• 0

welke boekhouder/ accountant raad jij mij aan ??

Beste higherlever vrienden, hoop jullie mij met een vraag kunnen helpen.

op korte termijn zal ik een kleine bedrijfje beginnen met een starter titel.. Ik heb niet al te veel verwachtingen net mijn webshop straks maar goed :-) Hierbij wil ik dan ervaren ondernemers dat toevallig op dit moment mijn berichtje lezen vriendelijk vragen om advies.

 

Ik heb namelijk een boekbouder/ accountant nodig dat tegen kleine maandelijkse kosten mij van belasting advies kan voorzien. Dus als er blauwe enveloppen door de brienbus vallen en nodige moeten worden ingediend gewoon dat ik geen terug kijken naar zal hebben. gewoon dat ik gerust kan bellen om een vraag en zo.. Als starter kan je eenmaal onverwachte kosten etc niet permitteren, heb liever bij aanvang een overzicht op jaarlijkse kosten. Als er eenmaal omzet is, tja dan is het geen probleem natuurlijk maar tot dan is laatste wat ik wil hoge schulden opbouwen terwijl geen omzet zal zijn.

 

Op internet heb ik paar tegengekomen; met euro 50,- per maand en uw administratie is in goede handen motto.

 

Liever heb ik eigenlijk advies van een ondernemer dat goede ervaring heeft met een accountant/ boekhouder in Zuid Holland.

Tip en advies is zeer welkom :-) alvast bedankt..

 

Miguel

alias: starteron

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb niet al te veel verwachtingen net mijn webshop straks maar goed :-)

.....

is laatste wat ik wil hoge schulden opbouwen terwijl geen omzet zal zijn.

 

Misschien kan ik je geruststellen:

- je bent in Nederland niet verplicht een webshop te beginnen! Als je zelf al weinig verwachtingen hebt ..

- het zal moeite kosten hoge belastingschulden op te bouwen als je geen omzet hebt.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

simonv... waar moet ik je advies plaatsen...?? simon is boos en wilt afreageren... :-)

Nou vertrouwen in ondernemen is een fabel, kijk maar naar duizenden faillementen afgelopen jaar van starters.. blijkbaar overmoed vind je niet :-) maar goed... blijkbaar is bij jou goed geregeld dat belastingpapieren gebeuren.. maar toch bedankt..

Link naar reactie
  • 0

Sorry, laat ik duidelijker zijn: ik wilde alleen maar zeggen dat ik niet goed begrijp waarom je een bedrijfje begint als je er zelf al weinig vertrouwen in lijkt te hebben? Dan lijkt het bijna een moeten in plaats van iets waar je helemaal voor wilt gaan omdat je een prachtig idee voor een webshop hebt.

 

Ik hoop dat iemand een goede boekhouder voor je weet: er bestaan uitstekende boekhouders, maar zoals je op HL kunt lezen ook mensen die er met de pet naar gooien. Succes!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.