Carpooltopic The Next Event 1 september 2012

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Heb je je aangemeld voor The Next Event en biedt je carpoolplaatsen aan of heb je een carpool date nodig? Geeft dit dan in dit topic aan.

 

LET OP: de meeste navigatiesystemen wijzen NIET naar de exacte eindbestemming als je Valburg in het systeem gebruikt (je eindigt dan op het viaduct over de A15, ga terug naar de rotonde en volg richting Herveld). We adviseren je daarom toch even deze routebeschrijving bij de hand te houden. Of het adres te koppelen aan Herveld. De locatie ligt tussen deze 2 dorpen.

 

 

De locatie Omnivents Valburg is ook te bereiken met openbaar vervoer: vanaf station Elst, bus 35 richting Valburg, uitstappen bijna voor de deur !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dacht eerst om met het OV te gaan, maar dan blijkt vanuit Groningen ik uiterlijk 10 voor 6 's avonds weer terug te moeten. Ja, dat is geen doen, dus leen van mijn lieftallige kennis een auto (A).

 

Betekent ook dat ik 2 of 3 mensen kan meenemen op de heenweg. Terug kan ook, maar dat is nog dezelfde avond/nacht.

 

Globaal rijd ik over de route; Groningen - Assen - Hoogeveen - Meppel - Zwolle - Apeldoorn - Watergoed Valburg.

 

Interesse? Stuur dan een DM!

Link naar reactie

Als er trouwens iemand begin van de middag vanuit Arnhem/Nijmegen richting Watergoed gaat, en aan het eind van de avond weer terug, en ook nog bereid zou zijn mij een slinger te geven...graag!

 

Ik zit vlakbij het eind van de A15, randje Bemmel.

Mijn route is gewijzigd: ik kom uit Wageningen.

 

Otwel: ik pik je wel op.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie

Aangeboden; een vroege rit vanaf omgeving Alkmaar. Er is plek voor 1 iemand. Bij enigszins droog weer zal je haar niet meer goed zitten als we gearriveerd zijn bij het evenement. Weinig tot geen ruimte voor bagage. Auto staat nu nog bij de garage voor onderhoud. Maar ik neem aan dat we zaterdag op tijd aan zullen komen. Wie durft?

 

EDIT en als de auto er zin in heeft kan je ook mee terug rijden natuurlijk. :)

Link naar reactie

als iemand nog een plekje heeft voor de terugreis naar Nijmegen (Dukenburg) graag.

 

Zag net dat er goed te komen is maar dat de terugreis onmogelijk is (laatste mogelijkheid voor terugreis met OV is om 17:55 en dan doe je er 2:33 uur over )

Hoi Daniël,

 

Zaterdag rij ik via Eindhoven-Nijmegen-Valburg dus ik kan je ophalen en terugbrengen.

 

Vriendelijke groet,

 

Bob

Link naar reactie

Ik heb eventueel nog 2 plekken op de achterbank over op de route;

 

Groningen - Assen - Hoogeveen - Meppel - Zwolle - Apeldoorn - Landgoed Watergoed

 

's Ochtends vertrek ik op tijd vanuit Groningen (8.00 uur), ik ga dezelfde avond ook weer terug, maar dan in omgekeerde volgorde naar Groningen. Wel rijd ik de afstand in minimaal 2 etappes.

 

PM of DM me maar bij interesse.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.