Gratis marketingadvies op maat voor jouw bedrijf

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Voor wie morgen naar The Next Event komt en van plan is het marketing/salesprogramma te doorlopen: Het is nog mogelijk je bij mij aan te melden voor een gratis online marketingcheck.

 

Dat betekent dat de aanwezigen en ik tijdens de Calimeromarketingsessie samen ter plekke de online aanwezigheid van jouw bedrijf kort analyseren en becommentariëren. Dat levert jou niet alleen gratis aandacht op (zodat contacten leggen tijdens de borrel wel heel makkelijk wordt), maar ook reacties die je helpen je marketing te verbeteren en zo meer klanten naar je bedrijf te trekken.

 

Interesse? Stuur me dan even een persoonlijk bericht via HL of laat het me even weten via Twitter. Dan kan ik het nog even voorbereiden. ;)

 

Enne, graag tot morgen voor wie komt!

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Er hebben zich inmiddels enkele heren bij me gemeld en er is nog 1 plekkie over.

 

Ik heb gezien dat er ook een aantal vrouwen komen en zou het helemaal niet erg vinden als ik nog een persoonlijk berichtje ga ontvangen van een vrouwelijke ondernemer die het aandurft. #hint ;D

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.