• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe site voor digitale beeldbewerking ?

Omschrijving van je concept:

"Remove The Background B.V." verzorgt digitale beeldbewerking, met name productfoto's voor E-tailers.

 

Er zijn al veel bedrijven dit dit doen (vooral in het verre oosten), alleen is de manier waarop Remove The Background dit doet zeer vernieuwend.

 

- Men maakt een een account aan op http://www.removethebackground.nl

- Creeert een template waarin men aangeeft wat voor bewerkingen er gedaan moeten worden aan de productfoto's.

- Bij het aanmaken van je template zie je exact wat de kosten zijn, geen gedoe met complexiteit staffels of contracten etc.

- je upload je foto's

- Betaalt via Paypay / Creditcard (IDEAL wordt nu geintegreerd )

- Via geautomatiseerde emails word je gedurende het hele proces op de hoogte gehouden en je download ze als ze klaar zijn.

 

Iedereen krijgt altijd 1 - 3 productfoto's gratis als "Free trail".

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

In de grote lijnen staat alles goed.... De nederlandstalige website is nu 7 dagen in de lucht... Er zitten tekstueel / grafisch VAST EN ZEKER kleine foutjes in de site die ik 'niet meer zie' omdat ik het meeste al 1000x langs heb zien komen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Productfoto's moeten nu eenmaal bewerkt worden. Het is een noodzakelijk kwaad.

Het is niet Sexy, dat moet je het ook niet willen maken.

 

- Wij willen het eenvoudiger maken voor e-tailers om snel te laten doen.

- Een duidelijker prijsstructuur handhaven zodat men exact weet waar men aan toe is.

 

Daarbij willen we het zo goedkoop mogelijk aanbieden, liefst met zo min mogelijk tussenkomst van persoonlijk contact. Natuurlijk zijn we bereikbaar, maar we proberen de noodzaak ervan tot een minimum te beperken. Dat scheelt in personeel en dus in de kosten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Veel bedrijven hanteren complexiteitsstaffels en lastige contracten met aparte prijsafspraken.

Als je 10.000 afbeeldingen wilt laten doen, weet je nooit precies wat het kost. OF je moet eerst alles opsturen en ze een inschatting laten maken, maar dan ben je al zover in het proces dat je bijna niet meer rond wil gaan shoppen.

 

Door het aanmaken van een template, kan een klant DIRECT een heldere en lage prijs krijgen.

 

Onze kwaliteitscontrole zit in Vietnam. Het werk wordt wereldwijd gedaan door freelancers waardoor we 24 uur per dag onze diensten aan kunnen bieden en geen problemen hebben met schaalbaarheid als mensen met grote hoeveelheden productfoto's komen.

 

Daarnaast bieden we een API aan waardoor wij productfoto's via derden kunnen ontvangen en aanbieden. Momenteel wordt er druk gewerkt aan de integratie met drie grote E-Commerce platforms : Magento, Shopify, Prestashop.

 

Ontwikkelaars zijn vrij om ook voor andere platforms koppelingen te maken, hiermee kunnen deze ontwikkelaars een kickback verdienen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Voorheen heb mijn andere site http://www.uwproductfotograaf.nl onderworpen aan een facelift via Higher Level, dat is me toen ERG goed vallen.

 

Ik hoop dat mensen positief reageren op deze vernieuwende manier van digitale beeldbewerking en dat ik middels opbouwende kritiek dit initiatief nog veel succesvoller kan maken.

 

 

 

 

Voor digitale beeldbewerking : http://www.removethebackground.nl

Voor alle soorten productfoto's : http://www.uwproductfotograaf.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Altijd leuk om reviews van klanten te lezen, zeker als je reclame maakt met "Onze klanten houden van ons" en "We hebben enorm veel positieve klantreviews". De eerste review scoort echter een zware onvoldoende (4 dagen geleden) en de volgende review is van 12 december 2011. Vervolgens bijna 20 stuks met dezelfde datum van allemaal beoordelaars met een blanco profiel. Dat roept bij mij wel wat vragen op.

 

Datzelfde geldt voor de zin in je privacy policy "We verzamelen alleen die gegevens die nodig zijn om u te helpen gebruik maken van leningen ..." ???

 

Hier en daar is nog wat Engels achtergebleven, gaat de uitlijning van opties niet helemaal goed en je gebruikt "u" en "jij" door elkaar, dat staat wat slordig.

Link naar reactie
  • 0

Hi John, Goed weer van je te horen :)

 

Die 'blanco' profielen... dat zijn klanten die via de site betellen en dan een automatische review mail krijgen. De niet blanco profielen, zijn van mensen die de tijd hebben genomen om bij trustpilot dat profiel helemaal in te vullen OF van mensen die via een facebook account zijn ingelogd.

 

Zitten nog een hoop taalfoutjes in ja... ook de U en jij... Working on it !

 

Hoe is verder de algehele beleving van de site ? En wat vind je van de dienst zelf ?

Voor digitale beeldbewerking : http://www.removethebackground.nl

Voor alle soorten productfoto's : http://www.uwproductfotograaf.nl

Link naar reactie
  • 0

Die 'blanco' profielen... dat zijn klanten die via de site betellen en dan een automatische review mail krijgen.

Maar waarom dan half februari zo'n 20 reviews ineens en daarna niets meer?

 

[Edit] En in totaal zijn het ook maar 47 reviews, verspreid over een jaar. Voor een internationale organisatie waarbij het dagshift-team in Vietnam alleen al 12 medewerkers telt voelt dat voor mij erg scheef.

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het de warmte hoor, maar waarom vraag je feedback op een site die niet de jouwe is? Je bent de managing director voor een internationaal opererende website en dan ben jij verantwoordelijk voor het Nederlandstalige deel. Jouw invloed op deze site lijkt me beperkt, onze feedback heeft waarschijnlijk ook maar weinig impact. Als je dan toch om een review vraagt, dan heb ik het idee dat je op zoek bent naar wat exposure...

 

Ondanks het bovenstaande, toch nog wat feedback mijnerzijds - ik ben de beroerdste niet ;)

 

Je hoofdmenu is klein maar onlogisch. De link voor developers hoort absoluut niet thuis in de hoofdnavigatie, dat zou veel eerder een item in de footer moeten zijn. Daarnaast mis ik:

- wat jullie nu precies doen op grafisch gebied, welke handelingen mogelijk zijn;

- hoe jullie werken en hoe snel jullie dan zijn;

- een optie voor foto's uploaden, dat is nu prijzen maar is het logisch om die twee gelijk te stellen?

 

Sommige zaken worden elders besproken maar zeker niet op de plaats die er toe doet en dat is de navigatie. Ook de procedure voor aanmelden / uploaden van foto's is nu onduidelijk, dat gaat je zeker klanten kosten.

 

Het is een kleine site maar desondanks kan ik 2x inloggen, maar liefst 4 pagina's gaan over het vrijmaken van beelden en zo komen er nog wat doublures voor op de site... ??? Als ik naar de teksten kijk en de vormgeving er van, dan besluipt me het gevoel van een slechte poging tot seo...

 

Er is nog wel meer aan te merken op deze site maar ik vind het wel even genoeg zo. Het idee achter de site heeft potentie, van de uitvoering krijg ik een vreemde smaak in mijn mond. Desondanks succes gewenst!

 

iOptimize

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Ik ken deze handel toevallig en op zich vind ik het er aardig uit zien... Maar ik wil dan toch wel 'ff' opmerken dat dit niet iets nieuws is.... jij doet het daar, andere doen het op Bali en andere vast weer ergens anders...

 

Suc6!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Die 'blanco' profielen... dat zijn klanten die via de site betellen en dan een automatische review mail krijgen.

Maar waarom dan half februari zo'n 20 reviews ineens en daarna niets meer?

 

[Edit] En in totaal zijn het ook maar 47 reviews, verspreid over een jaar. Voor een internationale organisatie waarbij het dagshift-team in Vietnam alleen al 12 medewerkers telt voelt dat voor mij erg scheef.

 

Dat heeft te maken met dat heel india vervolgens deze mensen gaat benaderen op facebook en linkedin.... ;) Dus daar zijn we wat anders voor aan het bedenken. Maar je hebt groot gelijk, het staat nu een beetje 'raar'

Voor digitale beeldbewerking : http://www.removethebackground.nl

Voor alle soorten productfoto's : http://www.uwproductfotograaf.nl

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het de warmte hoor, maar waarom vraag je feedback op een site die niet de jouwe is? Je bent de managing director voor een internationaal opererende website en dan ben jij verantwoordelijk voor het Nederlandstalige deel. Jouw invloed op deze site lijkt me beperkt, onze feedback heeft waarschijnlijk ook maar weinig impact. Als je dan toch om een review vraagt, dan heb ik het idee dat je op zoek bent naar wat exposure...

 

Ondanks het bovenstaande, toch nog wat feedback mijnerzijds - ik ben de beroerdste niet ;)

 

Je hoofdmenu is klein maar onlogisch. De link voor developers hoort absoluut niet thuis in de hoofdnavigatie, dat zou veel eerder een item in de footer moeten zijn. Daarnaast mis ik:

- wat jullie nu precies doen op grafisch gebied, welke handelingen mogelijk zijn;

- hoe jullie werken en hoe snel jullie dan zijn;

- een optie voor foto's uploaden, dat is nu prijzen maar is het logisch om die twee gelijk te stellen?

 

Sommige zaken worden elders besproken maar zeker niet op de plaats die er toe doet en dat is de navigatie. Ook de procedure voor aanmelden / uploaden van foto's is nu onduidelijk, dat gaat je zeker klanten kosten.

 

Het is een kleine site maar desondanks kan ik 2x inloggen, maar liefst 4 pagina's gaan over het vrijmaken van beelden en zo komen er nog wat doublures voor op de site... ??? Als ik naar de teksten kijk en de vormgeving er van, dan besluipt me het gevoel van een slechte poging tot seo...

 

Er is nog wel meer aan te merken op deze site maar ik vind het wel even genoeg zo. Het idee achter de site heeft potentie, van de uitvoering krijg ik een vreemde smaak in mijn mond. Desondanks succes gewenst!

 

iOptimize

 

 

 

Hiya... De afgelopen 3 maanden zijn de verschillende landen sites de lucht in gegaan, voorheen was het 1 internationale site. Ik vraag feedback omdat we per land nog veel kunnen aanpassen. Daar hebben we best wel veel mogelijkheden toe.

 

Wat we doen op grafisch gebied, heb je het filmpje niet gezien? Als je klikt op prijzen, dan zie je toch een heel drop down menu waarin je heeeeel veel opties aan kunt vinken ? En hoe snel we zijn, je ziet toch dat je kunt kiezen uit opleveretijden van 24 uur / 72 uur / 1 week ?

 

Wel even goed kijken dan he ;)

 

 

Voor digitale beeldbewerking : http://www.removethebackground.nl

Voor alle soorten productfoto's : http://www.uwproductfotograaf.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik snap er geen bal van, is deze gehele website nou van jou of zit jij in zo'n soort partnerprogramma?

 

Het concept komt uit denemarken, de hele productie kant is ingericht en nu moet ik ervoor zorgen dat de site hier in de benelux zo goed mogelijk gaat lopen. Dus de input van higherlevel wordt gewaardeerd. Dat is toch niet zo heel vreemd ofwel ? :/

Voor digitale beeldbewerking : http://www.removethebackground.nl

Voor alle soorten productfoto's : http://www.uwproductfotograaf.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Hiya... De afgelopen 3 maanden zijn de verschillende landen sites de lucht in gegaan, voorheen was het 1 internationale site. Ik vraag feedback omdat we per land nog veel kunnen aanpassen. Daar hebben we best wel veel mogelijkheden toe.

 

Wat we doen op grafisch gebied, heb je het filmpje niet gezien? Als je klikt op prijzen, dan zie je toch een heel drop down menu waarin je heeeeel veel opties aan kunt vinken ? En hoe snel we zijn, je ziet toch dat je kunt kiezen uit opleveretijden van 24 uur / 72 uur / 1 week ?

 

Wel even goed kijken dan he ;)

 

 

Maak je over mijn "goede kijken" geen zorgen. Ik heb een minuutje of 20 jouw site doorgeakkerd en ik weet nu behoorlijk goed wat er doen valt en wat er op staat. Het punt is alleen dat jij van jouw potentiële klanten niet zoveel tijd zult krijgen. Stel dat ze maximaal 1,5 minuut op jouw site zijn, in die korte tijd moet jij het volgende communiceren:

- wie jullie zijn

- dat jullie goed en snel zijn

- welke diensten jullie verlenen

- hoe het bestellen van vrijgemaakte foto's gaat

- en... je moet ze verleiden foto's bij je aan te leveren

 

Een behoorlijke uitdaging. Ik ben dan ook heel benieuwd naar je conversiepercentage...

 

Jij kent deze site van haver tot gort en jouw voorkennis maakt je een blind voor de wijze waarop bezoekers / potentiele klanten jouw site ervaren en gebruiken. Kun je van op aan dat ze het (leuke) filmpje gezien hebben? Nee! Voor de mogelijke levertijden moet ik klikken op prijzen (is dat een logische stap?) en daar moet ik onder 'Oplevertijd' de opties aanklikken om de mogelijkheden te bekijken. 2x klikken en teveel nadenken over hoe jouw site werkt om kennis te nemen van levertijden? Oei, je vraagt doorzettingsvermogen van je klanten... En zo is er nog meer essentiële informatie verstopt op je site of zelfs afwezig.

 

Het bestelproces komt mij ook niet logisch over eerlijk gezegd. Je begint met de grafische opties die ik al dan niet wil benutten, duidelijk. Klik ik vervolgens op Upload foto's, dan vraag je me om mijn adresgegevens en aanverwanten. Huh? Niet logisch en onverstandig tegelijk. Als mensen eenmaal hun foto's hebben geupload, dan hebben ze al een aanzienlijke investering in tijd verricht: foto's selecteren en uploaden. Het invoeren van de administratieve gegevens zal daarbij vergeleken gering zijn. Na die eerste grote stap voelt het vervolg als gemakkelijk aan, speel daar op in.

 

Ik heb nog 1 simpel advies voor je: doe eens een usability test van je site met een potentiële klant. Laat hem/haar eens naar jouw site kijken en laat deze persoon foto's bestellen. Jij houdt absoluut je mond en luistert en kijkt alleen maar. Ik denk dat je hier enorm veel van gaat leren en... dat je zult schrikken van het commentaar van de tester...

 

Succes,

iOptimize

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.