• 0

Opinie van Nederlanders over onze nieuwe site (Spaans bedrijf)

Gast Verwijderd account

Omschrijving van je concept:

Hallo allemaal,

Ik woon al een aantal jaar in Spanje (in Zaragoza) en zoals bekend gaat het met de Spaanse economie slecht. Maar omdat we ons vooral richten op het maken van software en sites gaan we ons nu ook richten op het buitenland, en omdat ik Nederlander ben, dus eerst Nederland.

We hebben nu onze site vervangen en binnenkort komt de Nederlandse versie.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Zoals vermeld is de site nu nog in het Spaans. We zijn bezig met de vertaling en deze komt binnenkort. We hebben ook ons eigen Content Management Systeem en deze is al wel in het Nederlands en Engels beschikbaar.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mijn uitdaging is de Spaanse crisis hier overleven. Tot nu toe lukt het goed maar lang vol te houden is het niet.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik ben van mening dat de Nederlandse markt voor ons erg interresant is want, ja, het moet gezegd worden, de Spaanse lonen zijn erg laag en er zijn veel hoog opgeleide IT-ers die voor <1000 euro per maand werken. We kunnen hier dus veel werk leveren en voor een lage prijs.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

We hebben afgelopen week onze nieuwe bedrijfssite gelanceerd en hoewel we nog bezig zijn met de vertaling wil ik graag vragen wat jullie mening is t.o.v. de look en feel. Ik heb hier wat Nederlandse meningen over nodig, want "Spain is different" ;)

Dit is onze website: ProyectosBDS diseño web Zaragoza

Met vriendelijk groet,

Lenny Horstink

https://plus.google.com/110824812726330266565/about

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

- ik weet niet hoe dat met Spanjaarden zit, maar sommige Nederlanders zijn allergisch voor zo'n groepje gemaakt blije mensen zoals jij die in je banner laat zien

- in het 4e plaatje van je banner staat een rood kruisje van een plaatje dat niet laadt

- op je pagina met klanten zie ik een heleboel logo's zonder verdere informatie; op die logo's kan ik ook niet klikken als ik wil zien om welk bedrijf het gaat of wat je voor die klanten hebt gedaan (en wanneer)

- dan nog een kleinigheidje: het google maps kaartje rechtsonder is erg ingezoomd, zodat ik nauwelijks een idee krijg waar je gevestigd bent, maar wel je straatnaam kan lezen; dan zie ik "Calle de Bari", terwijl je in je contactgegevens "Calle Bari" (zonder "de") hebt staan?

• 0

Heb weinig verstand van technische webdesign aspecten of de Spaanse taal, maar heb wel twee kleine punten.

Ik moet op mijn vrij kleine beeldscherm naar rechts scrollen als ik de volledige pagina wil zien.

Wanneer ik dit gedaan heb moet ik dit onderaan nogmaals doen, in het vakje met de Google Maps afbeelding.

• 0

Ik vind het een vrij drukke en zelfs rommelige site:

- te veel CMS-elementen op de voorpagina

- te veel verschillende fonts/fontgroottes

- foto's te druk (versterken het rommelige idee alleen maar zonder dat ze iets toevoegen)

Ik zou toch een iets overzichtelijkere voorpagina proberen te maken - details kun je op de vervolgpagina's geven.

vriendelijke groet,

Jean

Importeur van Adler en Pasian pelletkachels en Ariterm pellet-CV.

www.ecogeneration.nl · www.pasian.nl · www.adlerpellet.nl · www.ariterm.be

• 0
Gast Verwijderd account

Heel erg bedankt. Deze opmerkingen zijn heel erg bruikbaar voor ons. Vooral het detail van Calle de Bari / Calle Bari. Helemaal niet bij stilgestaan dat dit natuurlijk verwarrend is voor niet Spanjaarden.

Ook is het heel interresant om te horen wat jullie verwachten van logos en plaatjes. En voor de Nederlandse versie moeten we de site dus minder druk maken en zonder die "blije mensen".

Heel erg bedankt allemaal! En als jullie nog meer opmerkingen hebben dan zijn deze meer dan welkom.

Groeten vanuit Zaragoza,

Lenny

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar