• 0

Pasfoto of bedrijfslogo op Twitter?

Ik ben aan het overwegen om het bedrijfslogo in mijn Twitter bio te vervangen door een pasfoto om toegankelijkheid en betrouwbaarheid uit te stralen. Geen idee of het echt waarde daaraan toevoegt. Dat geldt hetzelfde voor de webshop waarbij ik onder het kopje 'Over ons' een pasfoto wil toevoegen.

 

Een beetje off-topic, misschien maar een aanvraag doen voor een keurmerk (Qshops) op de webshop om zo de betrouwbaarheid te vergroten? Er zijn natuurlijk tal van keurmerken die worden uitgegeven maar helpt dat echt om de consument over de streep te trekken?

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

In het geval van een twitter account van je webshop zou ik het logo doen. Eventueel kan je een ander twitter account aanmaken voor jezelf met een foto van jezelf. Althans, zo doe ik dat.

 

Over keurmerken is al veel geschreven. Op zich helpt het maar verwacht niet te veel vanuit het keurmerk zelf. Qshops is op zich een van de betere, naast de toonaangevende maar peperdure thuiswinkel.org.

Link naar reactie
  • 0

Voor de profielfoto zou ik voor het logo gaan. Behalve als je een persoonlijke band oid wil omdat dit bij je producten past.

 

Qua keurmerken denk ik er zo over: Betrouwbaare uitstraling van de site is belangrijker dan een keurmerk. Kun je met iDeal betalen? Staat je Kvk nummer op de site? enz.

Daarnaast zijn er ook keurmerken actief die vooral geld kosten maar je eigenlijk niks opleveren.

Mijn webshops hebben geen keurmerk en ik heb er nog nooit iemand naar horen vragen...

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

naast KvK, banknummer en een overbodig (en duur) keurmerk kan je vertrouwen winnen door je aan te melden bij het CBP....

 

Kost je niets en je kan duidelijk maken dat je jouw klanten (en hun privacy / gegevens) serieus neemt en belangrijk vind)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

naast KvK, banknummer en een overbodig (en duur) keurmerk kan je vertrouwen winnen door je aan te melden bij het CBP....

 

Kost je niets en je kan duidelijk maken dat je jouw klanten (en hun privacy / gegevens) serieus neemt en belangrijk vind)

 

@iwanvangeelen: Waarom aanmelden bij het cbp en wat kan dat voor mij betekenen?

 

Dank u allen! Ik ben al van het idee afgestapt. Ik heb maar een aanvraag gedaan voor het Qshops-keurmerk. Ik zie nu dat het keurmerk me 25 euros kost per maand. Dacht per kwartaal, verkeerd gelezen dus.

 

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 273 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.