• 0

Financiering bedrijf

Beste,

 

Ik heb sinds 3 jaar een klein ondernemingkje als free lance dj, horeca adviseur en partyplanner. Nu ben ik sinds kort gestopt met mijn 'day' job en zie ineens super veel kansen om mijn bedrijf uit te bouwen naar een succesvolle onderneming in de horeca/evenementen branche. Ik heb uit eigen zak 2 stagiaires ingehuurd om voor mij marktonderzoek te doen en hieruit bleek dat een kleine investering mij ineens midden tussen de huidige spelers in de markt zouden plaatsen. Het zou gaan om simpele dingen als een goede huisvesting voor kantoor en kantoorbenodigheden zodat ik me kan focussen op het bedrijf. Zeg maar de onderneming echt professioneel maken ipv vanuit mijn 'garage' ondernemen.

 

Wie kan mij helpen met informatie over het aanvragen van een MKB garantie via de bank. Een kleine lening van max 10.000 zou voldoende zijn om mij ruim een jaar zorgenloos te kunnen laten ondernemen maar omdat ik nu alleen maar mijn levensonderhoud en onkosten kan bekostigen kan ik dat zelf niet opbrengen.

 

Heeft iemand advies voor me?

 

Alvast bedankt.

 

Rene

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
Wie kan mij helpen met informatie over het aanvragen van een MKB garantie via de bank. Een kleine lening van max 10.000 zou voldoende zijn om mij ruim een jaar zorgenloos te kunnen laten ondernemen maar omdat ik nu alleen maar mijn levensonderhoud en onkosten kan bekostigen kan ik dat zelf niet opbrengen.

 

Waar sta je dan na dat jaar? De belangrijkste reden voor een krediet is groei. Investeren in huisvesting en kantoorbenodigdheden is geen garantie voor succes. extra klanten en omzet wel.

 

Waar wil je die 10k aan uit geven? In plaats van zelf een kantoor inrichten zou je ook een kantoor per dag(deel) kunnen huren. zijn vaak professioneel ingericht en goedkoper als je maar incidenteel een werkplek nodig hebt om klanten te ontvangen. Ik ga er vanuit dat je als horeca adviseur en partyplanner vaker bij de klant op bezoek gaat dan dat jij hem ontvangt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.