Mijn naam is Ruud , Ik ben al ruim 25 jaar aktief en de laatste 3 jaar full time in het zogenaamde Kite Buggyen . ( driewieler en een vlieger over het strand )
Wat ik doe is , ontwerp en fabriceer deze race buggys .
In deze scene is mijn naam wereld wijd bekent .
Maar nu is het zo dat ik een ander type strandzeiler heb ontwikkelt , een soort buggy met een echt zeil in plaats van een vlieger ( dit is niet nieuw , maar de manier waarop en dat je deze ook gewoon in de auto kunt vervoeren wel )
In eerste instantie omdat ik het gewoon leuk vond zo iets te maken . Maar steeds meer mensen zeggen mij dat dit een zeer leuk concept is .
Ik ben daar mee verder gegaan en heb het nu zover af dat deze strand zeiler geproduceerd kan gaan worden . Dit wil laten doen door een bedrijf in het buitenland dat al werk voor mij doet .
Probleem : Ik ken de strandzeil wereld niet ( dit is namelijk een totaal verschillende dat die van de kite buggy )
Wereldwijd is deze strandzeil sport met kleine strandzeilers zoals die ik heb snel groeiend ! Ik wil hier graag in mee gaan .
Ik stoot nu tegen allerlij zaken zoals de verkoop verwachtingen , omzetten , calculaties , promotie .
Kortom , Ik moet groeien . Dit is moeilijk voor mij daar ik vanuit de hobby ben begonnen en altijd klein gebleven .
Ik moet nu een ondernemersplan maken ...... nooit gedaan
Ik moet met banken gaan praten ...... nooit gedaan
Ik moet echte marketing gaan bedrijven .... nooit gedaan
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RuudjeH5
RuudjeH5
Hallo
Mijn naam is Ruud , Ik ben al ruim 25 jaar aktief en de laatste 3 jaar full time in het zogenaamde Kite Buggyen . ( driewieler en een vlieger over het strand )
Wat ik doe is , ontwerp en fabriceer deze race buggys .
In deze scene is mijn naam wereld wijd bekent .
Maar nu is het zo dat ik een ander type strandzeiler heb ontwikkelt , een soort buggy met een echt zeil in plaats van een vlieger ( dit is niet nieuw , maar de manier waarop en dat je deze ook gewoon in de auto kunt vervoeren wel )
In eerste instantie omdat ik het gewoon leuk vond zo iets te maken . Maar steeds meer mensen zeggen mij dat dit een zeer leuk concept is .
Ik ben daar mee verder gegaan en heb het nu zover af dat deze strand zeiler geproduceerd kan gaan worden . Dit wil laten doen door een bedrijf in het buitenland dat al werk voor mij doet .
Probleem : Ik ken de strandzeil wereld niet ( dit is namelijk een totaal verschillende dat die van de kite buggy )
Wereldwijd is deze strandzeil sport met kleine strandzeilers zoals die ik heb snel groeiend ! Ik wil hier graag in mee gaan .
Ik stoot nu tegen allerlij zaken zoals de verkoop verwachtingen , omzetten , calculaties , promotie .
Kortom , Ik moet groeien . Dit is moeilijk voor mij daar ik vanuit de hobby ben begonnen en altijd klein gebleven .
Ik moet nu een ondernemersplan maken ...... nooit gedaan
Ik moet met banken gaan praten ...... nooit gedaan
Ik moet echte marketing gaan bedrijven .... nooit gedaan
Zie hier mijn probleem ....
Met vriendelijke groet
Ruud
www.xxtreme.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37923-nieuw-produkt-voor-een-ander-publiek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag