• 0

Ervaringen Beslist.nl

Goedemorgen mede forum-genoten,

 

Ondertussen ben ik de afgelopen weken al druk bezig geweest met het verbeteren en uitbreiden van mijn website, welke ik in juli gelanceerd heb: www.partywinkel.nl

 

Inmiddels heb ik als eerste middel om klanten te bereiken Admarkt van marktplaats ingezet, aangezien ik feestartikelen aan consumenten verkoop. De eerste bestellingen lopen nu gelukkig binnen. Echter ben ook ik op zoek naar meer mogelijkheden om mijn webwinkel onder de aandacht te brengen bij het publiek. Google Adwords, zal zeker een middel zijn welke ik snel ga gebruiken, echter doordat ik hier nog niet goed in thuis ben (ik heb een aantal boeken hiervoor klaarliggen) ben ik alvast gaan kijken naar de positie van mijn producten in Google. Hierbij kom ik vaak de website: Beslist.nl tegen. Veel van mijn concurrenten zijn hierop actief.

 

Ik heb al op het forum gezocht naar Beslist.nl echter kon ik hier niet direct een topic over vinden.

 

Waar ik dan ook benieuwd naar ben, zijn jullie ervaringen omtrent deze site. Wat ik in ieder geval uit de informatie op deze site kon opmaken, is dat zij een CPC hanteren van 0,10 eurocent bij een Pro account. Adviseren jullie mij hier gebruik van te maken?

 

Ik hoor jullie ervaringen graag even.

 

Groetjes,

Casper

 

 

De Partywinkel: ieder feest begint HIER.

 

Bij Partywinkel.nl kunt u terecht voor ballonnen, vlaggen, leeftijdsfeesten, themafeesten (Hawaiifeest), kinderfeesten, geboortefeesten, Abraham & Sarahfeesten, Huwelijksfeesten en alle andere feesten.

 

PartyWinkel.nl steunt KIKA.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waar ik dan ook benieuwd naar ben, zijn jullie ervaringen omtrent deze site. Wat ik in ieder geval uit de informatie op deze site kon opmaken, is dat zij een CPC hanteren van 0,10 eurocent bij een Pro account. Adviseren jullie mij hier gebruik van te maken?

 

Ik hoor jullie ervaringen graag even.

 

Groetjes,

Casper

 

 

 

10 bezoekers voor 1 eurocent is natuurlijk niet duur. Ik ken de kwaliteit van de bezoekers niet, maar dat is natuurlijk het proberen waard. Ik heb dan ook een ander advies: verdiep je even in het gebruik van komma's en het gebruiken van eenheden, het verschil tussen 0,1 euro en 0,1 eurocent is vrij groot namelijk ;-)

www.BigBossMedia.nl - Website-exploitatie en zoekmachineoptimalisatie

Link naar reactie
  • 0

Toevallig dat je net 'n topic erover opent. Ik ben meerdere keren door hun gebeld of ik interesse heb. Mij werd uitgelegd dat je kan beginnen met 600,- 'prepaid', dus je maakt 600,- naar hun over en kan zelf bepalen hoeveel je per klik betaald (hoe hoger het bedrag hoe hoger op de pagina). Zodra het op is krijg je melding zodat je kan kiezen of je door wil gaan of niet.

De producten die ik verkoop kom ik daar nog niet tegen. Volgens hun 'wordt er vaak op gezocht' bij hun maar hoe vaak kon hij niet noemen. Wel is het natuurlijk zo dat je hun vaak tegen komt via google. Je betaald per klik, dus als 1 bezoeker op 5 van je artikelen klikt betaal je 5x, ze filteren alleen weg als iemand 10x op dezelfde link klik (voor het geval concurrenten je willen pesten).

 

Ik denk niet dat ik het ga doen, stop het geld liever in andere manieren zoals google adwords....plus vooral ik heb heel veel artikelen die maar paar euro kosten, denk dat het eerder interessant is als je duurdere artikelen verkoopt.

Link naar reactie
  • 0

BigBoss: ik bedoelde inderdaad 10 eurocent per click. Dank voor de scherpte ;D.

 

Ook ik denk inderdaad dat Google Adwords de belangrijkste bron gaat worden om klanten binnen te halen. Wellicht inderdaad dat de Lite account interessant is om eerst te proberen. Ik ga hier dit weekend even naar kijken.

 

Zijn er nog meer mensen met ervaringen, omtrent Beslist.nl?

 

Gr.

Casper

De Partywinkel: ieder feest begint HIER.

 

Bij Partywinkel.nl kunt u terecht voor ballonnen, vlaggen, leeftijdsfeesten, themafeesten (Hawaiifeest), kinderfeesten, geboortefeesten, Abraham & Sarahfeesten, Huwelijksfeesten en alle andere feesten.

 

PartyWinkel.nl steunt KIKA.

Link naar reactie
  • 0

De zogenaamde 'lite' versie is ons volledig gratis Starters Account. Hiermee kun je zonder kosten te maken ervaren wat het effect van Beslist.nl. Het enige wat je moet doen is je aanmelden bij Beslist.nl. Dit kan op cl.beslist.nl. Hier zie je ook de verschillen tussen de twee accounts. Het aanmeldproces is vrij eenvoudig, zie ook onze handleiding.

 

En omdat het account volledig gratis is, is er eigenlijk geen reden om dit niet te proberen. Zo maken de ruim 250.000 online shoppers die dagelijks op Beslist.nl komen toch kennis met je shop. Meer weten? Neem dan contact op met sales@beslist.nl.

 

Link naar reactie
  • 0
Ik denk niet dat ik het ga doen, stop het geld liever in andere manieren zoals google adwords....plus vooral ik heb heel veel artikelen die maar paar euro kosten, denk dat het eerder interessant is als je duurdere artikelen verkoopt.

 

Dat soort vergelijkingssites doen vaak ook aan adwords.

Zij plaatsen dan dus voor jouw website adwords advertenties die via hun site omgeleid worden naar jouw shop.

 

Ik ben zelf eens door zo ene bedrijf benaderd en uit mijn berekening (b)leek het goedkoper om dat via hun te laten lopen met adwords als zelf adwords advertenties te plaatsen.

 

Ben er toen niet op ingegaan om dat de tijd nog niet rijp was voor mijn site met dat soort campagnes.

Link naar reactie
  • 0

Ben zelf al enkele jaren klant van beslist.nl en ik ben tot op heden erg tevreden.

 

Ik moet ook zeggen dat beslist.nl na mijn inzicht een van de beste vergelijkers is op dit moment (tevens ook een van de snelst groeiende.)

 

Als je een webwinkel hebt of gaat beginnen raad ik zeker aan om een productfeed te maken en deze aan te leveren bij de diverse vergelijkers.

 

Dit zorgt voor meer naamsbekendheid en als je het goed monitor ook voor meer omzet en winst.

 

Let wel wat je prodcutfeed van goede kwaliteit is en deze zo volledig mogelijk aanbied bij de diverse vergelijkers.

Op deze manier heb je de eerste concurentie slag al gemaakt.

 

Succes met je webshop! ;)

Link naar reactie
  • 0

Beslist.nl hanteert een vreemde manier voor het bepalen van het aantal (wat zij noemen) clicks.

Zij registreren nog meer clicks dan het totale aantal bezoekers van mijn site.

Volgens mijn Apache log rekent beslist.nl 3-4 keer teveel clicks.

Daardoor rijzen de kosten de pan uit.

Mijn gehele winst ging naar beslist.nl

Mijn advies: Niet doen

Link naar reactie
  • 0

Ik zou zeker niet in Beslist investeren. Erg slecht conversie van wat wij horen. Tenzij je de hoofdprijs betaalt en helemaal bovenaan staat met al die toeters en bellen, zal je niet veel baat uit halen. Er zijn veel lucratievere manieren om je CPC te optimaliseren. Adwords is er een van, maar dat valt laatste tijd ook erg tegen gezien de targeting zich niet meer van zijn beste kant laat zien. (Reclame weggehaald)

 

We wensen je succes met je webshop! QSeo.

Beter vindbaar in Google? Wij kunnen je helpen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 75 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.