vrmibo question: Wat doen jullie in het weekend als je niet meer ''mag'' werken?

Aanbevolen berichten

Ben best benieuwd wat jullie drukke ondernemers zoal in het weekend doen. En dan niet weer het woord werken gebruiken ;D

 

Vaste hobby? Voetbalstadion trouw bezoeken?Sokken bestellen? Zeilen? Golf? Fietsen met je schoonmoeder?

 

 

Bij mij is het meestal heerlijk relaxen met de kids(5 en 2), dierentuin bezoeken. Ben hard op zoek naar een hobby...

 

 

Danny

Link naar reactie

Het weekend probeer ik zoveel mogelijk te gebruiken voor gezin/familie, vrienden en mezelf. Werken in de weekeinden is lang populair geweest maar ben ik aan het minderen. Een eigen bedrijf bleek voor mij al snel verslavend!

 

Dit weekend een partijtje tennis op het programma. Daarnaast maak ik meteen gebruik van het regenweer met een starwars marathon met mijn zwager en kleine neefjes. Alhoewel ik vermoed dat we niet verder gaan komen dan 1 deel.

 

Link naar reactie

Ik 'mag' van mezelf om het weekend werken, 2 weekenden per maand dus ongeveer. De overige 2 weekenden besteed ik aan m'n zoontje. Dan mag hij bepalen wat we gaan doen, en dat komt meestal neer op het hele weekend in bewegende autootjes waar zo'n muntje in moet zitten en kibbeling met ijs eten.

 

Het kind lijkt voor de rest heulemaal niet op z'n moeder ofzo... ::) ;D

Link naar reactie

Ik werk bijna elk weekend maar daarentegen ben ik per 4 weken wel 1 hele week vrij. Meestal doe ik dan gewoon niet veel maar in de zomermaanden probeer ik wat te kamperen of moet ik dagtripjes doen van mijn ega. Verder ben ik op dit moment aan het verbouwen.

 

Één vrijdagavond in de maand ga ik djembé spelen en ik besteed nog één avond aan het lokale verenigingsleven.

 

Uitslapen probeer ik in mijn werkgever z'n tijd te doen, net als het runnen van mijn onderneming.

Link naar reactie

Een dag niet gewerkt is een dag niet geleefd. ;)

Als ik niet bezig ben met kralen verkopen ben ik bezig met kralen rijgen. ;D

 

Nee zonder gekheid, het is wel lastig om hele weekend echt niet te werken. Juist tijdens ontspannen momenten krijg je soms vanzelf leuke ideeen. En op zich, soms heb je gewoon zin om te werken, bv idee uitwerken, wat is er mis mee als je het leuk vindt. Maar ja, heb toch het idee dat je dan minder uitgerust de werkweek weer begint.

 

Ik volg via google reader leuke, creatieve weblogs. Danny, er is 1 weblog die tegenwoordig vaak post over hele grappige en creatieve spelletejes met haar kinderen. http://www.justbehappylife.com/ misschien kan je er leuke ideeen uithalen om met jouw kinderen te doen (hoewel misschien te saai voor de 5 jarige).

 

Ik ga snel verder....baby roept....die is nu al de baas in huis om te bepalen wanneer ik mag werken. ;-)

Link naar reactie

Een dag niet gewerkt is een dag niet geleefd. ;)

Als ik niet bezig ben met kralen verkopen ben ik bezig met kralen rijgen. ;D

 

Nee zonder gekheid, het is wel lastig om hele weekend echt niet te werken. Juist tijdens ontspannen momenten krijg je soms vanzelf leuke ideeen. En op zich, soms heb je gewoon zin om te werken, bv idee uitwerken, wat is er mis mee als je het leuk vindt. Maar ja, heb toch het idee dat je dan minder uitgerust de werkweek weer begint.

 

Ik volg via google reader leuke, creatieve weblogs. Danny, er is 1 weblog die tegenwoordig vaak post over hele grappige en creatieve spelletejes met haar kinderen. http://www.justbehappylife.com/ misschien kan je er leuke ideeen uithalen om met jouw kinderen te doen (hoewel misschien te saai voor de 5 jarige).

 

Ik ga snel verder....baby roept....die is nu al de baas in huis om te bepalen wanneer ik mag werken. ;-)

 

... dan maar met een 9 jarig meisje naar Hockey.... volgens mij is dit het enige wat 'vast staat' in het weekend...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast Verwijderd account

I prefer to keep my weekends for myself. I catch up with my friends, family and my inner self. Love reading, so pick up my favorite book and enjoy leisure reading with a cup of coffee and a plate of pancakes :) I do everything other than work and try to spend my weekends doing things that I don't get time for during the week days.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.