The Higherlevel.nl Next Event: ook voor gasten van HL!

Aanbevolen berichten

Er is al veel over geschreven en gepost dus het zal niemand ontgaan zijn, maar als bezoeker van het event wil ik graag nog even kwijt dat The Next Event zeker ook voor 'newbies' en gasten die HL bezoeken de moeite waard is. The Next Event wordt door een zestal enthousiaste vrijwilligers georganiseerd als offline aanvulling op de kennisuitwisseling en sociale ontmoetingsplek die Higherlevel.nl online al is, en staat zeker ook open voor mensen met weinig posts of die alleen maar meelezen - het staat open voor alle ondernemers dus, rijp en groen, veelposter of nieuwe bezoeker :)

 

Ben je al druk bezig met jouw bedrijf of zijn de plannen in een vergevorderd stadium en loop je ergens tegen aan dan is het zeker de moeite waard om jezelf in te schrijven. Vind je het “eng” of een “grote stap” omdat je niemand kent of alleen van (nick)naam of (vage) foto (al zijn mijn naam en mijn foto nu ook weer niet zó vaag hoop ik :)), bedenk dan dat het benaderen van toekomstige klanten net zo “eng“ is. Én dat je dat beter kunt oefenen op andere ondernemers, dat maakt het alleen maar leuk om elkaar binnenkort in Valburg te ontmoeten!

Link naar reactie

Helemaal mee eens. Mijn eerste bijeenkomst in februari vond ik ook "doodeng" Kende ook niemand persoonlijk en achteraf viel het 100% mee. Tenslotte zit je daar allemaal met dezelfde passie. En de volgende bijeenkomst help ik al mee organiseren. :)

 

Uiteraard laten we niemand "zwemmen." Zo komt er een meetingpoint waar we iedere deelnemer ontvangen en wegwijs maken. Ook zullen we als organisatoren duidelijk aanwezig zijn als je vragen hebt over het programma of de sessies of andere zaken met betrekking tot het evenement.

 

Dus nogmaals: Om met de woorden van een groot energie bedrijf te spreken: IK ZEG DOEN!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Alhoewel de titel "eigenlijk" voldoende zegt, krijg ik persoonlijke emails met vragen of het evenement ook open staat voor deelnemers die niet geregistreerd lid zijn van Higherelevel.nl. Uiteraard beantwoord ik iedereen, maar voor alle duidelijkheidheid.... Het antwoord is JA alle ondernemers (dus ook lezers van ons forum) zijn welkom aan het evenement deel te nemen.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik ben in voorbereiding. Inlays van mijn nieuwe systeem worden begin volgende week gedrukt en ik moet even een idee hebben van het aantal gasten die dag???

 

Mijn plan is om iedereen te vragen om die dag een kort enquete-formulier in te vullen en weer in te leveren, waarna je dus gratis een setje krijgt. Zorg dus s.v.p. ook dat je een pen bij je hebt....... ::)

Link naar reactie

 

 

Zorg dus s.v.p. ook dat je een pen bij je hebt....... ::)

 

Een pen. Ik heb nooit een pen bij me, en thuis moet ik ook altijd lang zoeken naar een pen. Die zeldzame keer dat ik er een nodig heb, dan. Kan ik het niet ter plekke online invullen of zo?

 

Leuk dat je weer eens met een pen leert spelen dan.

Link naar reactie

 

Zorg dus s.v.p. ook dat je een pen bij je hebt....... ::)

Een pen. Ik heb nooit een pen bij me, en thuis moet ik ook altijd lang zoeken naar een pen. Die zeldzame keer dat ik er een nodig heb, dan. Kan ik het niet ter plekke online invullen of zo?

Leuk dat je weer eens met een pen leert spelen dan.

 

Misschien kun je me dan demonstreren hoe een pen ook weer werkt?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.