• 0

Voedselproducten exporteren naar China

Ik wil binnenkort voedselproducten op kleine schaal gaan exporteren naar China. Deze voedselproducten zijn tot zover ik weet, nog niet te koop in China. Dus ik zal het waarschijnlijk nog moeten laten checken en registreren.

 

Ik ben zelf niet de producent uit Nederland, maar wel de verkoper in China.

 

Hoe zou ik te werk moeten gaan? Ik heb nu al wel een bedrijf geregistreerd in China.

 

 

Alle hulp en info is welkom!

 

Alvast bedankt

Stephen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Stephen,

 

Misschien is het een open deur intrappen, maar het was wel handig geweest om je werkwijze vast te stellen voordat je het bedrijf ging registreren. Dit had je kunnen doen door een bedrijfsplan op te stellen en deze door een 'China-expert' na te laten kijken.

 

Ik lees al enige tijd mee op dit forum en ik denk dat er hier genoeg mensen rondlopen met kennis van im-/export in het Verre Oosten. Ik zou dan ook zeker professionele hulp inschakelen, vooral met voedselproducten...

 

Mijn tip: Stippel je strategie uit, maak een bedrijfsplan. Doe goed onderzoek en laat je plan vervolgens controleren door een China 'im-/export expert'. Dit is zeker het geld waard... Je gaat er spijt van krijgen als je een boete/claim krijgt..

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.