• 0

Waar kan ik mijn blog aanmelden?

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Dat is een blogpost uit 2005. In internettermen antiek (net als aanmelden bij dmoz trouwens)

 

Inderdaad. Ik vroeg mij al af of het überhaupt zin heeft je ergens 'aan te melden'? In 'the old days' waren startpagina's zinvol en ik doe dat braaf nog steeds, maar heeft het wel zin?

Link naar reactie
  • 0

Dat die link van Dutchcowboys nog actief is.

 

Is het uberhaupt nog wel zinvol om ergens, startpagina's incluis, aan te melden? Zo niet, hoe promoot ik dan mijn blog? Ik ben benieuwd of het wel wordt gelezen en toegevoegde waarde heeft. Als jullie het nou lezen en wat feedback willen geven, graag. Ik ben sinds kort begonnen maar als het echt 10x niks is dan stop ik er gelijk mee :P

 

 

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie
  • 0

 

Dat is een blogpost uit 2005. In internettermen antiek (net als aanmelden bij dmoz trouwens)

 

Inderdaad. Ik vroeg mij al af of het überhaupt zin heeft je ergens 'aan te melden'? In 'the old days' waren startpagina's zinvol en ik doe dat braaf nog steeds, maar heeft het wel zin?

 

Nope, als je de waarde van die sites toen (2005 aka vroeger) vergelijkt me nu... Dan kan je je tijd wel beter besteden. Je kan je blog/site ook beter niet handmatig bij Google aanmelden. Die vind jou vanzelf wel (als je goed toegankelijk bent).

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

 

 

Nope, als je de waarde van die sites toen (2005 aka vroeger) vergelijkt me nu... Dan kan je je tijd wel beter besteden. Je kan je blog/site ook beter niet handmatig bij Google aanmelden. Die vind jou vanzelf wel (als je goed toegankelijk bent).

 

Dank je. Dacht ik wel. Ik word te oud hiervoor ;D

Link naar reactie
  • 0

Als je echt wat interessants te melden hebt kun je ook kijken of je eens ergens een gastblog mag schrijven. (unieke content dus, geen kopie) Bijvoorbeeld op de grotere blogs die jouw doelgroep aanspreken. Vaak staat er onderaan zo'n gastblog een link naar jouw blog, en zo bereik je dus een groter publiek wat misschien anders jouw blog niet had gevonden.

Link naar reactie
  • 0

Dat die link van Dutchcowboys nog actief is.

 

Is het uberhaupt nog wel zinvol om ergens, startpagina's incluis, aan te melden? Zo niet, hoe promoot ik dan mijn blog? Ik ben benieuwd of het wel wordt gelezen en toegevoegde waarde heeft. Als jullie het nou lezen en wat feedback willen geven, graag. Ik ben sinds kort begonnen maar als het echt 10x niks is dan stop ik er gelijk mee :P

 

 

 

Is toch "simpel" schrijf wat mensen willen lezen...... (en in "tech" gaat je dat niet lukken, tenzij je iets hebt/doet/kan wat "niemand" anders kan)

Link naar reactie
  • 0

Schrijf gericht voor je doelgroep, en wijk daar niet van af. Als je wil dat je lezers trouw zijn aan jou, moet je trouw zijn aan je lezers. Breng daarom duidelijk in kaart wie jou doelgroep is, welke onderwerpen en schrijfstijl daar bij past en ga schrijven. Het kost tijd (en heel veel werk) om een succesvol blog op te zetten. Je kunt niet na 20 berichten zeggen 'dit is 10x niks'.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.