Samen met twee investeerders ben ik druk met de opstart van een marketing / verkoop onderneming. Het doel is om ieder half jaar een nieuw eindproduct (geen ict) in Nederland en bij succes in de Europese landen te (her)introduceren. De producten kunnen zeer divers zijn en zullen onder verschillende merknamen op de markt gebracht worden. Nu stuiten we op het probleem van een geschikte overkoeplende bedrijfsnaam die voldoet aan de volgende criteria;
- internationaal
- inzetbaar als merk
- .com
Uitstraling
- ontwikkeling
- vernieuwend
- kansen
- vertrouwen
Natuurlijk hebben we zelf ook gebrainstormd, schiet ze af, of kies je favoriet! Maar je eigen creaties zijn meer dan welkom ;D !!!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Pernot
Jeroen Pernot
Samen met twee investeerders ben ik druk met de opstart van een marketing / verkoop onderneming. Het doel is om ieder half jaar een nieuw eindproduct (geen ict) in Nederland en bij succes in de Europese landen te (her)introduceren. De producten kunnen zeer divers zijn en zullen onder verschillende merknamen op de markt gebracht worden. Nu stuiten we op het probleem van een geschikte overkoeplende bedrijfsnaam die voldoet aan de volgende criteria;
- internationaal
- inzetbaar als merk
- .com
Uitstraling
- ontwikkeling
- vernieuwend
- kansen
- vertrouwen
Natuurlijk hebben we zelf ook gebrainstormd, schiet ze af, of kies je favoriet! Maar je eigen creaties zijn meer dan welkom ;D !!!
Auctus
Verson
Xvention
Nexttrend
Xinovate
Quenovate
Quesell
InnoSpectrum
InnoList
Innomute
InvestQ
TripleMark
Mutare
Mogelijke toevoeging: International (Int.)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Gegroet,
Jeroen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3798-creatief/Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag