• 0

Waarom huur je de ene vakantiewoning wel en de andere niet?

Goede middag,

 

Ik wil jullie graag de volgende vraag stellen. Als jij op vakantie gaat en ergens een vakantie woning huurt, wat is dan de top drie van dingen die de doorslag geven om een woning wel te huren en de andere niet.

 

Voorbeelden: uitzicht op zee, internet, meer dan een badkamer, bubbelbad, dichtbij het strand, rust of juist niet, tuin, zwembad, kinderbedje ....

 

Een andere vraag is. Hoe belangrijk is het voor jou als ondernemer om te kunnen werken tijdens de vakantie (al is het maar een kwartiertje per dag)en wat heb je daar dan voor nodig. (bureau, internet, een aparte kamer, fax, telefoon, ....)

 

Bedankt alvast

Arie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Voor mijn gezin is belangrijk:

 

 

[*]Woning en toegang tot woning rolstoelvriendelijk en het liefst alles gelijkvloers (mijn zoontje zit in een rolstoel)

[*]De woning moet op een rustige plaats staan maar ook weer niet te ver van alles vandaan.

[*]Ik hoef niet alle luxe maar wat er is moet het goed doen en schoon en netjes zijn. (geen tv met slecht beeld, geen vuile bedden, vuile vaatwasser, vieze pannen, enzovoort )

 

Wat ik verder belangrijk vind is dat er eerlijk gedaan wordt over een huis, als er vermeld staat dat er bijvoorbeeld een dvd speler aanwezig is moet hij er ook zijn, de fotos op internet moeten ook echt de fotos zijn van het huis. Wij hebben helaas al een paar keer meegemaakt dat dit niet het geval was..

Link naar reactie
  • 1

Ben benieuwd naar je plannen!

 

Voor mij belangrijk:

1. recensies van andere bezoekers die er geweest zijn (anders boek ik dus echt niet, behalve als ik op plek van bestemming nog iets anders kan zoeken zoals dat bijvoorbeeld in Servie is, dan betaal je nl pas bij aankomst en is er genoeg beschikbaar)

2. minimaal 2 slaapkamers zodat ik niet met dochter op 1 kamer slaap (anders 90% kans dat ik niet boek)

3. uit recensies moet blijken dat het schoon is en dat er geen geluidsoverlast is (anders boek ik zeker niet)

4. indien zomerbestemming dan airco, niet alleen voor warmte maar ook tegen muggen (ook dit is een deal breaker)

4. toen dochtertje nog kleiner was, waren restaurantjes op loopafstand een must omdat ze dan id buggy in slaap viel en dan wilde ik naar huis kunnen lopen omdat overzetten id auto betekende dat ze wakker werd. Nog steeds vind ik het veel lekkerder om 's avonds nr restaurantje te lopen ipv te rijden, maar geen must.

5. ruim balkon of tuin absolute pre, eigenlijk nog nooit zonder geboekt

 

Goed internet is voor ons heel belangrijk zodat we de winkel draaiende kunnen houden, dat lukt id vakantie al met een uurtje per dag. Kan eventueel ook via de Droam dus hoeft niet per se bij accommodatie te zitten maar is wel fijner. Zeker als die het ook bij het zwembad ofzo doet.

 

Een tafel is wel nodig want met 2 laptops samen, is op de bank de hele vakantie niet fijn. Maar dit kan simpel tafeltje zijn.

Link naar reactie
  • 0

Ben benieuwd naar je plannen!

 

Over mijn plannen kan ik op dit moment nog niet al te veel vertellen omdat ze nog in de maak zitten ;D maar het heeft te maken met het huren van door de crisis leegstaande woningen en die weer door te verhuren aan touristen (die toevallig ook ondernemer zijn)

 

Groeten en prettig weekend

Arie

Link naar reactie
  • 1

omdat ik de ene vakantie woning mooi vind en de andere niet.

 

Omdat de ene vakantiewoning in een voor mij (en mijn kinderen) aantrekkelijke omgeving staat en de andere niet.

 

Omdat de ene vakantiewoning een goede prijs heeft voor mij en de andere niet.

 

Omdat de ene aanbieder mij een duidelijke prijs geeft en de andere aanbieder plots nog met 8 extra verplichte kostenposten komt (in 95% van de gevallen reden om boekingsproces direct af te sluiten)

 

Internet vind ik toch wel erg fijn om te hebben, al is het maar om de mail af en toe te kunnen controleren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.