoert. Bovendien geeft dat ook nog een fijne SQL error met informatie waarmee ik naar alle waarschijnlijkheid al de adressen van je klanten kan opvragen.

 

Link naar reactie
  • 0

en omdat het vanmiddag zo mooi weer is zeg ik niet dat je site "ruk" is dat zeg ik eigenlijk nooit. Wel is je systeem niet "lekker" ik kan gewoon als account het zelfde email adres aanmaken als jouw sales/support account.

 

En over smaak valt niet te twisten.. gaan we dan ook maar niet doen...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

voorwaarden zijn gewoon standaard..zoals bij iedere aanbieder.....zoals het hoort...

 

Heerlijk die reacties..kom maar op...maakt de site alleen maar beter...

 

volgende week is de site ssl gecertificeerd...geheel nieuwe lay out (maar stond al op de planning)...

 

online support

 

en wat betreft..: hetzelfde email adres aanmaken als onze support account dat klopt niet helemaal......

 

de reacties zijn scherp en veel dingen wisten we zelf al en sommige dingen pikken we op..maakt de dienst alleen maar beter...

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2

voorwaarden zijn gewoon standaard..zoals bij iedere aanbieder.....zoals het hoort...

 

Heerlijk die reacties..kom maar op...maakt de site alleen maar beter...

 

volgende week is de site ssl gecertificeerd...geheel nieuwe lay out (maar stond al op de planning)...

 

online support

 

en wat betreft..: hetzelfde email adres aanmaken als onze support account dat klopt niet helemaal......

 

de reacties zijn scherp en veel dingen wisten we zelf al en sommige dingen pikken we op..maakt de dienst alleen maar beter...

 

 

 

 

 

 

 

 

sorry hoor maar als ik zaken met jou wil doen wil ik voorwaarden van jou. Zeker gelet op de privacy en de gevoeligheid van het mogelijk pikken van gegevens. Ik zou zomaar de indruk kunnen krijgen dat jij deze voorwaarden van een ander hebt gepikt of geleend ,,,

 

Maar ik wens je veel succes en ben blij dat je de punten positief op-pikt

 

edit: oeps ik zie nu dat je toch de voorwaarden hebt aangepast...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

voorwaarden zijn cruciaal denk ik...de gebruiker moet weten wat er gebeurd met de email adressen...want een klantenbestand is goud voor een ondernemer...

 

Door het ssl certificaat is dat gegarandeerd...voor de gebruiker...\

 

de voorwaarden zijn zeker niet gepikt alleen ze zijn voor een aanbieder van deze dienst vrijwel identiek.

 

Volgende week zal ik nogmaals mensen laten beoordelen...we hopen dan weer veel reacties te krijgen..

 

degenen die dan willen proberen krijgen een gratis abonnement zonder voettekst in de mails....

 

nogmaals dank

 

 

Link naar reactie
  • 0

voorwaarden zijn cruciaal denk ik...de gebruiker moet weten wat er gebeurd met de email adressen...want een klantenbestand is goud voor een ondernemer...

 

Door het ssl certificaat is dat gegarandeerd...voor de gebruiker...\

 

Ik val in herhaling wat betreft de beveiling maar dit is onzin. Een SSL certificaat garandeert *) alleen dat de informatie die een bezoeker op je site invult niet door derden te lezen is bij het verzenden naar jouw server. Het zegt niets over hoe veilig de gegevens daarna zijn.

 

*) althans doorvoor is het bedoelt, 100% garantie heb je nooit.

 

Ze hebben trouwens een virus naar je site vernoemd :D

Link naar reactie
  • 0

Ik zou mijn bestand met adressen nooit doneren aan een "100% gratis!" website waarvan de identiteit van de eigenaar ook nog eens geheel ontbreekt..

Voor zover ik kan zien heb je nog niet gereageerd op deze opmerking van Wouter. Bij de KvK kan ik je ook niet vinden. Bij SIDN zie ik dat je onderdeel bent van een ander bedrijf, maar dat zou ik dan wel op de site vermelden.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn certificaatuitgevers die een naamscontrole uitvoeren. Maar de gratis of super goedkope doen dat natuurlijk niet. Er zijn veel verschillende soorten.

 

en geen een van alle aanbieders garandeerd 100% beveiligde verbinding. Maar daar gaat de opmerking niet over het gaat er om dat een SSL beveiliging nog geen beveiliging is van de emailadressen die ik als ondernemer zomaar weg geef.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Even snel de website bekeken, wat ik niet zo mooi vind is dat het webdesign er erg slecht uit ziet. Maak het wat zakelijker, dit lijkt meer op een ebook (oplichting) verkoop site…

 

Het idee is verder niet zo gek, wat ik me wel afvraag. Wanneer ik na een aantal jaar toch wil overstappen naar een ander systeem is het dan mogelijk om de e-mail adressen te krijgen ? Of ben je die als ondernemer kwijt en kun je weer helemaal opnieuw de klanten gaan werven voor de nieuwsbrief ?

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Op de voorpagina staat "24/7 support". Lijkt me erg hoog gegrepen. Verder zit de html van de site vol met fouten en elementen die niet meer gebruikt mogen worden (zoals "font").

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.