• 0

Welke mogelijkheden kan ik bieden?

Hallo,

 

De afgelopen 2 jaar ben ik erg druk geweest om mijn site op te bouwen. In de loop der jaren heb ik mijn hele verdienmodel om gegooid. In 1e instantie wilde ik mijn site onderhouden door middel van banner verkoop maar al snel merkte ik dat de markt daarvoor veranderd is en eigenlijk nog weinig gebruikt wordt.

 

In de afgelopen 2 jaar ben ik alleen maar bezig geweest om content op de site te zetten, bezoekers aan te trekken en een groot social medium netwerk op te bouwen. De site trekt nu gemiddeld tussen de 250 en 500 bezoekers per dag. En door wat wijzigingen in mijn SEO zie ik die cijfers de afgelopen dagen (ondanks de vakantie/komkommertijd) nog verder stijgen.

 

Nu ik eindelijk met mijn site de juiste richting op ga zou het toch erg fijn zijn als ik meer geld met de site ga verdienen. Ik merk wel dat er op dit moment veel vraag is naar advertorials. Dit biedt ik dan ook aan maar wat zou ik nog meer met mijn site kunnen betekenen voor bedrijven? Op welke manier zouden zij van mijn bezoekers en social medium netwerk gebruik kunnen maken? Welke mogelijkheden kan ik hen voor een kleine onkostenvergoeding kunnen bieden?

 

Groeten Danielle

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Leuke website :) Lijkt me goed geschikt voor affilliate producten/reclame. Veel grote woonketens/tijdschriften/webshops zijn tegenwoordig aangesloten bij dat soort partnerprogramma's dus misschien kun je daar eens naar kijken.

 

Daarnaast kun je advertentieruimte aanbieden op je blog, Facebook, nieuwsbrief of elk ander medium wat veel gelezen wordt door je leden. Niet alleen in de vorm van banners, maar juist door middel van content marketing. Op die manier benadeel je je leden niet met vervelende banners, en maar zorg je wel voor relevante reclame.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor het compliment. Aflliate heb ik geprobeerd maar het lijkt op mijn site niet te werken. Al hoorde ik wel dat affiliate zeker 12 weken moeten duren voordat je resultaat ziet.

 

Contentmarketing is een middel waar ik mij nu erg op richt. Dit geeft ook een goed effect aan de site omdat het artikelen zijn die aansluiten bij mijn bezoekers.

Link naar reactie
  • 0

Bah, ik wordt spontaan zeeziek van die website. Inspiratie begint bij jezelf, niet bij een verdienmodel. En laat eens een echte grafisch ontwerper kijken naar het design, want dat zwabbert door alle pagina's heen.

 

Sinds wanneer is het een misdaad om op een ondernemersforum te discussieren over een verdienmodel? Omdat de site toevallig het woord 'inspiratie' in de titel heeft. Kom op zeg.

 

Bedankt voor het compliment. Aflliate heb ik geprobeerd maar het lijkt op mijn site niet te werken. Al hoorde ik wel dat affiliate zeker 12 weken moeten duren voordat je resultaat ziet.

 

Contentmarketing is een middel waar ik mij nu erg op richt. Dit geeft ook een goed effect aan de site omdat het artikelen zijn die aansluiten bij mijn bezoekers.

 

Affilliate kost inderdaad tijd, en het is belangrijk dit netjes in je website verwerken zodat je bezoekers niet het gevoel krijgen overstelpt te worden met reclamelinks.

 

Wanneer je meer uit je content marketing wilt halen is het belangrijk dat de structuur van je website beter in elkaar steekt. Je blog hoort daarbij op je homepage, nu moet ik nog doorklikken. Verder kun je veel meer halen uit die rechtkolom, qua advertentieruimte. Begin maar eens door de boel beter uit te lijnen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als ik de website open moet ik, zonder te weten wat ik op de website verwachten kan, al een keuze maken tussen particulier en bedrijf. Klik ik op bedrijf dan staat er wel een tabje met woonkamer maar geen inhoud eronder. Op zoek naar de Home-knop maar die is er niet. Op het logo klikken lukt dan wel.

Als particulier gekeken, staat er opeens wel een home-knop. En dan kom je eindelijk op een pagina waar tekst staat.

Klik ik op een serie foto's dan staat overal dezelfde tekst onder. Niet handig voor google.

Voordat je over een verdienmodel nadenkt zou ik eerst over de website zelf nadenken.

Link naar reactie
  • 0

Beide bedankt voor je reactie. En TwaBla als de site dus interieur.nl had geheten had ik er wel geld mee mogen verdienen? En als ik er geen geld mee wilde verdienen zat ik hier niet op dit forum. Ken weinig ondernemers die een gratis bedrijf runnen.

 

Sabra, het wijzigen van de site en verplaatsen van de belangrijkste inhoud staat bovenaan mijn lijstje. Binnenkort ga ik daar ook echt mee aan de slag. Ik ben al een aantal weken aan het brainstormen wat de juiste opzet zal moeten worden.

 

Wat betreft de huidige advertentie mogelijkheden naast de foto's, de layout is nu zeker niet mooi dus ook die zal bij het wijzigen worden meegenomen.

Link naar reactie
  • 0

 

Sinds wanneer is het een misdaad om op een ondernemersforum te discussieren over een verdienmodel? Omdat de site toevallig het woord 'inspiratie' in de titel heeft. Kom op zeg.

 

 

Een site met inspiratie in de naam mag best wel enige inspiratie uitstralen. Je ziet het op het forum: niemand doet mee. Niks inspiratie. Dit is een voorbeeld van: hoe verdien ik niks omdat ik te snel wil verdienen. Gemaakt door een reclamebureau dat geen verstand heeft van grafisch ontwerp.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Sinds wanneer is het een misdaad om op een ondernemersforum te discussieren over een verdienmodel? Omdat de site toevallig het woord 'inspiratie' in de titel heeft. Kom op zeg.

 

 

Een site met inspiratie in de naam mag best wel enige inspiratie uitstralen. Je ziet het op het forum: niemand doet mee. Niks inspiratie. Dit is een voorbeeld van: hoe verdien ik niks omdat ik te snel wil verdienen. Gemaakt door een reclamebureau dat geen verstand heeft van grafisch ontwerp.

 

Daar heb je 100% gelijk in. Maar deze reactie is onderbouwd en je vorige gewoon bot.

Link naar reactie
  • 0

Los van of het een mooie website is of niet;

 

Je geeft de inspiratie, maar niet de folllow up

 

Dus of je verkoopt zelf de producten of je gaat het toch via affiliate proberen

Kijk eens bij fonq.nl weet dat zij hier erg mee bezig zijn, maar ook veel andere webpartijen zijn hier groot in.

 

Je kan makkelijk hier met het doorsturen van de bezoekers, het zelf verkopen ( maar niet zelf leveren), of zelf verkopen én zelf te leveren. Maar volgens mij is dat laatste niet je bedoeling.

 

Denk graag mee met ondernemers, hoor dagelijks tientallen verhalen en oplossingen die ook voor andere interessant kunnen zijn. Als pinautomatenleverancier ( www.pindirect.nl) komen we iedere dag weer met enthousiaste ondernemers in aanraking

Link naar reactie
  • 0

Hoi Peter,

 

Je bent de 3e deze week al die dat tegen mij zegt maar ik zelf ben nog niet tevreden met het aantal, ik wil echt tussen de 500 en 1000 bezoekers per dag. De bezoekers nemen de laatste tijd weer erg toe. Straks met het nieuwe deel dat ook net als de blog zal werken op wordpress zal de site nog google vriendelijker zijn. En hopelijk kan over een half jaar de hele site over op wordpress en kunnen een aantal nu nog google onvriendelijke items uit de site gehaald worden.

 

Groeten danielle

Link naar reactie
  • 0

De site ziet er mooi uit! Maar je ziet het, vraag een mening van mensen en je krijgt 100 verschillende reacties...

 

Even een paar vragen die in mij opkomen:

1: wat weet je van je bezoekers (uniek of steeds dezelfde)?

2: wat is je uiteindelijke doel van de site? ik lees nu veel verschillende ideeën. Dit heeft uiteraard invloed op je verdienmodel.

3: hoe zie je dit in de komende jaren?

4: hoe verwacht je meer bezoekers te krijgen?

 

Gr.

 

Steven

 

http://www.compasscourse.nl | Projectbegeleiding voor webdesign en marketing

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.