InnoSquad Speedup sessies tijdens The Next Event

Aanbevolen berichten

Tijdens ons Higherlevel event van 1 september zijn we met vrijwel de voltallige bezetting van InnoSquad aanwezig.

Dat betekent dat we met een flink aantal (Startende) ondernemers een speed up sessie aan kunnen gaan zoals we deze ook in Utrecht en Tilburg aanbieden.

Loop jij vast op typische ondernemerszaken of wil je gewoon eens een second opinion hebben van een coach met uitgebreide ondernemerservaring. Meld je dan aan voor een van de speed up sessies.

Dat kan door je verzoek in dit topic te plaatsen, via een PM mag ook.

Vermeld eventueel het onderwerp of het doel van het gesprek dan kan ik kijken of het een algemene vraag omvat of dat je een specifieke vraag hebt op het gebied van bijvoorbeeld financiering, intellectueel eigendom, enz. Dan kijk ik even welk van de InnoSquad leden daar veel ervaring mee heeft en plan dan een speed up sessie met hem of haar in.

 

De speed up sessies vinden in de middag plaats.

 

 

Tijdens Het Next Event zijn we met de volgende InnoSquad leden aanwezig.

 

Nils de Witte

Nils is een oudegediende van Higherlevel en behoeft denk ik geen introductie.

Bij Nils kun je goed terecht met vragen over fincanciering, investormatching, aandelenverhoudingen, enz

 

Frans van Duikeren

Frans komt uit de verpakkingsindustrie en heeft daarnaast al heel wat jaren ervaring als investeerder.

Daarnaast kijkt Frans ook graag naar de mens achter de ondernemer.

 

Karen Romme

Natuurlijk bekent van Calimeromarketing en heeft daarnaast een analystische kijk op alles wat met ondernemer te maken heeft.

 

Claudia Schalkx

Onze international. Claudia heeft veel ervaring op het gebied van onderhandelingen en kan goed aanvoelen waar de schoen wringt in de relatie met de klant.

 

Nico

Bij mij ligt de nadruk vooral op het gebied van intellectueel eigendom, product en procesoptimalisatie en niet te vergeten, de mens achter de ondernemer.

 

Algemene ondernemerservaring hebben we allemaal.

 

 

Dus, wil je graag eens sparren met een van ons in een relaxte sfeer dan is dit je kans.

Link naar reactie

Hoi Nico,

 

Ik wil me ook inschrijven voor een Speedup sessie op 1 september. Vanaf januari willen we machines importeren vanuit Duitsland en deze als groothandel verkopen aan eindgebruikers. Als er iemand beschikbaar is die mij met name op het gebied van contracten en marketing voor een overvolle markt verder kan helpen hoor ik dat graag.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.