• 0

0900 betalingen

Weet er iemand een bedrijf die een goed 0900-betalingssysteem aanbied?

Wij zoeken een 0900 betalingssysteem als aanvulling op onze huidige betalingsmethoden aangezien veel van onze klanten jongeren zijn en het om kleine bedragen gaat. Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Weet er iemand een bedrijf die een goed 0900-betalingssysteem aanbied?

Wij zoeken een 0900 betalingssysteem als aanvulling op onze huidige betalingsmethoden aangezien veel van onze klanten jongeren zijn en het om kleine bedragen gaat. Kan iemand mij helpen?

 

Switchpoint van KPN? Is dat wat?

Link naar reactie
  • 0

Als ik het goed heb begrepen is Switchppoint een soort online bankrekening waar je eerst gegevens voor moet opgeven en Tintel klinkt op het eerste gezicht precies zoals ik wil, maar als ik in de supportpage kijk begrijp ik het niet echt meer, daar moet je doorverwijs nummer aangeven en start en stop tijden, weet niet echt hoe ze dat bedoelen.

 

Waar ik naar op zoek ben is een systeem dat als ik een bepaalde bedrag afreken, bijv 4 euro dat de klant naar een nummer belt(zonder zich eerst in te moeten schrijven) en het bedrag op dat moment van zijn mobiele tegoed of mobiele rekening wordt afgeschreven.

 

Ik heb dit idee gezien op deze site http://www.condoomfabriek.nl/index.php?p=betalen

 

Weet iemand een zo'n systeem of is een van de twee bovengenoemde toch de juiste?

Link naar reactie
  • 0

Voor switchpoint hoeft de klant zich niet in te schrijven, hij belt een 0900-nummer en betaalt via zijn telefoonrekening. Voor zover ik weet is het maximumbedrag wel beperkt, 1.30 euro per gesprek of 1.15 per minuut dacht ik. Abonnees van planet schijnen tegenwoordig weer grotere bedragen te kunnen betalen, al heb ik dat nog nooit in werking gezien.

 

Link naar reactie
  • 0

Abonnees van planet schijnen tegenwoordig weer grotere bedragen te kunnen betalen, al heb ik dat nog nooit in werking gezien.

 

Is dat niet dat systeem waarbij KPN eenieder met een vaste telefoonaansluiting een "krediet" verstrekt, zonder dat de abonnees hier expliciet toestemming voor gegeven hebben?

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie
  • 0

Is dat niet dat systeem waarbij KPN eenieder met een vaste telefoonaansluiting een "krediet" verstrekt, zonder dat de abonnees hier expliciet toestemming voor gegeven hebben?

 

Dat zou heel wel kunnen.. ik heb het nieuws een beetje gemist, maar ik meen dat het best wat stof heeft doen opwaaien, vooral vanwege het risico van malafide 'dialers'.

 

Er zijn oplossingen met lagere instapkosten, maar die hebben allemaal een beetje hun eigen specifieke voor- en tegens. Als betaalmiddel voor producten is het eigenlijk niet zo geschikt gezien de vrij hoge kosten (van 1.15 per gesprek houd je zeg 80 ct over). Hoe groot zijn de bedragen eigenlijk, en is je marge groot genoeg om een 'duur' systeem te kunnen verantwoorden?

Link naar reactie
  • 0

Bij TinTel kun je volgens mij ook aangeven dat een klant bijvoorbeeld 4 minuten met een 090X nummer belt welk 1 Euro p/m kost.

De computer geeft aan hoeveel de kosten zijn, en het maximum te betalen bedrag / tijd dat je verbonden bent.

Daarna kan er beijvoorbeeld een code per SMS verzonden worden waarmee de koop gedaan kan worden.

Link naar reactie
  • 0

Wij zijn bezig om dit voor een klant uit te zoeken en uiteindelijk ook te bouwen. De techniek wordt eventueel in eigen beheer ontwikkeld, maar misschien ook in samenwerking met een partner zoals TinTel. Onze expertise is software ontwikkeling (met name Java en PHP), maar ook de facilitatie van vergelijkbare diensten en advies over digitaal ondernemen.

 

Op dit moment zijn we nog in de beginfase en binnenkort gaan we beginnen aan een uitgebreid adviesrapport waarin de verschillende mogelijkheden worden besproken. Uiteraard is het mogelijk om ook jullie in dat traject mee te nemen en desgewenst is het mogelijk om via een subsidie (een gedeelte van) de advieskosten te laten vergoeden!

 

Neem even contact op wanneer je meer informatie wilt.

Link naar reactie
  • 0

Uit eigen ervaring kan ik je 2 bedrijven noemen die 0900 diensten aanbieden waar je (naar mijn mening maar vorm zeker je eigen) beter geen zaken mee kunt doen.

 

De Belfabriek uit Den Haag. Deze laat je doorgaans 3 tot 4 maanden wachten op je geld. Bovendien is dat een reseller en verdient op jouw omzet. Het management is daar behoorlijk arrogant als je informeert waar betalingen blijven.

 

Ook hier wegblijven: Scarlet Telecom uit Lelystad. Dit bedrijf heeft enkele jaren onze servicelijnen verzorgd. Helaas gaat het kennelijk slecht met ze want ze betalen al maanden niet meer uit. Op dit moment hebben wij dan ook een rechtzaak tegen ze lopen. Maar daar hebben we ons geld nog niet mee helaas.

 

Over de techniek hebben we nooit te klagen gehad: per 0900 lijn betaal je circa 45 euro per maand en die je heb je snel eruit als je een paar telefoontjes per dag ontvangt. In ons geval leverde dat creditfacturen op die een leuke bijverdienste vormden.

Link naar reactie
  • 0

Kan je me helemaal aansluiten bij eerder advies om zaken te doen met mollie.nl.

Gebruiken hun systeem zelf op diverse websites (van klanten) t.b.v. afrekening van kleine bedragen voor o.a. lidmaatschappen. Werkt probleemloos, biedt voldoende faciliteiten en is goed controleerbaar.

 

Wij adviseren, begeleiden en geven concrete invulling op het gebied van CLOUD oplossingen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Goedbegin gebruikt www.eurobellen.nl voor het betalen van een link. Dat kost € 1,30, en daarvan ontvang je € 1,01. De kosten van een link zijn verhoogd naar € 2,60, je kunt dan 2 keer bellen en 2 codes invullen. Dit werkt gemakkelijk en je hoeft geen duur abonnement te nemen. Of dit betrouwbaar is weet ik niet maar een aantal websites gebruikt dit al lang dus dat scheelt.

 

Manolito van de Wouw

Clickbizz Internet Solutions

http://www.clickbizz.nl

 

Link naar reactie
  • 0

Switchpoint en Tinntel zal ik zeker afraden, waarom zou je voor dure abbonementen moeten betalen terwijl het gratis kan?

 

Ik zelf werk met Ringtonio en Mobile Money, en heb met beide bedrijven nog nooit problemen mee gehad. Ook Cashmaster is een goede. Er zijn zoveel mogelijkheden. Het heeft er ook een beetje mee te maken waar precies je de betaalde service voor nodig hebt. De vergoeding van Mollie is erg laag!

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.